kobra khojasteh

kobra khojasteh

10 مزیت استخدام یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای

بسیاری از مردم در مورد مدیریت فرآیند طراحی وب به تنهایی فکر می کنند و احساس می کنند که ممکن است یک تکه کیک باشد. با این حال، این در دنیای امروزی که ایجاد یک وب سایت نیاز به تخصص در حوزه های مختلف دارد، دور از واقعیت است. با توجه به اینکه یک وب سایت چهره کسب و کاری است که نشان می دهد، جذابیت بصری و عملکرد آن تعیین کننده میزان عملکرد آن است. اگر فکر می کنید ممکن است بتوانید به تنهایی یک وب سایت طراحی کنید، نگاهی به مزایای استخدام یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای به شما این امکان را می دهد که تصمیم درستی بگیرید.

 

برای شروع، باید بدانید که وب سایت ها در طول سال ها به طور قابل توجهی تکامل یافته اند. اکنون، کسب‌وکارها از آن‌ها برای آسان کردن کارها برای مشتریان خود استفاده می‌کنند و به عنوان ابزار بازاریابی شبانه‌روزی مؤثری عمل می‌کنند. چندین وب سایت تجاری به بازارهای آنلاین تبدیل شده اند که در آن کاربران می توانند بدون مراجعه به فروشگاه های فیزیکی کالاها را خریداری کنند. حتی اگر قصد فروش آنلاین ندارید، باز هم به وب سایتی نیاز دارید که برند شما را در بهترین نور نشان دهد و اینجاست که شرکت های حرفه ای طراحی وب وارد تصویر می شوند.

 

بنابراین، اگر از خود می‌پرسید «چرا یک طراح وب حرفه‌ای استخدام کنیم؟» در اینجا 10 دلیل خوب وجود دارد.

 

فهرست مطالب

1. اولین تاثیر عالی

وقتی با افراد ملاقات می کنید، اولین برداشتی که دارید معمولاً بر نحوه درک شما از آنها تأثیر می گذارد. به طور مشابه، وقتی افراد از یک وب سایت بازدید می کنند، بر اساس ظاهر و عملکرد آن نظری را شکل می دهند. حتی اگر چیزی که می فروشید بهترین در کلاس باشد، این وب سایت شما است که نیاز به فروش دارد. وقتی یک بازدیدکننده برای اولین بار در هر یک از صفحات آن قرار می گیرد، دوست دارید وب سایت شما چه بگوید؟

 

اولین برداشت مهم ترین است، به همین دلیل است که باید مایل بیشتری را طی کنید تا مطمئن شوید که آن را درست انجام می دهید. یک شرکت طراحی وب حرفه ای زمان می برد تا در مورد مخاطبان و رقبای هدف شما تحقیق کند تا چهره ای را که وب سایت شما باید ارائه دهد تا اولین برداشت عالی ایجاد کند، مشخص کند. این به طور خودکار امکان انجام اقدامات مورد نظر توسط بازدیدکنندگان را افزایش می دهد.

 

2. سازگاری با موبایل

مگر اینکه شما یک طراح وب باشید، ممکن است ندانید که برای ایجاد یک وب سایت سازگار با موبایل چه چیزی لازم است. اگر در نهایت با وب سایتی مواجه شوید که روی دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار نمی کند، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که به قیمت ترافیک و فروش شما تمام شود. ترافیک موبایل هر روز در حال افزایش است و در حال حاضر از استفاده از دسکتاپ پیشی گرفته است. اگر وب سایت شما با دستگاه های تلفن همراه سازگار نیست، به احتمال زیاد رقبای مستقیم شما تقریباً تمام تجارت شما را از بین خواهند برد.

 

اگر وب سایت شما واکنش گرا نیست، به احتمال زیاد باید به کسی پول بدهید تا آن را برای موبایل فرندلی کند. این می تواند برای کسب و کار شما بسیار پرهزینه باشد. مراجعه به یک شرکت طراحی وب حرفه ای به شما این امکان را می دهد که از مزایای طراحی وب واکنش گرا لذت ببرید و وب سایتی دریافت کنید که بدون توجه به دستگاه هایی که بازدیدکنندگان از آن استفاده می کنند، تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهد. یک حرفه ای همچنین از فن آوری های جدیدی که می تواند وب سایت شما را تا آنجا که به کاربران تلفن همراه مربوط می شود، تحت تأثیر قرار دهد، دانش خواهد داشت.

 

3. تصاویر جذاب و بهینه شده

اکثر صفحه نمایش های مدرن از تصاویر با وضوح بالا پشتیبانی می کنند. این تصاویر بسیار دقیق تر از تصاویری هستند که حدود یک دهه پیش دیدید. با توجه به اینکه چشم انسان قادر به دیدن سطوح بالایی از جزئیات است، استفاده از تصاویر زیرهمتراز تأثیر نامطلوبی بر تجربه کاربر دارد . علاوه بر این، استفاده از تصاویر در یک وب سایت بیشتر از راه آزمایش و خطا است. این به این دلیل است که وقتی تصاویر به روش درست استفاده شوند، به یک برند شخصیت می بخشند و به ایجاد ثبات کمک می کنند. آنها جذابیت کلی وب سایت شما را نیز بهبود می بخشند.

