kafedu1400

kafedu1400

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

آموزشگاه تعمیرات پکیج کـــاف در شهر اولین ها

 

مدت دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

 صحبت شد دوره آموزش پکیج طبق استاندارد برگزار می گردد و کلیه مطالبKaf-edu.com همانطور که قبلا در سایت

مطرح شدهمطابق استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

بسیاری از موسساتی که در حال تبلیغ دوره های آموزش تاسیسات نظیر دوره پکیج شوفاژ دیواری هستند غیرقانونی هستند و مدارک ارائه شده توسط آنها هیچ اعتباری ندارد همچنین به دلیل نبود هیچ گونه نظارتی بر عملکرد آنها سرفصل ارائه شده و شهریه و ساعات ارائه کلاس مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور نمی باشد.

 

 

 

مزایای شرکت در دوره تعمیرات پکیج در آموزشگاه کاف

برگزاری کارگاه های 100درصد عملی از صفر تا صد یادگیری

بالا بردن کیفیت آموزش با برگزاری کلاس ها با تعداد نفرات کم

دسترسی راحت به منظور رفت و آمد دانشجویان با مترو و بی آر تی

برگزاری دوره خصوصی و فشرده در یک یا دو روز مخصوص دانشجویان شهرستان

معرفی خوابگاه و مهمانپذیر جهت اسکان دانشجویان شهرستان (هزینه با کارآموز)

معرفی به سازمان فنی و حرفه ای کشور برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای

پشتیبانی و مشاوره نامحدود برای دانشجویان دوره ها توسط اساتید

تعیین زمان کلاس با هماهنگی استاد و دانشجو

در اختیار گذاشتن رایگان کارگاه برای دانشجو به منظور کار عملی

توضیحات کاربردی و آموزشی تعمیرات پکیج در تبریز

دوره های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری ، این فرصت را به هر کارآموزی می دهد که بنا بر فضای بازار در یک کارگاه مجهز ، اصول تعمیرات پکیج دیواری را آموزش ببیند.

متاسفانه فضای آموزشی هنرستان ها و دانشگاه ها تاآنجا پیش نرفته که هر هنرجویی قادر به آزمون و خطا برای یادگیری حرفه  خود باشد.

فرصت آزمون و خطاهایی که این روزها در برخی از آموزشگاه های معتبر به کارآموزان داده می شود.

بازارکار تعمیرات پکیج در تبریز چگونه است؟

تعمیرات پکیج دیواری یکی از محبوب ترین دوره های فنی بین کار جویان است. نیاز مبرم مردم به تعمیر کاران ماهر موجب شده که شماره تلفن های تعمیرکاران خوب ، چون کارت معرف با ارزشی بین مردم دست به دست شود.

شماره تماسی که حاصل تجربه و مهارت در کار تعمیرات پکیج دیواری است.بنابراین درآمد کار تعمیرات پکیج دیواری بنا بر حوصله به کار رفتهی کارآموز در یادگیری فنون کار چون سرمایه گذاری بلند مدتی پاسخ داده می شود.

از طرفی هزینه های به صرفه ی آموزش تعمیرات پکیج دیواری در مدت زمان کوتاهی به هنرجو باز می گردد.

شهریه پرداخت شده به اندازه یک  یا دو فاکتور اول یک تعمیرکار نیمه حرفه ای است.

 

 

دوره آموزشی شرکت بوتان

اگر علاقه مند به شرکت در دوره های آموزشی شرکت بوتان هستید و قصد دریافت نمایندگی از این شرکت معتبر را دارید لازمست قبل از هر اقدامی ایتدا مدرک دوره آموزش تعمیرات پکیج را از آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف در تبریز که مجری برگزاری دوره های آموزشی حرارتی و برودتی است اخذ نمایید.

دوره تعمیرات پکیج را از کجا شروع کنیم

لزوم یادگیری آموزش نصب و تعمیر پکیج در ایران بخصوص در شهرهای صنعتی جهت داشتن یک حرفه ای برای نیروهای فنی تاسیسات ضروری است.

تعمیرات پکیج دیواری یکی از زمینه های تخصصی و فنی در مشاغل مرتبط با تعمیرات تجهیزات گرمایشی است. هم زمان با استفاده روز افزون مردم از پکیج های دیواری ، خدمات پس از فروش این تجهیزات نیز افزایش پیدا کرده است. لذا برای یادگیری و آموزش تعمیر پکیج لازم است به آموزشگاه های مجاز و دارای سابقه و دارای اساتید فنی در ایران زمینه همانند آموزشگاه کاف مراجعه نمائید.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

کلیه افرادی که علاقه مند به داشتن درآمد و کار حرفه ای هستند و اعتماد به نفس لازم برای ورود به بازار کار فنی را دارند و نیز هر نیروی آماده به کاری با داشتن حداقل تحصیلات و گذراندن مبانی پایه الکترونیک قادر به ورود به دوره های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری است. قاعدتا دانش آموختگان دانشگاهی در رشته های فنی از قبل مهندسی مکانیک، برق ، الکترونیک و ... از مزیت های بیشتری در بازار کار وسیع تعمیر تجهیزات پکیج دیواری برخوردار خواهند شد. این دسته از افراد با شرکت در دوره های تخصصی تر ، تجربیات عملی را در فضای کارگاهی یاد خواهند گرفت ، با ابزارآلات آشنا خواهند شد و آزمون و خطاهای لازم را زیر نظر استاد تجربه خواهند نمود.

