kobra khojasteh

kobra khojasteh

چگونه شناخت نام بر سئو تأثیر می‌گذارد

 

 
شاید از خود بپرسید که «اعتبار برند من چگونه می‌تواند بر سئوی من تأثیر بگذارد؟» در اینجا چند روش وجود دارد:

 

تأثیر مستقیم بر رفتار جستجو
وقتی مردم برند شما را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند، احتمال بیشتری وجود دارد که مستقیماً برند شما را جستجو کنند تا اینکه بخواهند از عبارات عمومی استفاده کنند. این رفتار جستجوی مستقیم می‌تواند به موتورهای جستجو نشان دهد که برند شما در صنعت شما دارای اعتبار است.

 

افزایش نرخ کلیک (CTR).
یک برند شناخته‌شده ممکن است نرخ کلیک بالاتری در نتایج جستجو داشته باشد. اگر افراد برند شما را در نتایج جستجو بشناسند، احتمال بیشتری دارد که روی آن کلیک کنند و این باعث افزایش نرخ کلیک (CTR) شما می‌شود.
فرض کنید کسی در گوگل به دنبال یک محصول یا خدمات می‌گردد و یک برند ناشناخته را می‌بیند و Coolblue را می‌بیند. در این مرحله، این شخص (اغلب) بیشتر احتمال دارد که روی نتیجه Coolblue کلیک کند. به خصوص وقتی کسی علاقه مثبتی به این برند داشته باشد.

 

تاثیر تعداد جستجوهای برند بر سئو
جستجوهای برندسازی شده، جستجوهایی هستند که در آنها افراد به طور خاص برند شما را جستجو می‌کنند. افزایش جستجوهای برندسازی شده می‌تواند به موتورهای جستجو نشان دهد که برند شما محبوب و قابل اعتماد است.
افزایش جستجو بر اساس عبارت جستجو + جستجو بر اساس برند
چیزی که حتی از جستجوهای مربوط به برند هم جالب‌تر است، جستجوهایی است که در آن‌ها مصرف‌کننده شرکت + محصول را جستجو می‌کند. جستجوهای زیر را در نظر بگیرید.
  • خرید لپ‌تاپ کول‌بلو
  • ماشین لباسشویی کول بلو
  • خرید گوشی موبایل کول بلو
در این حالت، شما نه تنها به گوگل نشان می‌دهید که جستجوهای برند زیادی وجود دارد، بلکه به این معنی است که این جستجوها با عبارات جستجویی که می‌خواهید برای آنها بالا بیایید، مرتبط هستند.

 

تاثیر سیگنال‌های اجتماعی بر سئو
اگرچه بحث‌های زیادی در مورد میزان تأثیر سیگنال‌های اجتماعی (مانند لایک، اشتراک‌گذاری و دنبال‌کننده) بر سئو وجود دارد، اما واضح است که یک پروفایل اجتماعی قوی می‌تواند برند شما را تقویت کند و به‌طور غیرمستقیم بر سئوی شما تأثیر بگذارد.
یکی از عوارض جانبی حضور خوب در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این است که به نوبه خود جنبه‌های دیگری مانند جستجوهای برند را تحریک می‌کند (و بنابراین از چندین طریق بر سئو تأثیر می‌گذارد).

 

تاثیر لینک‌های ورودی بر سئو
وقتی وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها یا منابع خبری دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، نه به دلیل استراتژی لینک‌سازی، بلکه به دلیل ارزش برند شما، می‌تواند سئوی شما را تقویت کند. این ورودی‌های لینک ارگانیک از نظر موتورهای جستجو ارزش طلا را دارند.
داشتن شهرت زیاد (در واقع یک برند درجه یک در هلند بودن) کم و بیش تنها راه برای دریافت لینک‌های ارگانیک بدون پرداخت هزینه است. بنابراین واقعاً به Etos فکر کنید که در مورد برخی از مسائل مربوط به سلامت در وبلاگ خود می‌نویسد. به عنوان یک فروشگاه/سازمان تجاری با آگاهی کمتر از برند، می‌توانید تا جایی محتوا بنویسید که وزنتان سنگین شود، بدون سرمایه‌گذاری فعال در سئو، نمی‌توانید لینک‌های ارگانیک دریافت کنید، اگر اصلاً بتوانید این کار را انجام دهید.
kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