kobra khojasteh

kobra khojasteh

چگونه صفحه اصلی خود را برای سئو بهینه کنیم


 

همانطور که قبلاً ذکر شد، سئوی صفحه اصلی در مورد بهینه‌سازی صفحه اصلی شما برای چند کلمه کلیدی مهم نیست. می‌توانید تصمیم بگیرید که نام تجاری خود را به عنوان کلمه کلیدی اصلی قرار دهید، اما توصیه نمی‌کنیم تمام تلاش خود را صرف گرفتن آن علامت سبز در مورد صفحه اصلی خود کنید.

سئوی صفحه اصلی باید روی دو چیز متمرکز باشد: اینکه به گوگل بگویید وب‌سایت شما در مورد چیست و بهینه‌سازی سئوی فنی‌تر. به عناصر فنی مانند تنظیم توضیحات متا، استفاده صحیح از عناوین و همچنین سرعت و تجربه کاربری فکر کنید. در اینجا، مهم‌ترین عناصر سئوی صفحه اصلی را که می‌توانید روی آنها کار کنید، فهرست می‌کنیم:

  • عنوان صفحه خود را بر روی نام تجاری یا محصول اصلی خود متمرکز کنید؛
  • از سایر عناوین موجود در صفحه استفاده کنید و آنها را به ترتیب صحیح به کار ببرید؛
  • برای برندسازی، یک لوگوی قابل تشخیص در گوشه بالا سمت چپ اضافه کنید؛
  • یک توضیحات متا اضافه کنید که بازدیدکننده را به وب‌سایت شما دعوت کند. حتی می‌توانید از ایموجی‌ها استفاده کنید ؛
  • صفحه اصلی/منو/پاورقی خود را با میلیون‌ها لینک شلوغ نکنید. تمرکز خود را روی مهم‌ترین صفحات خود نگه دارید؛
  • استفاده از تصاویر را با متن و چند فراخوان مهم برای اقدام (Call-to-action) متعادل کنید؛
  • مطمئن شوید که متن جایگزین (alt text) مناسبی را به تصاویر صفحه اصلی خود اضافه می‌کنید؛
  • اگر برای کسب و کار شما مناسب است، اطلاعات تماس، دکمه‌های شبکه‌های اجتماعی و/یا اشتراک خبرنامه خود را اضافه کنید؛
  • در صورت لزوم، یک نوار جستجو اضافه کنید تا به افراد کمک کند در بقیه صفحات شما پیمایش کنند.
  • روی سرعت کلی وب‌سایت و صفحه اصلی خود کار کنید؛
  • همیشه روی تجربه کاربری تمرکز کنید، مخصوصاً حالا که یک عامل رتبه‌بندی است ؛
  • تجربه موبایل را فراموش نکنید ، زیرا افراد بیشتری از طریق دستگاه تلفن همراه از سایت شما بازدید خواهند کرد.
  • EAT (تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن) خود را به نمایش بگذارید .

این یک چک لیست است که می‌تواند به شما در تجزیه و تحلیل و بهینه‌سازی صفحه اصلی خود کمک کند، اما البته بسیاری از مواردی که ذکر شد را می‌توان در صفحات دیگر شما نیز به کار برد. می‌دانیم که زیاد به نظر می‌رسد، اما به یاد داشته باشید: رم در یک روز ساخته نشده است. لازم نیست همه چیز را فوراً درست کنید. این در مورد تلاش برای رسیدن به یک صفحه بهینه و تمرکز بر اولویت‌های مناسب است.

 

برای مشاوره سئو سایت در قزوین با خجسته وب تماس بگیرید.

فقط به یاد داشته باشید که صفحه اصلی شما چیزی فراتر از یک نقطه ورود برای مهمترین کلمات کلیدی شماست. وقتی صفحه اصلی شما بهینه شود، اعتماد بین شما و مشتری بالقوه‌تان ایجاد می‌شود و به آنها کمک می‌کند تا کسب و کار شما را درک کنند. این به نوبه خود به گوگل کمک می‌کند تا درک درستی از وب‌سایت شما و دلیل رتبه‌بندی صفحات شما داشته باشد.

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