این مزایا ویژگی های یک دوره تخصصی خوب تعمیرات پکیج دیواری است. دوره ای که بر اساس نیاز هنرجو برنامه ریزی می شود و به صورت عمومی و خصوصی به علاقه مندان تدریس می گردد.

درآمد و بازارکار

اگر به منزل خود و بستگان نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد که چه پتانسیل عظیمی برای انجام خدمات تعمیرات و نصب پکیج در ایران وجود دارد.

وجود یک خانه بدون داشتن حداقل یک پکیج اجتناب ناپذیر است. پکیج های دیواری در فصول سرد سال نیازمند تعمیرات و سرویس است بنابراین درآمد این کار در فصل زمستان بالاتر می رود. اما اگر شما با یک نمایندگی کار کنید و استخدام یک شرکت معتبر شوید، آن ها به صورت ثابت حقوق مورد نیاز شما را پرداخت خواهند نمود.

بنابراین درآمد تعمیرات پکیج دیواری تا حد زیادی به انتخاب شما باز خواهد گشت.

انتخاب اینکه با یک نمایندگی کار کنید یا آنکه به صورت شخصی و مستقل کار تعمیرات پکیج دیواری را پیش بگیرید. هر کدام مزیت ها و نقاط قوت خاص خود را دارند. به طور کلی با رونق گرفتن خرید و نصب پکیج های دیواری بازارکار آینده  این شغل رونق خوبی به خود خواهد گرفت.

پکیج یکی از سیستم های فوق العاده و پرکاربرد است که علاوه بر تامین آب گرم مورد نیاز وظیفه گرمایش خانه را نیز برعهده دارد. امروزه استفاده از موتورخانه ها و انواع آبگرمکن و بخاری به شدت کمتر شده است و بیشتر مردم برای تامین آب گرم و گرمایش خانه به پکیج ها روی آورده اند. در تمام ساختمان های نوساز پکیج نصب می شود و این مسئله موجب گسترده تر شدن میزان استفاده افراد از انواع پکیج های شده است.

پکیج ها متشکل از سیستم های پیچیده ای هستند که برای آن لوله کشی های آب، گاز و برق انجام شده است.

در نتیجه یک فرد معمولی و بدون تجربه قادر به تعمیر و نصب آن ها نیست.

پکیج ها علیرغم کارآیی بالایی که دارند مانند هر دستگاه دیگری در معرض خرابی هستند به خصوص که کیفیت آب در کشور ما چندان مناسب نمی باشد و این موضوع مشکلات و خرابی های پکیج را در مقایسه با دیگر کشورها بیشتر خواهد کرد.همه این موارد دلایل خوبی است که نشان از بازارکار عالی این شغل می دهد. با گسترش روزافزون استفاده از انواع پکیج ها جامعه به تعمیرکارانی نیاز دارد که در زمینه نصب، عیب یابی و تعمیرات پکیج آموزش های لازم را ببینند تا مردم بتوانند در صورت مواقع لازم به آن ها مراجعه کرده و مشکل پکیج خود را حل کنند. بنابراین در صورت آموزش تعمیرات پکیج دیواری و شرکت در دوره تعمیر پکیج در آموزشگاهی معتبر در مدت زمان کوتاهی به این مهارت ها دست یابند.

پکیج شوفاژ دیواری متشکل از قطعات زیادی میباشد که برای آشنایی با قطعات پکیج دیواری و مشاهده پکیج دیواری و مشاهده عکس قطعات پکیج و از همه مهم تر آموزش تست قطعات پکیج و یه عبارتی قطعه شناسی پکیج با نا تا انتهای مطلب همراه باشید.

البته اگر تمایل داشتید می توانید بعد از مطالعه با مراجعه به لینک زیر اطلاعات بیشتر در مورد شناسایی قطعات یدکی پکیج شوفاژ دیواری( لطفا اول مطالب را تا پایان مطالعه کنید سپس روی لینک فوق کلیک نمایید) کسب کنید.

