بازدیدکنندگان و وب گردها اغلب از صفحات دوم و سوم صفحه نتایج موتور جستجو عبور نمی کنند. رقابت برای رتبه بندی در بین نتایج جستجوی گوگل سخت است. بهینه سازی موتورهای جستجو یک موضوع گسترده است که در توسعه وب سایت و برنامه کاربردی کاربرد دارد. صدها هزار وب سایت باید راه های موثری برای رتبه بندی در موتورهای جستجو در میان موضوعات خود پیدا کنند. خطوط قانونی و اخلاقی در حوزه سئو وجود دارد.
بسیاری از شرکتها و آژانسها هشدارها و علائمی را برای وبسایتهایی صادر میکنند که دستورالعملهای Google را نقض میکنند. برای مهمتر کردن مسائل، Google اغلب اقدامات سختگیرانهای را برای گرفتن این سایتها بهبود میبخشد و اجرا میکند. با این وجود، علیرغم عبور از مرز بین شیوههای سئو اخلاقی و قابل قبول، بسیاری از کسبوکارهای زیرزمینی همچنان راههای سریع و آسانی را برای کسب رتبه بالا در گوگل ارائه میکنند.
در گزارش اخیر ، آژانس های خبری فیلیپین اخیرا قربانی حملات گسترده سئو کلاه سیاه شده اند. بازاریاب سئو کلاه سیاه نام های رسانه ای بزرگ را برای باج ارسال می کند.
سوال این است که چرا این شرکت های زیرزمینی از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند؟ به این دلیل است که «با این حال، بازده بالقوه قابل توجه است. با فرض اینکه هدف ها پرداخت کنند، سود بادآورده می تواند از ده ها هزار تا میلیون ها دلار متغیر باشد. تمرینکنندگان غیرقانونی میتوانند میلیونها دلار درآمد کسب کنند.
برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان و سئو سایت در لاهیجان با محدثه خجسته تماس بگیرید
دو رنگ اصلی تکنیک های سئو سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه هستند. این دو نوع استراتژی سئو هستند که متخصصان می توانند از آنها استفاده کنند. با این حال، تفاوت های ظریفی بین آنچه که توسط استانداردهای گوگل قابل قبول و غیر قابل قبول است وجود دارد. صادقانه بگویم، راههای زیادی برای فریب دادن و فریب موتورهای جستجو برای برتری دادن به رتبهبندی هر سایتی وجود دارد. چه کسی نمیخواهد با استفاده از اهرم و دستکاری روش کار الگوریتمها، مبالغ هنگفتی به دست آورد؟
سئو کلاه سفید به معنای وب سایت هایی است که از دستورالعمل های موتورهای جستجو برای رقابت منصفانه با سایر وب سایت ها پیروی می کنند. اشاره به رنگ سفید به فیلم هایی در فیلم های وسترن اوایل دهه 1920 برمی گردد که به وضوح افراد خوب یا قهرمانان را از دیگر شخصیت ها متمایز می کنند.
سئو کلاه سیاه به معنای وب سایت ها یا افرادی است که در اقدامات خطرناک و غیرقانونی سئو شرکت می کنند. در مقایسه با کلاههای سفید در فیلمهای وسترن اولیه، افراد شرور و افراد بد در طول فیلم کلاه سیاه بر سر میگذاشتند. تاکتیک های کلاه سیاه می تواند به عواقب شدید منجر شود. این شیوهها میتوانند به دروازهای برای جرایم سایبری تبدیل شوند.
خط باریک بین شیوه های سئو کلاه سیاه و سفید می تواند منبع تمایز آنلاین باشد. آنچه برای شما مناسب است ممکن است برای من یک روش اشتباه باشد، و از آنجایی که Google همیشه برای صدور اخطارهای فوری آماده نیست، هیچ فوریتی برای تغییر و اصلاح این شیوهها وجود ندارد. این دو عمل چگونه با هم تفاوت دارند؟
اگر تلاشی برای رعایت دستورالعملهای ارسال شده توسط Google وجود دارد، کاربران میتوانند این موارد را به عنوان سئو کلاه سفید برچسبگذاری کنند. کار بر روی این استانداردها و دستورالعمل ها چیزی است که اکثر تکنیک ها و استراتژی ها را به عنوان سئو کلاه سیاه قرار می دهد. تا زمانی که مالکان سعی در پیشی گرفتن یا سرنگونی یا کار بر روی دستورالعمل های وب مستر گوگل دارند.
هدف از شاخص های گوگل ایجاد یک پایگاه داده و کتابخانه بزرگ از اطلاعات است که به همه کاربران و بازدیدکنندگان آنلاین کمک می کند. محتوا قرار است ارزش افزوده داشته باشد و در نهایت برای سازندگان محتوا سودآور شود. برعکس نیست. همه متخصصان سئو باید قبول کنند
به تمام قوانینی که گوگل تعیین کرده است توجه کنید. این قوانین روش مناسب رتبه بندی در برابر الگوریتم های موتورهای جستجو را کنترل می کند. قوانین دستورالعملهای وبمستر گوگل هستند .
گوگل بسیار خاص است که در آن اقداماتی قابل قبول است تا به متخصصان سئو کمک کند تا از مجازات های فرود برای نقض قوانین جلوگیری کنند. گوگل روش هایی مانند پنهان کردن، پر کردن کلمات کلیدی یا استفاده از صفحات درگاه را به عنوان تکنیک های کلاه سیاه در نظر می گیرد. همه صاحبان وبسایت، آژانسهای سئو و افراد باید از استفاده از فهرست روشهای اجتنابپذیر برای جلوگیری از قرار گرفتن در آب داغ با Google اجتناب کنند.
مردم اغلب به داشتن آن منطقه خاکستری در قانونمندی و همه ملاحظات درست و نادرست عادت دارند. سئو کلاه خاکستری ترکیبی از روش های کلاه سفید و سیاه است. این یک خط باریک بین آنچه مردم می توانند در مورد کمپین های سئو قانونی بپذیرند است.
شیوه ها و دستورالعمل های گوگل اغلب به طور مرتب تغییر می کند. همه افرادی که میخواهند وبسایتهایشان رتبهبندی مناسبی داشته باشند، باید این تغییرات را پیگیری کنند تا مطمئن شوند که وبسایتها هنوز در تاکتیکهای سئو کلاه سفید هستند.
کمپین های سئو کلاه خاکستری نه خوب هستند و نه بد. عبور از این یک خط غیرضروری نازک است، به خصوص اگر مالکان بخواهند در همان چیزی که گوگل آن را شیوه های سئوی با کیفیت بالا می نامد، باقی بمانند. روش های سئو کلاه خاکستری می تواند از نظر فنی صحیح یا اشتباه باشد. با این حال، همانطور که گوگل الگوریتم های خود را در طول زمان تغییر می دهد، این برنامه ها به آرامی تأثیر اعمال منطقه خاکستری را تشخیص می دهند. گوگل به احتمال زیاد تکنیک های سئو کلاه خاکستری را به عنوان روش های کلاه سیاه در دراز مدت رد خواهد کرد.
استفاده از تکنیک های مناسب برای قرار گرفتن در میان جستجوهای برتر گوگل مشکل است. استفاده از دستورالعمل های گوگل تنها یک مرحله برای رقابت صحیح در موتورهای جستجو است. صاحبان وبسایتها باید روشهایی را که برای جایگاه وبسایتشان کار میکند، کاملاً درک کرده و مطالعه کنند.
پاسخ ها