فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان

فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان

انواع بالش و مواد تشکیل دهنده آن

انتخاب بهترین بالش در هنگام بیدار شدن از خواب بسیار مهم است، اما این کار آسانی نیست. دانستن اینکه کدام نوع بالش را بخرید، می‌تواند با گزینه‌های زیادی برای انتخاب پرکننده، مواد روبالشی، اندازه‌ها، شکل‌ها و حتی بالش‌های خاص، تجربه‌ای بی‌نظیر باشد. کالای خواب سید خندان محلی برای عرضه و فروش انواع بالش طبی و معمولی با قیمت های مقرون به صرفه است.

به گفته دکتر جورج سیریل، فیزیاتر در بیمارستان جراحی ویژه، " داغ ترین موضوعی که اکثر بیماران من می خواهند در مورد آن صحبت کنند این است که چه نوع بالش و پرکننده ای برای راحتی خواب بهترین است." او تاکید می کند که برای جلوگیری از گردن درد، "مارک خاص به اندازه میزان حمایتی که یک بالش برای وضعیت خواب شما می کند مهم نیست."

بهترین بالش برای هر نوع خواب

اینجا در موسسه Good Housekeeping، ما انواع بالش ها را در آزمایشگاه نساجی خود آزمایش می کنیم تا بهترین آنها را در بازار پیدا کنیم. هر بالش پس از اینکه وزنه‌هایی را روی آن قرار می‌دهیم تا شبیه کسی که خوابیده است، چقدر خوب شسته شود و شکل خود را حفظ کند، ارزیابی می‌شود. ما همچنین آزمایش‌کننده‌های مصرف‌کننده واقعی برای بازخورد در مورد راحتی، پشتیبانی و موارد دیگر روی آنها می‌خوابند. در سال‌های اخیر، ما بیش از 130 بالش مختلف را آزمایش کرده‌ایم و بیش از 4000 نقطه داده را قبل از ارائه توصیه‌های خود بررسی کرده‌ایم.

در اینجا همه چیزهایی را که باید در مورد انواع بالش های موجود بدانید توضیح می دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای نیازهای خود داشته باشید و با خیال راحت بالش های جدید خریداری کنید.

پرکننده بالش

این مهمترین قسمت بالش است زیرا بیشترین تأثیر را در راحتی و پشتیبانی دارد:

پایین

الیاف طبیعی یک خوشه کرکی است که از پوشش زیرین پرنده می آید، بالش های پایین به دلیل احساس ابری نرم خود معروف هستند. در ارزیابی آزمایشگاهی ما از بالش‌های پایین، یکی از آزمایش‌کننده‌ها درباره بالش Parachute Down Medium ابراز خوشحالی کرد و گفت که این بالش کاملاً رویایی است و بدون شک به دلیل بالش بلند، احساس «شبیه ختمی» دارد. اما توجه داشته باشید، پایین گاهی اوقات نیاز به پف کردن مجدد دارد.

 

 

بالش پر

در حالی که پرها و پرها هر دو از غاز یا اردک می آیند، اما یک چیز نیستند. داون یک خوشه زیرین کرکی است، در حالی که پرها با لنگ ها صاف تر هستند و از پوشش بیرونی پرنده می آیند. برای یک گزینه پایین‌تر ارزان‌تر و در عین حال حمایت‌کننده، می‌توانید یکی را با پرها امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که روکش محکمی بافته شده باشد تا از فرورفتن لکه ها جلوگیری شود.

 

بالش الیاف

بالش‌های جایگزین معمولاً با الیاف مصنوعی پر می‌شوند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه بالش واقعی باشند. این نوع بالش ها همچنین ضد حساسیت هستند و نسبت به همتایان خود ارزان تر هستند زیرا اغلب از پلی استر ساخته می شوند. حتی اگر پایین واقعی نیست و به آن والایی هم نخواهد بود، کیفیت آن اغلب به همان اندازه چشمگیر است. کارشناسان آزمایشگاه ما از اینکه ست بالش جایگزین Tuft & Needle Down چگونه در برابر فشار ایستادگی کرد و شکل خود را حفظ کرد، شگفت زده شدند.

 

مموری فوم

بالش‌های مموری فوم می‌توانند به‌عنوان یک تکه فوم جامد که پشتیبانی گهواره‌ای را در سطوح مختلف استحکام ارائه می‌دهد یا به‌عنوان یک بالش فوم مموری خوشه‌ای که دارای تکه‌هایی از فوم حافظه داخلی است، ارائه شود. با این نوع بالش، ارتفاع قابل تنظیم است و قطعات قابل جابجایی به خواب‌آوران اجازه می‌دهند تا با تغییر وضعیت خواب در طول شب، بالش را به راحتی حرکت دهند. آزمایش کنندگانی که پشتیبانی محکم را ترجیح می دهند، به ویژه بالش Tempur-Neck Tempur-Pedic را دوست داشتند، که فوم جامد به شکل ارگونومیک طراحی شده است.