قطعه شناسی پکیج

برای اینکه به صورت جامع با مبحث قطعه شناسی پکیج دیواری آشنا شوید ما کلیه قطعات یدکی پکیج شوفاژ دیواری را به چهار دسته اصلی تقسیم کرده ایم:

*برد الکترونیک

*حسگرهای پکیج دیواری

*قطعات مجری فرمان

*قطعات مکانیکی

کاربرد الکترونیک در دستگاه پکیج شوفاژ دیواری

برد الکترونیک و یاد برد کنترل در واقع مغز اصلی دستگاه پکیج میباشد که وظیفه آن دریافت گزارشاتی از سمت حسگرهای پکیج و همچنین دریافت دستورات اوپراتور و ارائه دستورات لازم به قطعات مجری فرمان می باشد. برد الکترونیک در پکیج های دیجیتال معمولا دارای دو تکیه می باشد که یکی برای نمایشگر و دیگری نیز برد کنترل می باشد. البته اغلب اوقات این دو برد روی همدیگر سوار شده اند.

در حال حاضر کشور ایران توانایی تولید برد الکترونیک برخی از دستگاه های شوفاژ دیواری را دارا می باشد.

کاربر حسگرها در دستگاه پکیج دیواری

انواع حسگرها مورد استفاده در انواع پکیج دیواری

TNC*سنسورهای حرارتی یا

*ترموستات حد و ترموستات دود و همچنین ترموستات اتاقی

*پرشر سوئیچ هوا و پرشر سوئیچ آب

*فلوسوئیچ و فلورگلاتور و یا فلومتر

وظیفه حسگرها در دستگاه پکیج دیواری:

حسگرهای پکیج دیواری وظیفه اعلام گزارش وضعیت دیتگاه به برد را دارند.

کاربرد قطعات مجری فرمان در قطعات پکیج دیواری

انواع قطعات مجری فرمان در دستگاه پکیج شوفاژ دیواری:

*شیر کنترل گاز

*فن تخلیه دود

*پمپ سیرکولاسیون

*شیر موتوری

 وظیفه قطعات مجری فرمان:

قطعات مجری فرمان قطعاتی هستند که با توجه به دستوری که از برد کنترل دریافت می کنند عکس العملی را انجام می دهند.

به عنوان مثال برد الکترونیک از سنسور پکیج گزارشی دریافت می کند مبنی بر بالا رفتن دمای پگیج سپس برد کنترل به سرعت به شیر گاز دستور قطع و یا کوتاه کردن شعله را می دهد و شیر کنترل گاز( قطعه مجری فرمان) سریعا دستور داده شده را بدون کم و کاست اجرا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربرد قطعات مکانیکی در قطعات پکیج دیواری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 قطعات مکانیکی به کدام قطعات در پکیج گفته می شود:

قطعات مکانیکی در پکیج دیواری

قطعاتی که برای انجام کاری ساخته شده اند و دستگاه همان کار را بدون تغییر در عملکرد انجام می دهند.

به عنوان مثال منبع انبساط برای تحت فشار قرار دادن و تنظیم فشار بار پکیج ساخته شده است و دستگاه شوفاژ دیواری نیز همین کار را در صورت سالم بودن انجام میدهد.

نام برخی از قطعات مکانیکی:

*منبع انبساط

*مبدل حرارتی اصلی و ثانویه

*برنر شعله

*بلوک های چپ و راست پکیج دیواری

*هود و محفظه اتراق

*و...

شناخت قطعات پکیج دیواری

آموزشگاه کاف در این مطلب قصد دارد به بررسی برخی از قطعات اصلی پکیج دیواری بپردازد. در کنار برخی از توضیحات تصاویری از قطعات مهم پکیج نیز جهت آشنایی شما با ظاهر قطعه آورده شده.پس با ما همراه شوید تا همه چیز را در مورد انواع لزوم یدکی شوفاژ دیواری یاد بگیرید.

آشنایی با قطعات پکیج دیواری

به طور کلی قطعات پکیج به چند دسته کلی تقسیم می شوند:

*برد کنترل:

برد کنتل مغز دستگاه می باشد و با توجه به فرمانی که به دستگاه میدیم و شرایطی که از حسگرها دریافت می کند فرمان لازم را به قطعات مجری فرمان میدهد.

*حسگرهای پکیج:

حسگرهای پکیج قطعاتی مثل سنسور و پرشر سوئیچ ها و ترموستات دود و ... وظیفه اعلام وضعیت دستگاه به برد کنترل را دارند

*قطعات مجری فرمان:

قطعات مجری فرمان قطعاتی چون پمپ و شیرگاز و فن و... این قطعات به خودی خود هیچ فعالیتی در پکیج ندارند تا زمانی که برد کنترل به آنها فرمان بده.

*قطعات مکانیکی:

قطعات مکانیکی قطعاتی همچون منبع انبساط و بلوک های برنجی و ... این قطعات با توجه به نوع عملکرد در پکیج فعالیت خود را انجام میدهند و نیازی به هیچ گونه فرمانی از سمت برد ندارند.

 

مبدل حرارتی در قطعات پکیج

عمل انتقال حرارت تولید شده مشعل به آب ( مصرفی و گرمایشی) ، در محفظه ای به نام مبدل حرارتی انجام می شود.

