kobra khojasteh

kobra khojasteh

سئو کلاه سفید در مقابل کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه خاکستری

بازدیدکنندگان و وب گردها اغلب از صفحات دوم و سوم صفحه نتایج موتور جستجو عبور نمی کنند. رقابت برای رتبه بندی در بین نتایج جستجوی گوگل سخت است. بهینه سازی موتورهای جستجو یک موضوع گسترده است که در توسعه وب سایت و برنامه کاربردی کاربرد دارد. صدها هزار وب سایت باید راه های موثری برای رتبه بندی در موتورهای جستجو در میان موضوعات خود پیدا کنند. خطوط قانونی و اخلاقی در حوزه سئو وجود دارد.

بسیاری از شرکت‌ها و آژانس‌ها هشدارها و علائمی را برای وب‌سایت‌هایی صادر می‌کنند که دستورالعمل‌های Google را نقض می‌کنند. برای مهم‌تر کردن مسائل، Google اغلب اقدامات سختگیرانه‌ای را برای گرفتن این سایت‌ها بهبود می‌بخشد و اجرا می‌کند. با این وجود، علیرغم عبور از مرز بین شیوه‌های سئو اخلاقی و قابل قبول، بسیاری از کسب‌وکارهای زیرزمینی همچنان راه‌های سریع و آسانی را برای کسب رتبه بالا در گوگل ارائه می‌کنند.

در گزارش اخیر  ، آژانس های خبری فیلیپین اخیرا قربانی حملات گسترده سئو کلاه سیاه شده اند. بازاریاب سئو کلاه سیاه نام های رسانه ای بزرگ را برای باج ارسال می کند. 

سوال این است که چرا این شرکت های زیرزمینی از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند؟ به این دلیل است که  «با این حال، بازده بالقوه قابل توجه است. با فرض اینکه هدف ها پرداخت کنند، سود بادآورده می تواند از ده ها هزار تا میلیون ها دلار متغیر باشد.  تمرین‌کنندگان غیرقانونی می‌توانند میلیون‌ها دلار درآمد کسب کنند.

برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان و سئو سایت در لاهیجان با محدثه خجسته تماس بگیرید

 

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه چیست؟

دو رنگ اصلی تکنیک های سئو سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه هستند. این دو نوع استراتژی سئو هستند که متخصصان می توانند از آنها استفاده کنند. با این حال، تفاوت های ظریفی بین آنچه که توسط استانداردهای گوگل قابل قبول و غیر قابل قبول است وجود دارد. صادقانه بگویم، راه‌های زیادی برای فریب دادن و فریب موتورهای جستجو برای برتری دادن به رتبه‌بندی هر سایتی وجود دارد. چه کسی نمی‌خواهد با استفاده از اهرم و دستکاری روش کار الگوریتم‌ها، مبالغ هنگفتی به دست آورد؟

سئو کلاه سفید به معنای وب سایت هایی است که از دستورالعمل های موتورهای جستجو برای رقابت منصفانه با سایر وب سایت ها پیروی می کنند. اشاره به رنگ سفید به فیلم هایی در فیلم های وسترن اوایل دهه 1920 برمی گردد که به وضوح افراد خوب یا قهرمانان را از دیگر شخصیت ها متمایز می کنند.

سئو کلاه سیاه به معنای وب سایت ها یا افرادی است که در اقدامات خطرناک و غیرقانونی سئو شرکت می کنند. در مقایسه با کلاه‌های سفید در فیلم‌های وسترن اولیه، افراد شرور و افراد بد در طول فیلم کلاه سیاه بر سر می‌گذاشتند. تاکتیک های کلاه سیاه می تواند به عواقب شدید منجر شود. این شیوه‌ها می‌توانند به دروازه‌ای برای جرایم سایبری تبدیل شوند.

تفاوت بین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

خط باریک بین شیوه های سئو کلاه سیاه و سفید می تواند منبع تمایز آنلاین باشد. آنچه برای شما مناسب است ممکن است برای من یک روش اشتباه باشد، و از آنجایی که Google همیشه برای صدور اخطارهای فوری آماده نیست، هیچ فوریتی برای تغییر و اصلاح این شیوه‌ها وجود ندارد. این دو عمل چگونه با هم تفاوت دارند؟

اگر تلاشی برای رعایت دستورالعمل‌های ارسال شده توسط Google وجود دارد، کاربران می‌توانند این موارد را به عنوان سئو کلاه سفید برچسب‌گذاری کنند. کار بر روی این استانداردها و دستورالعمل ها چیزی است که اکثر تکنیک ها و استراتژی ها را به عنوان سئو کلاه سیاه قرار می دهد. تا زمانی که مالکان سعی در پیشی گرفتن یا سرنگونی یا کار بر روی دستورالعمل های وب مستر گوگل دارند.

دستورالعمل های گوگل

 

هدف از شاخص های گوگل ایجاد یک پایگاه داده و کتابخانه بزرگ از اطلاعات است که به همه کاربران و بازدیدکنندگان آنلاین کمک می کند. محتوا قرار است ارزش افزوده داشته باشد و در نهایت برای سازندگان محتوا سودآور شود. برعکس نیست. همه متخصصان سئو باید قبول کنند

به تمام قوانینی که گوگل تعیین کرده است توجه کنید. این قوانین روش مناسب رتبه بندی در برابر الگوریتم های موتورهای جستجو را کنترل می کند. قوانین  دستورالعمل‌های وب‌مستر گوگل هستند .