 

لاتکس

مانند مموری فوم، بالش‌های لاتکس می‌توانند جامد یا خوشه‌ای باشند، با بالش‌های جامد ساختار بیشتری می‌دهند و بالش‌های خوشه‌ای قابل تنظیم هستند. از آنجایی که لاتکس طبیعی از درخت لاستیک به دست می آید، اغلب می تواند جایگزین پایدارتری برای فوم حافظه دار باشد، مانند بالش لاتکس ارگانیک Naturepedic. همچنین جهش بیشتری نسبت به فوم دارد و هنگامی که سر خود را پایین می گذارید بلافاصله نرم می شود، اما ممکن است کاملاً به شکل سر شما در نیاید. این نوع بالش ها بسیار بادوام هستند و تا سال ها شکل خود را حفظ می کنند.

 

ژل

شما اغلب بالش های تزریق شده با ژل را به جای یک بالش کامل ژل می بینید. ژل را می توان در سرتاسر مموری فوم یا به تنهایی به عنوان یک لایه بیرونی روی بالش فوم پخش کرد. این ژل اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شود که اثر خنک‌کننده‌ای داشته باشد و در هنگام خواب گرما را از سر شما دور نگه دارد. ما بالش یخ ژل را از شرکت Blu Sleep توصیه می کنیم که احساس خنکی در لمس دارد و در آزمایشات ما حمایت کننده و راحت است.

 

کاپوک

کاپوک یک الیاف طبیعی است که از درخت می آید و مانند ابریشم صاف با پف پنبه است. این به اندازه سایر پرکننده‌ها رایج نیست، اما بالش لیلا کاپوک این پرکننده را با فوم ترکیب می‌کند و در تست‌های ما به دلیل حس شگفت‌انگیز و در عین حال حمایت‌کننده‌اش بهترین امتیاز را کسب کرده است.

 

ترکیبی

بالش های هیبریدی در سال های اخیر بسیار محبوب شده اند. این بالش‌ها می‌توانند از ترکیبی از مواد بالا ساخته شوند، اما معمولاً مشاهده پرکننده‌های جایگزین مخلوط با دسته‌های مموری فوم رایج است. این بالش ها تمایل دارند بهترین های هر دو جهان را ارائه دهند و ساختاری را ارائه دهند

در حالی که هنوز احساس نرمی و راحتی می کنید. در واقع، برنده آخرین تست بالش ما - بالش اصلی Coop Home Goods - ترکیبی از مموری فوم و پرکننده جایگزین است.

 

پشم

این بالش ها قابلیت تنفس، تنظیم دما و نرمی بسیار خوبی را ارائه می دهند، اما پشتیبانی چندانی ندارند. با گذشت زمان، بالش‌های پر از پشم ممکن است صاف یا جمع شوند.

میکروبیدها

این دانه‌های ریز استایروفوم مانند در داخل یک روکش بالش پر شده و به شکل سر شکل می‌گیرد که محکم می‌شود. در حالی که این بالش ها معمولا در بالش های خواب سنتی یافت نمی شوند، برای بالش های مسافرتی محبوب هستند.

گندم سیاه

پوسته گندم سیاه را می توان به عنوان پرکننده بالش استفاده کرد و پوسته های تنفسی آن با سر و گردن شما مطابقت دارد. آنها پشتیبانی محکمی را ارائه می دهند که می تواند احساس سختی داشته باشد و هنگام جابجایی به اطراف پر سر و صدا می شود.

اب

اینها بسیار قابل تنظیم هستند، زیرا تکیه گاه به میزان آب پر شده آنها بستگی دارد و شکل خود را حفظ می کند. این بالش ها همچنین نیازی به پف کردن ندارند، اما می توانند نگهداری بالایی داشته باشند و در معرض خطر نشت هستند.

مواد روکش بالش

در حالی که پر کردن عامل اصلی تصمیم گیری است، ایده خوبی است که در مورد گزینه های خود برای پوشش بیرونی بدانید زیرا می تواند بر احساس بالش شما تأثیر بگذارد.

بالش پنبه

پنبه یک الیاف طبیعی است و یک انتخاب رایج برای روکش بالش است زیرا نرم و قابل تنفس است. یکی از ایرادات پنبه این است که تمایل به جذب آب دارد و خشک شدن آن بیشتر طول می کشد، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای افرادی که عرق می کنند نباشد.