مبدل حرارتی از چند ردیف لو مسی رفت و برگشتی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.

عمل انتقال حرارت مستقیم در هر نوع دستگاه تک مبدل  دو مبدل به آب گرمایشی است و آب مصرفی با واسطه آب گرمایشی گرما را جذب می کند.

مبدل حرارتی اصلی مربوط به دستگاه دو مبدل

مبدل حرارتی اصلی مربوط به دستگاه دو مبدل را نشان می دهد.

شیر پر کن پکیج شوفاژ دیواری یکی از قطعات اصلی پکیج میباشد که مصرف کنندگان پکیج همواره با آن کار دارند، برای مراجعه نمایید.kaf-edu.com اینکه بشتر با این قطعات آشنا شوید بهتر است به سایت

مبدل ثانویه در قطعات پکیج دو مبدل

مبدل ثانویه مربوط به دستگاه دو مبدل را نشان می دهد.

مبدل حرارتی دو منظوره مربوط به دستگاه تک مبدل

در این نوع آ آب مصرفی و گرمایشی در یک مبدل ولی در کانال های جداگانه گرم می شود.

ایرونت هواگیری در قطعات پکیج دیواری

از آن جایی که وجود هوا در اطراف پره های پمپ می تواند آسیب جدی ( به علت افزایش دور پمپ و عدم روان کاری و خشک کاری) به پمپ بزند، در نتیجه وجود یک سیستم تخلیه هوا در بالاترین نقطه پمپ الزامیاست که این سیستم ایرونت نام دارد.

نکته:

پیچ درپوش ایرونت را در زمان اولین راه اندازی حدود یک دوره باز نموده و به همان صورت باقی می گذاریم. توصیه می شود سوراخ جانبی درپوش ایرونت به سمت مشعل نباشد.

آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف مجری تمامی دوره های پکیج شوفاژ دیواری زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای با ارائه مدرک بین المللی در تبریز

آموزشگاه تعمیرات پکیج کـــاف در شهر اولین ها

 

آموزش تعمیرات پکیج دیواری دوره بسیار پرطرفدار حرفه تعمیرات لوازم خانگی و رفاهی می باشد.

 امروزه بسیاری از ساختمان ها مجهز به پکیج های دیواری هستند که این پکیج ها ممکن است بر اثر نشتی در لوله ها و سوراخی منبع انبساط و افت فشار و... در فصل سرما دچار خرابی شوند از این رو در فصل تابستان نیاز به سرویس کار ی و تعمیرات توسط متخصصان با مهارت بالا نیاز است، در نتیجه دارای بازرا کار بسیار خوبی است.

 هنرجویان علاقه مند به این حرفه می توانند در کلاس آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه کاف شرکت کرده و به صورت عملی و زیر نظر اساتید با سابقه عیب یابی و تعمیر قطعات پکیج و... را به طور کامل آموزش ببینند و بعد از اتمام دوره به راحتی وارد بازارکار تعمیرات پکیج شده و در حین کار نیز از پشتیبانی به صورت نامحدود آموزشگاه بهره مند شوند.

کارآموزان علاوه بر دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز در صورت تمایل می توانند در دوره آموزش نصب پکیج دیواری شرکت کرده و در زمینه تعمیرات پکیج دیواری تعمیرکاری حرفه ای شوند.

 صحبت شد دوره آموزش پکیج طبق استاندارد برگزار می گردد و کلیه مطالبKaf-edu.com همانطور که قبلا در سایت

مطرح شدهمطابق استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

امروز میخواهیم در مورد خدمات این حرفه با شما صحبت کنیم.

خدمات تعمیر پکیج در تبریز

نکات ثبت سفارش

سرویس کامل شامل: نافت فن و ونتوری و لوله های ارتباطی با پرشر ،‌ سرویس مشعل و تنظیم شعله ، بازدید از پمپ و اسیدشویی کیت تعمیر( شیر 3 راهه ، شیر موتوری و فنرها) ، اسیدشویی مبدل اولیه و ثانویه ، نظافت فیلترهای زیر پکیج میباشد.

در صورتی که متخصص برای تعویض قطعه ای نیاز به باز کردن پکیج از دیوار داشته باشد ، یک هزینه باز و بست پکیج شامل متخصص خواهد شد.

درباره سرویس تعمیر پکیج و هزینه پکیج در محل

معمولا وقتی دنبال خانه جدید می گردیم ، یکی از آپشن های واحد مسکونی چیزی نیست جز پکیج دیواری کیج یک سیستم

گرمایشی است که در بیشتر خانه ها جایگزین موتورخانه شده است. جالب است بدانید بیش از 75 برند و بالغ بر 200 مدل پکیج در ن مورد استفاده قرار می گیرند و تعمیرات پکیج با توجه به این گستردگی در تنوع مدل و سیستم ، نیازمند تخصص و مهارت بالایی است.

