اولین برداشتها اغلب قدرتمندترین تأثیر را دارند. اگر صاحب یک کسب و کار هستید، این وبسایت شماست! وبسایت خود را بهروز نگه دارید. وبسایت شما چهره کسب و کار شماست. اغلب اولین جایی است که مشتریان شما در مورد کسب و کار شما و خدماتی که ارائه میدهید، اطلاعات کسب میکنند. در این مورد، بهروز نگه داشتن وبسایت و تمرکز بر مطالبی که برای وبسایت خود ارائه میدهید، بسیار مهم است.
وقتی بازدیدکنندگان به سایت شما میآیند، آن را به عنوان امتدادی از سازمان شما درک میکنند. اگر وبسایت شما به خوبی طراحی شده و پر از مطالب مرتبط باشد، بازدیدکنندگان شما را به عنوان یک مرجع و متخصص در نظر میگیرند. به طور مشابه، اگر سایت شما به نظر بد طراحی، ساختار یافته و خارج از مد باشد، مردم همین نتیجهگیری را در مورد کسب و کار شما خواهند داشت. وبسایت باید محصول و خدمات شما را با ساختاری منطقی و منسجم به نمایش بگذارد.
آیا مطالب شما شامل تاریخ - مطالب وبلاگ، رویدادها و موارد مشابه - است؟ حذف یا بهروزرسانی محتوای قدیمی منطقی است. با تکامل و رشد وبسایتها، معمولاً اجزای خاصی از عملکرد صحیح خود را از دست میدهند و منسوخ میشوند. استفاده از فلش نمونه بارز این موضوع است.
بریتانیا به یک جامعهی مبتنی بر گوشیهای هوشمند تبدیل شده است. ما دو ساعت را به صورت آنلاین با گوشیهای هوشمند خود میگذرانیم، دو برابر زمانی که با لپتاپها و کامپیوترهای رومیزی صرف میکنیم. وقتی این موضوع را با تغییر ایندکسگذاری موبایل-اول گوگل ترکیب کنیم، نادیده گرفتن بازار موبایل بسیار خطرناک است. در حال حاضر، سازگار کردن یک وبسایت با موبایل بهترین روش (طراحی واکنشگرا) محسوب میشود.
طراحی وب واکنشگرا مجموعهای از استراتژیها است که به یک وبسایت امکان میدهد تا با اندازه صفحه نمایشی که در آن مشاهده میشود، سازگار و انعطافپذیر شود. کسی که با یک تلفن هوشمند کوچک به سایت شما دسترسی پیدا میکند، ممکن است در همان صفحهای نمایش داده شود که کسی که از طریق لپتاپ و غیره به آن دسترسی پیدا میکند. حتی ممکن است برای بسیاری از شرکتها منطقی باشد که وبسایت خود را «موبایل-اولویت» طراحی کنند.
«هر روز، تعداد دستگاهها، پلتفرمها و مرورگرهایی که سایت شما باید از آنها پشتیبانی کند، افزایش مییابد. طراحی وب واکنشگرا، نویدبخش تغییر بزرگی در نحوه ساخت وبسایتها در دهه آینده است.» — وین، جفری
خلاصه اینکه، اگر مدتی است وبسایت خود را بهروزرسانی نکردهاید، در معرض خطر از دست دادن کاربران موبایل و مصرفکنندگان بالقوه هستید. درباره طراحی وبسایت واکنشگرا و سازگار با موبایل ما بیشتر بدانید. درباره اینکه چرا باید طراحی خود را با در نظر گرفتن واکنشگرایی موبایل انجام دهید، بیشتر بدانید.
اگرچه برداشت اولیه خواننده از وبسایت شما، طرح کلی آن خواهد بود، اما آنها به دنبال محتوای مرتبط هستند. طراحی مجدد سایت همچنین میتواند به شما کمک کند تا در مورد نحوه ارتباط با بازدیدکنندگان خود تجدید نظر کنید و متن مختصرتر، هدفمندتر و مؤثرتری بنویسید.
به یاد داشته باشید، در دنیای امروز که «سریعتر و سریعتر پیش بروید»، شما فقط دو تا چهار ثانیه فرصت دارید تا بازدیدکنندگان جدید را جذب کنید.
محتوای یک وبسایت باید اولویتبندی شود، زیرا در تعیین میزان اثربخشی یک وبسایت نقش دارد. محتوای تازه و متمایز وبسایت برای ترغیب بازدیدکنندگان به بازگشت مکرر به سایت شما بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتوای وبسایت جذاب، به این لینک مراجعه کنید .
همانند یک وبسایت، بازاریابی دیجیتال و سئوی شما ممکن است نیاز به بهروزرسانی داشته باشد. اگر در نگهداری وبسایت خود کوتاهی کنید، میتوانید مطمئن باشید که رتبه آن در موتورهای جستجو کاهش مییابد. جدیدترین مطالب یک وبسایت توسط موتورهای جستجو مرتبطترین مطالب برای بازدیدکنندگان وب در نظر گرفته میشود. اگرچه مطالب شما ممکن است عالی باشند، اما اگر مشابه پنج سال پیش باشند، خزندههای موتور جستجو ممکن است آن را مرتبط نپندارند.
علاوه بر این، این تغییر، فرصتی را برای بازنگری در هدفگذاری کلمات کلیدی و نرخ تبدیل کلی وبسایت شما فراهم میکند. نحوه جستجو و کاوش افراد در طول چند سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است، که اکنون با افزایش انفجاری استفاده از تلفنهای هوشمند، این تغییر حتی بیشتر هم شده است. اصول سئو را اینجا درک کنید .
دلیل دیگر برای بهروزرسانی منظم وبسایت با مطالب عالی، آگاه نگهداشتن مشترکین فعلی و ارائه اطلاعات حیاتی برای تبدیل بازدیدکنندگان جدید به مشتری است. میتوانید از فید RSS برای اطلاعرسانی به کاربران در هر زمان که اطلاعات جدیدی در وبسایت خود منتشر میکنید، استفاده کنید. با حفظ تعامل با مخاطبان خود، میتوانید وفاداری بلندمدت را تقویت کنید که به بازدیدکنندگان تکراری تبدیل میشود و ارزش زیادی به وبسایت شما میافزاید.
به همین ترتیب، محتوای دائماً بهروز شده شما میتواند بازدیدکنندگان جدید را در مورد کسب و کار کوچک شما و محصولات یا خدمات آن آموزش دهد. اگر بازدیدکنندهای از طریق لینک موتور جستجو به سایت شما برسد، باید او را متقاعد کنید که محصول شما بهترین گزینه برای او در میان هزاران (یا میلیونها!) نتیجه دیگری است که در جستجوی او نمایش داده میشود. مقالات رضایت مشتری را در اختیار او قرار دهید. او را از مزایای محصول خود مطلع کنید. به او کمک کنید تا بفهمد چرا به محصولات شما نیاز دارد. هرچه یک مشتری بالقوه به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشد، احتمال تصمیمگیری آگاهانه برای خرید بیشتر میشود.
بهروزرسانی منظم وبسایت با اطلاعات جدید، احترام و وفاداری بازدیدکنندگان را برای شما به ارمغان میآورد و به شما کمک میکند تا رابطه مثبتی با گوگل قدرتمند حفظ کنید.
پاسخ ها