 

ویسکوز یا لیوسل

اینها به خاطر نرم و لطیف بودن فوق العاده متمایز هستند. ممکن است پارچه را با برچسب "بامبو"، "ریون از بامبو"، "اکالیپتوس لیوسل" یا برخی از این نام ها مشاهده کنید. در حالی که پارچه از گیاهانی مانند بامبو یا درختان اکالیپتوس به عنوان ماده خام استفاده می کند، تا زمانی که اثری از آن باقی نماند، از نظر شیمیایی پردازش می شود. منشا طبیعی باقی می ماند و آن را به یک الیاف مصنوعی تبدیل می کند.

 

پلی استر و مخلوط

پلی استر را می توان به تنهایی بافته یا با الیاف دیگری ترکیب کرد. در روبالشی‌ها، اغلب آن را با پنبه ترکیب می‌کنید. ما همچنین شاهد افزایش در روبالشی‌های پلی استر میکروفایبر بوده‌ایم، عمدتاً به این دلیل که ارزان هستند. آنها همچنین بادوام هستند و می توان آنها را نرم کرد، اما معمولاً مانند پارچه های گیاهی احساس طبیعی یا لوکس ندارند.

 

اندازه های بالش

انتخاب بالش با اندازه مناسب برای تخت شما مهم است. بالش های استاندارد رایج هستند، اما ممکن است بخواهید برای تشک های بزرگتر سایزهای بزرگتر را انتخاب کنید. در اینجا یک تفکیک وجود دارد:

 

استاندارد

یک بالش استاندارد 20 در 26 اینچ است و رایج ترین اندازه بالش است. به طور معمول در روبالشی های استاندارد و سایز ملکه جا می شود.

 

سوپر استاندارد

طول این بالش ها کمی بزرگتر از یک بالش استاندارد است و ابعاد آن 20×28 اینچ است. اگرچه یافتن این موارد هنگام خرید معمول نیست.

 

ملکه

بالش های کوئین کمی بزرگتر از یک بالش فوق استاندارد هستند و ابعاد آن 20 در 30 اینچ است.

 

پادشاه

بالش های کینگ بزرگ ترین هستند و ابعاد آن 20 در 36 اینچ است.

 

اروپایی

بالش های اروپایی 26 در 26 اینچ هستند و معمولاً به عنوان بالش های تزئینی استفاده می شوند زیرا مربع هستند و خوابیدن روی آنها راحت نیست.

 

بالش برای موقعیت های خواب

هیچ اندازه ای برای بالش وجود ندارد. در حالی که بهترین شکل و ارتفاع پر شدن با موقعیت خواب و اندازه بدن شما تعیین می شود، انتخاب بین مواد می تواند یک اولویت شخصی باشد. بهترین بالش بالشی است که ستون فقرات شما را در حالت خنثی نگه می دارد، برای استراحت راحت است و به شما کمک می کند تمام شب بخوابید. در اینجا نحوه انتخاب بهترین بالش برای خود آورده شده است:

 

خواب های جانبی

 

اگر به پهلو می‌خوابید، بالش باید متوسط تا سفت و به اندازه‌ای بلند باشد که گوش‌هایتان را با شانه‌هایتان در یک راستا نگه دارد، که مانع از کشیده شدن گردنتان به هر جهتی می‌شود.

 

معده خوابان

 

این بالش‌ها می‌توانند نرم‌تر و نازک‌تر باشند تا ستون فقرات شما را در حالت خنثی نگه دارند و هنگام خواب از خم شدن سرتان به عقب جلوگیری کنند.

 

پشت خوابان

 

اگر به پشت می‌خوابید یا وضعیت خود را تغییر می‌دهید، بالش ممکن است در جایی بین این دو بیفتد: بالش‌ها باید به اندازه‌ای ضخیم باشند که سر، گردن و ستون فقرات شما را در یک راستا نگه دارند، اما نه آنقدر بالا که سرتان به جلو هل داده شود.

 

نوع بدن

بدنه های بزرگتر باید از یک بالش بلندتر استفاده کنند، در حالی که فریم های کوچکتر به چیزی صاف تر نیاز دارند. فریم های متوسط می توانند از چیزی در این بین استفاده کنند. همچنین، اگر اخیراً نوسانات وزنی داشته اید، به میزان حمایتی که نیاز دارید توجه ویژه ای داشته باشید.

 

شکل های بالش

استاندارد

رایج ترین شکل موجود در بازار، این بالش مستطیلی معمولی است که هنگام خرید پیدا خواهید کرد.