تعمیر پکیج با آموزشگاه کاف برای چه برندهایی انجام هایی انجام می شود؟

در کاف تعمیرات تخصصی پکیج برای تمامی برندهای ایران و خارجی از جمله : رادیاتور ، بوتان ، آریستون ، آگرا گاز ، لوچ ، بوش ، شوفاژکار ، وایلانت و ... ارائه می شود.

نقص در عملکرد پکیج می تواند به دلایل مختلفی باشد و یکی از مشخص ترین علائم آن ، گرم نشدن آب یا تولید صداهای غیر معمول است که بلافاصله برای رفع آن اقدام نمود.

  بهترین متخصصان را انتخاب و نسبت به تعمیر kaf-edu.com شما می توانید در صورت مشاهده چنین علائمی از طریق سایت

 یا سرویس پکیج خود اقدام نمایید.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

پکیج های ایران رادیاتور دارای دو نوع زمینی و دیواری است مدل های مخزن دار ، بدون مخزن و فن دار و بدون فن تولید و عرضه می شوند.

 در انتهای نام مدل پکیج های ایران رادیاتور نشانگر فن دار بودن آن است.FFپسوند

 علامت پکیج های بدون فن این برند داخلی است. اگرچه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در بسیاری از موارد به وسیله CFپسوند

سیستم عیب یابی و نمایان شدن ارورهای دستگاه انجام می شود. اما در مواقعی ممکن است به دلیل اختلال در سیستم عیب یابی ، هیچ کد خطایی در پنل ظاهر نشود در حالی که مشکلات اساسی در کارکرد آن وجود دارد.

نکته بعدی این است که: تمامی ایرادات در سیستم عیب یابی پکیج های ایران رادیاتور کد گذاری نشده است. در این حالت تعمیرکار با تکیه بر تجربه و دانش خود اقدام به عیب یابی صحیح و تعمیر پکیج ایران رادیاتور نماید.

تعمیر پکیج دئوترم

برای استفاده بهینه از پکیج های دئوترم باید مرتبا نحوه عملکرد تهویه دستگاه و میزان فشار آب کنترل شود. در غیر اینصورت عملکرد دستگاه با مشکل روبرو می شود و تامین گرمایش محیط و آب مصرفی با اختلال همراه خواهد شد.

سرویس دوره ای و تعمیر پکیج دئوترم یکی از درخواست های پرتکراری است که توسط همکاران ما در تیم تخصصی تعمیر پکیج بدون هیچ گونه محدودیتی انجام می شود.

 

 

تعمیر پکیج بوتان

سرویس و تعمیر اواع مدل های مختلف پکیج های زمینی و دیواری بوتان مانند ، پکیج بوتان مدل روما ، بیتا ، اپتیما ، پرلا ، پارما و ... در سرویس پکیج بوتان انجام می شود.

مشکلات فنی و تخصصی مانند گرم نشدن آب ، خاموش شدن مشعل ، کاهش فشار آب گرم و ... از جمله ایراداتی است که در مدت زمان کوتاهی توسط متخصصان کاف تعمیر و رفع می شوند.

تعمیرکار پکیج بوتان مدل پارما

پکیج پارما یکی از محصولات جدید شرکت بوتان است که دارای تکنولوژی توربولاتور و هیدرولیک ست پلیمری است.

 این پکیج دارای کیفیت قابل قبولی است. اما در بسیاری از موارد به دلیل نقص در نصب و راه‌اندازی آن، مشکلات بسیاری برای کاربران ایجاد می‌شود.

یکی از معایب پکیج بوتان مدل پارما، پایین بودن ظرفیت حرارتی آن است.

 البته یکی از دلایل بروز این مشکل، توجه نکردن کاربران به متراژ محیطی است که این پکیج قابلیت گرمابخشی به آن را دارد.

 اما در بسیاری مواقع نصب نادرست باعث کاهش ظرفیت حرارتی آن می‌شود. متخصصان آموزشگاه کاف در تبریز با سرویس و تعمیر پکیج بوتان مدل پارما تمامی اشکالات نصب آن را برطرف می‌کنند تا کارکرد بهتری داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

نکات طلایی نگهداری از پکیج

نگهداری از پکیج دیوای به شیوه اصولی و صحیح،‌از بهترین راهکارها برای افزایش طول عمر و بازده راندمان مطلوب این سیستم گرمایشی محسوب می شود. با توجه به افزایش قیمت پککیج ها دیور همچنین اهمیت این وسیله در ساختمان، لازم است که در نگهداری پکیج دیواری نهایت مراقبت و دقت انجام شود تا بتوان آنها را برای سال های طولانی تری استفاده کرد.

با توجه به اهمیت این موضوع شیوه مراقبت از پکیج موضوعی است که ما در این مقاله ببه آن می پردازیم، با ما همراه باشید.

