فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان

فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان

قیمت کالای خواب

قیمت کالای خواب

اگر بخواهیم یک روتختی را برای اتاق خواب خود انتخاب و خریداری نماییم قطعاً قیمت کالای خواب یکی از شاخص های اصلی در انتخاب ما خواهد بود. امروزه با توجه به تنوع تولید لحاف و روتختی و بالش و تشک و غیره با انواع مواد مختلف ، قیمت های بسیار متنوعی نیز در این حوزه وجود دارد. ما در این مقاله شاخص های قیمت گذاری کالای خواب را به شما معرفی میکنیم تا در هنگام خرید با اطلاعات بیشتر و کامل تری بتوانید خرید نمایید.

فروشگاه کالای خواب

یکی از مراکزی که شما میتوانید انواع کالای خواب را با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت بالا تهیه نمایید کالای خواب سید خندان است. به جهت وجود انواع نمایندگی های محصولات اعم از نمایندگی لحاف و روتختی و بالش سوین ، ایسیمو ترک، حوله برق لامع ، حوله پود ایران ، ترمه رضایی ، تشک میترا ، تشک طبی فنری ماکسیمم ترک و ... در این فروشگاه ، اکثر محصولات با قیمت شرکتی ارائه می شود.

جنس روتختی

یکی از مهمترین عوامل در تعیین کننده قیمت لحاف و روتختی ، جنس آن است. بنابراین در هنگام خرید روتختی توجه به جنس آن بسیار حائز اهمیت است تا روتختی متناسب با فصل، گرم یا سرد بودن محل زندگی، نرمی و سختی جنس پارچه، میزان حساسیت پوست و یا دمای بدن خود انتخاب نمایید.

از انواع جنس کالای خواب که درجه کیفی بالایی دارند می تواند موارد زیر را نام برد :

روتختی کتان:  الیاف کتان از گیاه کتان تهیه شده و نوعی فیبر طبیعی است که از زمان های گذشته توسط انسان ها استخراج و در تولید انواع پارچه استفاده شده است. از ویژگی های این الیاف می توان به نرمی و لطافت آن اشاره کرد. پارچه های تولید شده از الیاف کتان دوام بالایی داشته و در استفاده طولانی مدت روی پارچه دون دون یا گلوله گلوله نمی شود. پارچه های نخی که از الیاف کتان تولید می شوند به دلیل طبیعی بودن این الیاف زود چروک می شوند. اما ضد حساسیت های پوستی هستند. قیمت کالای خواب تولید شده از پارچه نخ کتان نسبت به سایر پارچه ها تا حدودی بالاتر است.

 روتختی ابریشم : از جمله الیاف دیگری که در تولید کالای خواب مورد استفاده قرار میگیرد و از کیفیت بالایی برخودار است الیاف پنبه است. محصولاتی که از کیفیت بالایی برخودار بوده و بسیار نرم و لطیف و دوست داشتنی هستند. روتختی های پارچه ابریشم بسیار الیاف و ساختار حساسی دارند در نتیجه نیاز به مراقبت بیشتری دارند. لازم است در هنگام شسشتو از پودرهای آنزیم دار استفاده نکنید و در صورت امکان شستشوی آن را در خشک شویی انجام دهید. به دلیل آن الیاف  ابریشمی جاذب رطوبت هستند در نتیجه بهتر است از روتختی و لحاف و ملحفه های ابریشمی در مناطق مرطوب شما استفاده نشود زیرا به مرور کیفیت آن کاهش می یابد. همچنین اگر در خواب تعریق میکنید نیز بهتر است از کالای خواب با جنس ابریشم استفاده کمتری داشته باشید. قیمت کالای خواب تولید شده با پارچه های ابریشمی به دلیل کیفیت بالای آن از محدوده قیمت بالایی برخوردار است.

روتختی پنبه:  الیاف پنبه ، الیافی بسیار نرم و سبک هستند که پارچه های تولید شده از آن بسیار ساده و دارای تراکم بافت های مختلفی هستند که هر اندازه این تراکم بافت بیشتر باشد جنس و کیفیت آن نیز بالاتر می باشد. ویژگی بارز این الیاف تبادل هوایی بالای آن است که باعث ایجاد جریان هوا در مابین آن و ضد حساسیت شدن آن می شود. قیمت کالای خواب تولید شده از الیاف پنبه مقرون به صرفه بوده و در کنار کیفیت آن ، رضایت از خرید را برای شما فراهم می آورد. ویژگی روتختی و ملحفه و بالش های تولید شده از پارچه های پنبه ای دوام بالای آن در کنار شستشوی راحت آن است. ثبات رنگی بالا را نیز میتوان از دیگر ویژگی های آن دانست.

 

روتختی مخمل:  پارچه های مخملی ترکیبی از الیاف ابریشم، پنبه و کتان می باشد. در نتیجه طراحی و تولید این نوع پارچه و همچنین دوخت روتختی هایی از این جنس تا حدودی دشوار است. اما ترکیبی بودن الیاف آن علاوه بر بالا بردن کیفیت و دوام آن ، زیبایی کالای خواب مخملی را دوچندان می کند. به دلیل لوکس بودن کالای خواب مخملی ، قیمت خرید آن بالا تر و نگهداری از آن نیز به سلیقه بیشتری نیاز دارد.

روتختی نخی:  پارچه های صد در صد نخ ترکیبی از الیاف نخ و پنبه می باشند. کالای خواب تولید شده با پارچه های نخی از قیمت پایین تری برخودار بوده و در کنار آن کیفیت مناسبی نیز دارند. و میتواند برای تمامی افراد مناسب باشد.

روتختی ترکیبی:  در تولید کالای خواب ، شرکت های تولید کننده پارچه به دلیل پایین آوردن قیمت تمام شده ، از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند. الیاف مختلفی اعم از پلی استر ، داکرون را با الیاف نخ و کتان و پنبه ترکیب می کنند. کالای خواب تولید شده با این نوع پارچه قیمت پایین تری نسبت به سایر محصولات دارد. وجود الیاف مصنوعی در ساختار پارچه روتختی و ملحفه ، باعث می شود که دوام بالایی داشته باشند و همچنین ضد چین و چروک باشند. این محصولات از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.

قیمت و خرید روتختی

کالای خواب ، مرجع ارائه دهنده انواع کالای خواب با الیاف طبیعی و با بالاترین کیفیت می باشد. انتخاب و خرید در کنار قیمت کالای خواب مقرون به صرفه از ویژگی های بارز این فروشگاه می باشد.

فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان
فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