 

بالش بدن

بالش‌های بدن، بالش‌های مستطیلی شکلی هستند که معمولاً 20 در 54 اینچ هستند. آنها طراحی شده اند تا به شما کمک کنند در حالی که آنها را در آغوش می گیرید به پهلو بخوابید، و در عین حال که نقطه فشار را کاهش می دهد، بین هر دو دست و پا حمایت می کند. آنها همچنین می توانند در صورت قرار گرفتن در پشت پشتی، در هنگام غلتیدن به آنها کمک کنند.

گردن

بالش های دهانه رحم برای حمایت از سر و گردن و نگه داشتن آنها در هنگام خواب طراحی شده اند، که می تواند فشار یا سفت شدن عضلات گردن و شانه را به حداقل برساند. آنها معمولاً با فوم حافظه ساخته می شوند تا به حفظ شکل خود کمک کنند.

کانتور

بالش های کانتور در زیر گردن با شیب زیر سر بلند می شوند تا گردن را نگه دارند و سر، گردن و ستون فقرات را در یک راستا قرار دهند. این بالش ها برای کمک به کاهش سفتی گردن و شانه ها طراحی شده اند.

رول یا بولستر

این بالش‌های استوانه‌ای اغلب تزئینی هستند، اما اگر زیر زانو یا ستون فقرات قرار گیرند، می‌توانند فشار را نیز کاهش دهند.

بالش های تخصصی نوآورانه

این انتخاب ها با در نظر گرفتن مشخصات، شرایط و تیپ های بدنی خاصی انجام می شوند:

بالش های قابل تنظیم

محبوبیت بالش های قابل تنظیم رو به افزایش است زیرا به شما امکان می دهند ارتفاع یا سطح سفتی بالش خود را سفارشی کنید. مواردی را خواهید یافت که دارای چندین لایه درج یا پرکننده های خوشه ای هستند که می توانید برای پیدا کردن بهترین شکل خود، مواد را اضافه یا حذف کنید. آزمایشگران دریافتند که انتخاب بهترین ترکیب خود با استفاده از این آسان است.

بالش بارداری

بالش های بارداری در اشکال مختلفی مانند C، U شکل و J شکل وجود دارد. این بالش‌ها شبیه بالش‌های بدن هستند، اما حمایت بیشتری بین پاهای شما و زیر یک برآمدگی در حال رشد ایجاد می‌کنند و می‌توانند به نگه داشتن کاربران کمک کنند.

بالش آپنه خواب

این بالش ها مخصوص افرادی است که از دستگاه فشار مثبت مداوم راه هوایی (CPAP) استفاده می کنند. این بالش دارای بریدگی هایی برای قرار دادن ماسک و بند ناف CPAP برای کسانی است که به پهلو یا شکم می خوابند.

بالش ارگانیک

اینها باید کاملاً از مواد ارگانیک ساخته شده و دارای گواهینامه باشند تا اطمینان حاصل شود که در طول تولید از استانداردهای ارگانیک پیروی می کنند. کارشناسان ما دریافته‌اند که در حالی که برخی از بالش‌ها ادعا می‌کنند ارگانیک هستند، ممکن است برچسب اشتباهی بر روی آن‌ها گذاشته شود زیرا فقط روکش بالش با پنبه ارگانیک ساخته شده است. برای تمام جزئیات در مورد بالش های ارگانیک و اینکه کدام یک بهترین هستند، بهترین بالش های ارگانیک ما را بررسی کنید.

بالش خنک کننده

اگرچه بالش های خنک کننده همه مشکلات تعریق را حل نمی کنند، بالش خنک کننده مناسب می تواند با دور کردن گرما از سر از گرمای بیش از حد جلوگیری کند. برخی از بالش های خنک کننده دارای فناوری خنک کننده هستند که در روکش پارچه ای تزریق شده است، در حالی که برخی دیگر دارای مواد تنظیم کننده دما یا ترکیبی از هر دو هستند.

فروشگاه کالای خواب ، از جمله معدود مراکز فروش کالای خواب در تهران و حتی ایران است که انواع بالش های طبی ، الیاف ، پر و فوم را در تنوع بالا و قیمت های مخلف و با کیفیت های بسیار عالی عرضه و بفروش می رساند. فروش انواع بالش های ایرانی و خارجی در کنار تضمین کیفیت دوخت و پارچه و موارد تشکیل دهنده آن ، موجب می شود تا شما از خرید خود اطمینان کامل و رضایت واقعی را داشته باشید.

 

فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان
فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