چگونه از پکیج دیواری نگهداری کنیم؟

تتجهیزات گرمایشی به علت برخورداری از قطعات و متعلقات متنوع، به مراقبت و نگهداری اصولی نیاز دارند.

نگهداری از پکیج دیواری از پیش شرط های اصلی برای افزایش کارکرد  و بهره وری دستگاه تلقی می گردد.

 در این زمینه باید خاطر نشان کرد که غفلت و کوتاهی در انجام فرایند سرویس و نگهداری، مشکلات گونا گونی از قبیل: خاموش شدن پکیج دیواری ، خراب شدن برد، نشتی آب ،‌داغ نشدن آب و غیره را به همراه داشته و می تواند هزینه های گزافی را به مصرف کننده تحمیل نماید.

در ادامه به بررسی مهم ترین نکات در زمینه حفظ و مراقبت از پکیج شوفاژ دیواری و آموزش تعمیرات پکیج در تبریز می پردازیم.

آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف مجری دوره ای تعمیرات پکیج در تبریز به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزشی در شمالغرب کشور.

دوره آموزش تعمیرات پکیج جزو رشته ها و مهارتهای پر درآمد می باشد که می توان به آن اشاره نمود. امروزه  استفاده از پکیج دیواری برای تمامی منازل و آپارتمان ها باعث شده است که بازار کار این رشته به شدت داغ شود. شما باآموزش در مرکز ما می توانید با پرداخت شهریه خیلی کم از آموزش ها و پشتیبانی اساتید بهره برده و وارد بازار کار پرسود این حرفه شوید و از درآمد آن در کنار شغل اصلی تان به صورت نیمه وقت بهره مند شوید.

این رشته را می توانید با سرمایه گذاری خیلی کم و به عنوان شغل اصلی تان قرار دهید و یا با  نمایندگی های سطح شهر  همکاری کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کنترل فشار پکیج:

کنترل فشار پکیج دیواری باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. فشار استاندارد پکیج های دیواری یک الی یک و نیم بار می باشد.

نوسان داشتن فشار دستگاه، پایین رفتن یا افزایش فشار تا حدود 3 بار ، حکایت از عدم تنظیم فشار دستگاه دارد.

در صورت پایین بودن فشار پکیج می توان با بازنمودن شیرر پرکن،  فشار دستگاه را به حالت طبیعی و نرمال بازگرداند. چنانچه فشار دستگاه پس از مدتی دوباره کاهش پیدا نمود ، به احتمال فراوان در قسمتی از سیستم نشتی وجود دارد.

همچنین نوسان داشتن فشار پکیج ، موید بروز مشکل در منبع انبساط دستگاه می باشد. در هنگام باالا بودن فشار پکیج، می توان با باز نمودن شیر هواگیری نسبت به کاهش فشار کاری دستگاه اقدام نمود.

بررسی دودکش پکیج از نکات نگهداری پکیج

به منظور افزایش سطح ایمنی و نگهداری از پکیج دیواری، اطمینان حاصل کردن از سلامت دودکش ، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

استفاده از کلاهک های ایمنی و استاندارد ، از جمع شدن مواد آلاینده و سمی در فضا جلوگیری می کند.

همچنین مطمئن شدن از باز بودن و عدم گرفتگی مسیر دودکش، از دیگر اصول مهم و حائز اهمیت در این زمینه قلمداد می گردد.

این امر سلامت و امنیت مصرف کننده را به بهترین نحو تامین می سازد.

انجام فرآیند رسوب گیری

بدون تردید ، رسوب گیری از مهم ترین و بهینه ترین اقدامات جهت مراقبت و نگهداری از پکیج دیواری به حساب می آید. یکی از عامل های مهم و اساسی خرابی و مشکلات انواع پکیج ها ، نفوذ رسوب در ساختار و اجرای دستگاه می باشد.

در آب بسیاری از املاح،  آلاینده ها و ذرات ریز وجود دارد.

در طی گذشت زمان ، وجود این املاح سبب ایجاد رسوب در قطعات و متعلقات پکیج مانند پمپ و مبدل می شود.

این موضوع علاوه بر ایجاد اختلال در عملکرد سیستم گرمایشی ، راندمان و بازدهی گرمایشی و سطح انتقال حرارتی بهینه پکیج را به میزان چشم گیری گاهش دهد.

برای حفظ و نگهداری از پکیج استفاده از رسوب گیر ، به ویژه پیش از ورود به آب به محفظه داخلی دستگاه بسیار تاثیر گذار و موثر است.

 

 

 

 

 

 

 

سرویس اصلی و منظم پکیج

از دیگر اصول مهم برای افزایش طول عمر و نگهداری از پکیج دیواری ، انجام سرویس های فصلی دستگاه به صورت منظم می باشد.

انجام فرآیند سرویس پکیج قبل از آغاز فصل سرما ،‌در افزایش بهره وری و کارکرد دستگاه تاثیر بسزایی برجای می گذارد.

