همانطور که قبلاً ذکر شد، سئوی صفحه اصلی در مورد بهینهسازی صفحه اصلی شما برای چند کلمه کلیدی مهم نیست. میتوانید تصمیم بگیرید که نام تجاری خود را به عنوان کلمه کلیدی اصلی قرار دهید، اما توصیه نمیکنیم تمام تلاش خود را صرف گرفتن آن علامت سبز در مورد صفحه اصلی خود کنید.
سئوی صفحه اصلی باید روی دو چیز متمرکز باشد: اینکه به گوگل بگویید وبسایت شما در مورد چیست و بهینهسازی سئوی فنیتر. به عناصر فنی مانند تنظیم توضیحات متا، استفاده صحیح از عناوین و همچنین سرعت و تجربه کاربری فکر کنید. در اینجا، مهمترین عناصر سئوی صفحه اصلی را که میتوانید روی آنها کار کنید، فهرست میکنیم:
این یک چک لیست است که میتواند به شما در تجزیه و تحلیل و بهینهسازی صفحه اصلی خود کمک کند، اما البته بسیاری از مواردی که ذکر شد را میتوان در صفحات دیگر شما نیز به کار برد. میدانیم که زیاد به نظر میرسد، اما به یاد داشته باشید: رم در یک روز ساخته نشده است. لازم نیست همه چیز را فوراً درست کنید. این در مورد تلاش برای رسیدن به یک صفحه بهینه و تمرکز بر اولویتهای مناسب است.
برای مشاوره سئو سایت در قزوین با خجسته وب تماس بگیرید.
فقط به یاد داشته باشید که صفحه اصلی شما چیزی فراتر از یک نقطه ورود برای مهمترین کلمات کلیدی شماست. وقتی صفحه اصلی شما بهینه شود، اعتماد بین شما و مشتری بالقوهتان ایجاد میشود و به آنها کمک میکند تا کسب و کار شما را درک کنند. این به نوبه خود به گوگل کمک میکند تا درک درستی از وبسایت شما و دلیل رتبهبندی صفحات شما داشته باشد.
پاسخ ها