گوگل بسیار خاص است که در آن اقداماتی قابل قبول است تا به متخصصان سئو کمک کند تا از مجازات های فرود برای نقض قوانین جلوگیری کنند. گوگل روش هایی مانند پنهان کردن، پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده از صفحات درگاه را به عنوان تکنیک های کلاه سیاه در نظر می گیرد. همه صاحبان وب‌سایت، آژانس‌های سئو و افراد باید از استفاده از فهرست روش‌های اجتناب‌پذیر برای جلوگیری از قرار گرفتن در آب داغ با Google اجتناب کنند.

سئو کلاه خاکستری چیست؟

مردم اغلب به داشتن آن منطقه خاکستری در قانونمندی و همه ملاحظات درست و نادرست عادت دارند. سئو کلاه خاکستری ترکیبی از روش های کلاه سفید و سیاه است. این یک خط باریک بین آنچه مردم می توانند در مورد کمپین های سئو قانونی بپذیرند است.

شیوه ها و دستورالعمل های گوگل اغلب به طور مرتب تغییر می کند. همه افرادی که می‌خواهند وب‌سایت‌هایشان رتبه‌بندی مناسبی داشته باشند، باید این تغییرات را پیگیری کنند تا مطمئن شوند که وب‌سایت‌ها هنوز در تاکتیک‌های سئو کلاه سفید هستند.

کمپین های سئو کلاه خاکستری نه خوب هستند و نه بد. عبور از این یک خط غیرضروری نازک است، به خصوص اگر مالکان بخواهند در همان چیزی که گوگل آن را شیوه های سئوی با کیفیت بالا می نامد، باقی بمانند. روش های سئو کلاه خاکستری می تواند از نظر فنی صحیح یا اشتباه باشد. با این حال، همانطور که گوگل الگوریتم های خود را در طول زمان تغییر می دهد، این برنامه ها به آرامی تأثیر اعمال منطقه خاکستری را تشخیص می دهند. گوگل به احتمال زیاد تکنیک های سئو کلاه خاکستری را به عنوان روش های کلاه سیاه در دراز مدت رد خواهد کرد.

تکنیک ها

استفاده از تکنیک های مناسب برای قرار گرفتن در میان جستجوهای برتر گوگل مشکل است. استفاده از دستورالعمل های گوگل تنها یک مرحله برای رقابت صحیح در موتورهای جستجو است. صاحبان وب‌سایت‌ها باید روش‌هایی را که برای جایگاه وب‌سایتشان کار می‌کند، کاملاً درک کرده و مطالعه کنند.

تکنیک های کلاه سفید

  • محتوای بسیار بهینه ای ایجاد کنید که برای کاربران آنلاین مناسب باشد
  • تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید و کلمات کلیدی را به طور طبیعی در متن و عنوان ادغام کنید
  • به طور مداوم محتوا را برای مطابقت با داده ها و اطلاعات فعلی به روز کنید
  • از تصاویر اصلی متناسب با کیفیت محتوای منحصر به فرد استفاده کنید
  • از یک ساختار وب سایت واضح استفاده کنید که به کاربران در جهت یابی وب سایت کمک می کند
  • وب‌سایت‌ها را با موبایل سازگار و سازگار کنید

تکنیک های کلاه سیاه

  • ساخت محتوای مختلف برای بازدیدکنندگان و ربات های موتورهای جستجو (Cloaking)
  • ایجاد متن در صفحات وب که برای کاربران نامرئی است اما برای موتورهای جستجو قابل مشاهده است
  • استفاده از عناوینی که طعمه کلیکی هستند تا کاربران را تحت تأثیر قرار دهند تا روی وب سایت کلیک کنند
  • از استفاده از محتوای اسکرپ شده یا ارسال مجدد مطالب از سایت های معتبرتر به صورت آنلاین خودداری کنید
  • پر کردن کلمات کلیدی نامربوط برای افزایش تعداد کلمات، اما محتوا را برای بازدیدکنندگان ارزشمندتر نمی کند
  • تبلیغ وب سایت های مخربی که حاوی لینک های فیشینگ، ویروس ها یا سایر اشکال بدافزار هستند
  • ادغام صفحات به عنوان دریچه هایی برای جستجوهای پرس و جوی مشابه
  • افزایش میزان چگالی کلمات کلیدی برای کلمات کلیدی هدف، که اغلب از ارزش محتوا بیشتر است

تکنیک های کلاه خاکستری

  • ایجاد محتوا با کلمات کلیدی کافی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو
  • افزودن بک لینک فقط برای رتبه بالاتر محتوا است
  • ساخت الگوها و شیوه‌هایی که فقط بر روی ساخت برند سئو متمرکز هستند
  • اجرای محتوای کلیکی کافی برای ترغیب کاربران به بازدید از یک وب سایت
  • ساخت لینک هایی که هدف و ارزش کلی وب سایت را بهبود نمی بخشد، اما پیوندهایی که فقط برای رتبه بندی SERP در نظر گرفته شده اند.
  • استفاده از ترکیبی از کمپین های سئو کلاه سیاه و کمپین های سئو کلاه سفید
kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