در ساختار پکیج های دیواری قطعات حساس و در عین حال حائز اهمیتی تعبیه شده است. قرار گرفتن این قطعات در معرض رطوبت و آب ، می تواند به تدریج زمینه مناسب برای خرابی و نقص فنی دستگاه را فراهم سازد.

به منظور جلوگیری از بروز مشکل در اجرا و قطعات دستگاه، به ویژه در فصول سرد سال، انجام سرویس دوره ای پکیج دیواری کمک شایانی می نماید.

علاوه بر این بسیاری از سرویس کاران و تعمیرکاران، سرویس اصولی دستگاه را از مهم ترین روش ها برای نگهداری از پکیج دیواری قلمداد می کنند.

لازم به ذکر است که انجام سرویس دوره ای و فصلی ضمن کاهش خرابی و مشکلات ، کارکرد سالم و مطلوب قطعات پکیج دیواری را در پی دارد.

یکی از دیگر موضوعاتی که با تغییر هر فصل باید مورد توجه قرار گیرد، تغییر حالت زمستانه به تابستانه یا برعکس می باشد.

این موضوع نقش موثری در عمر مفید پکیج و دیر خراب شدن قطعات آن دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم  مطالعه نمایید.Kaf-edu.comمقاله های انجام این کارهای گفته شده را در سایت

آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف در شمالغرب کشور ، به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه در سال جاری از سوی سازمان فنی و حرفه ای مورد انتخاب قرار گرفته است. کیفیت آموزشی و استفاده از اساتید کارآزموده و استفاده از تجههیزات به روز و مدرن از اهداف ما برای تامین نیازهای کارآموز و آموزش صحیح می باشد.

کاف  با افتخار تنها آموزشگاه برگزار کننده دوره های تاسیسات و الکترونیک به صورت تخصصی در شمالغرب کشور هستیم.

دوره های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری، این فرصت را به هر کارآموزی می دهد که بنا بر نیاز فضای بازارکار در یک کارگاه مجهز، اصول تعمیرات پکیج دیواری را آموزش ببیند.

متاسفانه فضای آموزشی هنرستان ها و دانشگاه ها تا آنجا پیش نرفته که هر کارآموزی قادر به آزمون و خطاها برای یادگیری کامل حرفه خود باشند.

فرصت آزمون و خطایی که این روزها در برخی از آموزشگاه های معتبر به کارآموزان داده می شود در آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف ما به شما آموزش می دهیم که چطور یک پکیج را از صفر تا صد نصب کرده و راه اندازی کنید و یا یک پکیج را چگونه عیب ایبی و تعمیر یا تعویض قطعات کنید.

بازارکار آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

 

تعمیرات پکیج دیواری یکی از محبوب ترین دوره های فنی بین کارجویان است. نیاز مبرم مردم به تعمیرکاران ماهر موجب شده است که بازار کار این حرفه چه در تابستا و چه در زمستان عالی باشد.

این مهارت به شما کمک می کند در کنار شغل اصلی خود شغل پاره وقت داشته باشید و از درآمد خوب  این شغل بهره مند شوید.

 و ثبتنامKaf-ac.comاگر علاقه مند به شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج در تبریز هستید می توانید با مراجعه به سایت

آنلاین و تخفیف 50% در این دوره شرکت نمایید.

دوره تعمیرات پکیج را از کجا شروع کنیم

 

لزوم یادگیری آموزش نصب و تعمیر پکیج در ایران بخصوص در شهرهای صنعتی جهت داشتن یک کار حرفه ای برای نیروهای فنی تاسیسات، ضروری است.

تعمیرات پکیج دیواری یکی از زمینه های تخصصی و فنی در مشاغل مرتبط با تعمیرات تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است.

هم زمان با استفاده روزافزون مردم از پکیج های دیواری، خدمات پس از فروش این تجهیزات نیز افزایش پیدا کرده است.

لذا برای یادگیری و آموزش تعمیر پکیج لازم است به آموزشگاه های مجاز و دارای سابقه و دارای اساتید فنی  در این زمینه همانند آموزشگاه تعمیرات پکیج کاف که دارای سابقه در این امر می باشد مراجعه نمایید.

دوره آموزش تعمیرات پکیج مناسب چه کسانی می باشد

 

 

کلیه افرادی که علاقه مند به داشتن درآمد و کار حرفه ای هستند و اعتماد به نفس لازم برای ورود به بازار کار فنی را دارند و نیز هر نیروی آماده به کاری با داشتن حداقل تحصیلات و گذراندن مبانی پایه الکترونیک قادر به ورود به دوره های تخصصی تعمیرات پکیج دیواری است.

افراد علاقه مند با شرکت در دوره های تخصصی تعمیرات پکیج در تبریز تجربیات عملی را در فضای کارگاهی یاد خواهند گرفت. با ابزارآلات آشنا خواهند شد و آزمون و خطاهای لازم رازیر نظر استاد تجربه خواهند کرد.