 

بخشی از بهینه سازی تصاویر برای محتوای وب شامل کاهش اندازه آنها بدون ایجاد اختلال در کیفیت آنها، انتخاب ابعاد مناسب، ایجاد نام فایل مناسب، استفاده از تگ های alt و ارائه زیرنویس های کوتاه و در عین حال توصیفی است.

 

اگر از وردپرس استفاده نمی کنید، فرآیند افزودن و قرار دادن تصاویر پیچیده تر می شود، به خصوص اگر افزونه های لازم را نداشته باشید. اگر با یک شرکت طراحی وب حرفه‌ای کار می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که تصاویر وب‌سایت شما بدون توجه به دستگاهی که ممکن است از آن استفاده کند، کاملاً تیز هستند. علاوه بر این، مرحله توسعه وب مراقبت های لازم را از قرار دادن و بهینه سازی آنها انجام می دهد.

 

4. شما یک وب سایت قابل اعتماد دریافت می کنید

این را در نظر بگیرید - پس از طراحی وب سایت خود، می خواهید چیزی را تغییر دهید. متأسفانه، تنها چیزی که دریافت می کنید یک پیام خطایی است که نمی توانید از آن عبور کنید. اگر یک حرفه ای وب سایتی را طراحی نکند، این موارد اتفاق می افتد. این مورد حتی اگر از سیستم های مدیریت محتوای قابل اعتماد مانند وردپرس، جوملا یا دروپال استفاده می کنید، صدق می کند. سپس، احتمالاً زمان قابل توجهی را صرف جستجو از طریق Google برای یافتن راه حل خواهید کرد تا بتوانید مشکل را برطرف کنید.

 

وقتی همه چیز اشتباه می شود، اکثر مردم در نهایت با یک حرفه ای تماس می گیرند، کاری که در وهله اول باید انجام می دادند. حتی اگر فعلاً وب سایت خود را تعمیر کنید، باز هم وب سایتی غیرقابل اعتماد خواهید داشت که هر لحظه ممکن است از کار بیفتد. کار با یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای احتمال خرابی وب سایت شما را تا حد زیادی کاهش می دهد. اگر و زمانی که مشکلی پیش بیاید، شرکتی که با آن شریک هستید می تواند به سرعت و کارآمد مشکل را حل کند.

 

5. شما یک وب سایت سریع دریافت می کنید

تعجب آور نیست که بسیاری از سایت ها عملکرد مطلوبی ندارند. هنگامی که شما یا یک طراح وب آماتور وب سایتی را ایجاد می کنید، احتمال اینکه سرعت آن کندتر از آنچه باید باشد وجود دارد و این می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. سرعت ضروری است زیرا حتی یک تاخیر جزئی باعث می شود کاربر به وب سایت بعدی که به احتمال زیاد متعلق به رقیب مستقیم شما است، حرکت کند.

 

سرعت بارگذاری صفحه نیز نقش مهمی در تبدیل دارد. بر اساس داده‌های گردآوری‌شده توسط HubSpot ، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی که در کمتر از یک ثانیه بارگیری می‌شوند، ۲.۵ برابر نرخ تبدیل بهتری نسبت به وب‌سایت‌هایی که در ۵ ثانیه بارگیری می‌شوند، دارند.

 

یکی از مزایای دیگر استخدام یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای در قالب هاست است. این به این دلیل است که شرکتی که انتخاب می‌کنید می‌تواند شما را در مسیر درست در انتخاب میزبان برای وب‌سایتتان راهنمایی کند. در نظر داشته باشید که خدمات هاست نقش مهمی در عملکرد وب سایت شما ایفا می کند و انتخاب اشتباه می تواند تأثیر نامطلوبی بر سرعت بارگذاری صفحه آن داشته باشد. در نتیجه، همکاری با یک میزبان وب قابل اعتماد برای اطمینان از عملکرد وب سایت شما در سطوح بهینه و ناامید نشدن مخاطبان هدف برای شما بسیار مهم است.

 

اگر یک وب سایت موجود دارید و می خواهید بدانید که در مورد سرعت بارگذاری صفحه در کجا قرار دارد، می توانید از ابزارهای آنلاین مختلفی استفاده کنید که می توانند این اطلاعات را به روشی آسان در اختیار شما قرار دهند. برخی از بهترین ابزارهای تست سرعت وب سایت عبارتند از PageSpeed ​​Insights، GTmetrix و Pingdom.

 

6. طراحی وب سایت بهتر

استفاده از سازندگان وب سایت آنلاین، گزینه های شما را به قالب های از پیش طراحی شده محدود می کند. این قالب ها دو مشکل اساسی دارند. آنها ابتدایی هستند و تقریباً هر کسی می تواند از آنها استفاده کند و خواهد کرد. حداقل می توان گفت که وب سایت به دست آمده جالب نیست و شبیه هزاران وب سایت دیگر است.

 

اگر می‌خواهید مخاطبان هدف خود را تحت تأثیر قرار دهید، استخدام یک شرکت طراحی وب حرفه‌ای که مهارت‌ها و خلاقیت برای ساختن سایتی جالب و جذاب را دارد، راه روشنی است. اگر فکر می کنید تا زمانی که عملکرد خوب است زیبایی شناسی مهم نیست، به وب سایت شرکت هایی مانند اپل، بی ام و، نایک و ماریوت بین المللی نگاه کنید . آن‌ها مطمئن می‌شوند که جذابیت بصری وب‌سایت‌هایشان بسیار مهم است، درست در حد عملکردشان.

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