ابزارآلات مورد نیاز نصب و تعمیر پکیج

 

دریل جهت نصب پکیج دیواری و نیز کیف ابزار عمومی( انواع پیچ گوشتی، آچار تخت و رینگی ، انبردست ، دم باریک ،‌ فرانسه ، انبر قفلی ، فازمتر و ...) گیج فشار سنج به همراه تلمبه ، مسواک یا برس برای تمیزکاری ، تمیزکن برای الکترود جرقه زن ، حسگر ، مولتی متر چنگکی ، گریس سفید و سیاه ، قطعات مصرفی پکیج ( شیر پرکن ، شیر اطمینان و...

 

پکیج جایگزینی مناسب

 

پکیج دیواری دستگاهی است که جایگزین موتورخانه مرکزی شوفاژ شده است و آب گرم مورد نیاز جهت تامین گرمایش محیط به وسیله رادیاتورها و آب گرم بهداشتی جهت مصارف روزانه از قبیل شستشو و استحمام و ... را فراهم میسازد.

پکیج علاوه بر گرمایش داخا منزل یا محل تجاری از طریق رادیاتور و فن کوئل یا گرمایش از کف ، آب گرم بهداشتی را نیز فورا در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

لازم به ذکر است که پکیج علاوه بر تامین گرمایش داخل منزل یا محل تجاری از طریق رادیاتور و فن کوئل یا گرمایش از کف ، آب گرم بهداشتی را نیز فورا در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

معرفی قطعات برای تعمیر پکیج

 

اولین گام برای آموزش تعمیر پکیج معرفی اجزای پکیج هاست. با توجه به اینکه عمده تفاوت انواع مختلف پکیج های دیواری در نحوه عملکرد آن و ولتاژ آن استف شناخت تمامی اجزا و قطعات پکیج ها و نقش هر یک از آن ها در سیستم مهم و اساسی به نظر می رسد.

 

 

 

سرفصل های آموزش آموزش تعمیرات پکیج در تبریز

 

آموزش مرحله به مرحله نصب و راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری در برند های گوناگون

آموزش تعمیر پکیج تک مبدل

آموزش تعمیر پکیج دو مبدل

آموزش تعمیر پکیج فن دار

آموزش تعمیر پکیج بدون فن

آموزش و عیب یابی بای پس

تعمیر بای پس

عیب یابی فلو سوئیچ

 

آموزش تعمیر فلو سوئیچ

عیب یابی پمپ پکیج

آموزش تعمیر پمپ پکیج

آموزش عیب یابی فن پکیج

آموزش  تعمیر فن پکیج

آموزش عیب یابی شیرگازی

آموزش تعمیر شیرگازی

آموزش خازن پمپ پکیج

آموزش عیب یابی پمپ پکیج

آموزش عیب یابی کلید حداقل فشار

آموزش تعمیر کلید حداقل فشار

آموزش عملی رسوب گیری مبدل

آموزش عملی خلاص کردن پمپ از گیرپاژ

آموزش قطعه شناسی مکانیکی پکیج

آموزش قطعه شناسی الکترونیک پکیج

آموزش قطعه شناسی الکتریکال پکیج

آموزش عیب یابی و تعمیر مشعل پکیج

آموزش عیب یابی و تعمیر مبدل حرارتی

آموزش عیب یابی و تعمیر محفظه تخلیه هوای پکیج شوفاژ دیواری

 

 

ما در این دوره در باره مزیت های تعمیرات پکیج در تبریز و بازارکار و درآمود این شغل نیز با شما به گفتگو می پردازیم

بازارکار تعمیرات پکیج چگونه است؟

آموزشگاه تعمیرات پکیج کـــاف

همانطور که می دانید امروزه پکیج دیواری جایگزین بسیاری از سیستم های گرمایشی بخاری شده اند و کمتر ساختمانی را می توان دیدکه از وسیله استفاده نکنند. با افزایش تقاضا برای خرید پکیج تقاضا برای نصب پکیج و به دنبال تعمیرات آن افزایش خواهد یافت.

 از آنجایی که نصب پکیج دیواری امری تخصصی بوده و نصب اشتباه پکیج مشکلات و خسارات بسیاری به همراه می آورد، بنابراین لازمه ی ورودبه حرفه تعمیرکار پکیج، کسب دانش و مهارت های کافی و رعایت اصول ایمنی می باشد.

 یکی از بهترین روش ها برای ورودبه بازارکار این شغل ثبت نام در دوره های نصب پکیج دیواری می باشد. زیرا در این دوره ها به صورت عملی صفر تا صد نصب و تعمیرات پکیج دیواری آموزش داده می شود و با پشتیبانی بلند مدت اساتید می توانید به شغل پردرآمد این رشته پی ببرید.

 

kafedu1400
kafedu1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