kobra khojasteh

kobra khojasteh

هزینه یک وب سایت وردپرس چقدر است؟

وردپرس یک ابزار ایجاد وب سایت است که منبع باز است، به این معنی که از بسیاری جهات رایگان است. با این حال، این به طور کامل هزینه یک وب سایت وردپرسی را نشان نمی دهد، زیرا برخی از چیزها هنوز باید پرداخت شوند، به این معنی که هنوز هزینه ای برای ایجاد یک وب سایت وجود خواهد داشت. وجود خواهد داشت . برای سفارش طراحی سایت در لاهیجان اینجا کلیک کنید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای وب سایت (CMS) بسیار محبوب است و همچنین به طور گسترده برای وبلاگ نویسی استفاده می شود. به طور خلاصه، این یک راه آسان برای انتشار در وب یا ایجاد یک وب سایت است. بنابراین، هزینه یک وب سایت وردپرس چقدر است؟

 

قبل از اینکه به آن پاسخ دهیم، باید کمی بیشتر در مورد نحوه کار وردپرس بدانیم. سپس ما می توانیم هزینه وردپرس دقیق تری را برای وب سایت شما تعیین کنیم.

WordPress.org یا WordPress.com: این چگونه بر هزینه تأثیر می گذارد؟

وب سایت های وردپرسی از طریق WordPress.org یا WordPress.com در دسترس هستند. وردپرس را می توان به صورت رایگان از WordPress.org دانلود کرد یا می توانید با استفاده از WordPress.com از وردپرس به عنوان یک سرویس میزبان استفاده کنید.

بزرگترین تفاوت بین این دو در میزبانی وب سایت شما است. این اولین عاملی است که بر هزینه وب سایت وردپرس تأثیر می گذارد.

WordPress.org

به زبان ساده، WordPress.org نسخه وردپرس است که در آن وب سایت خود را میزبانی می کنید. به طور کلی، این بیشتر برای توسعه دهندگان وب ماهر با دانش فنی مناسب است و گزینه بهتری برای کسانی است که می خواهند کنترل بیشتری بر وب سایت خود داشته باشند.

دانلود نرم افزار رایگان است، اما باز هم این واقعاً نشان دهنده هزینه یک وب سایت WordPress.org نیست. شما باید آن را روی سرور نصب کنید و مسئولیت میزبانی وب سایت خود را بر عهده بگیرید.

شما (یا توسعه‌دهنده وب شما) همچنین باید تمام کارهای مربوط به ساخت موضوع خود و تحقیق در مورد پلاگین‌های مورد نیاز خود را انجام دهید - که البته همه آنها هزینه دارند.

WordPress.org گزینه ای برای زمانی است که به کنترل و انعطاف پذیری بیشتری روی وب سایت خود نیاز دارید. با این حال، کار بیشتری می طلبد. شما به نام دامنه خود نیاز دارید، که برای کسب و کارها یک امتیاز مثبت برای برندسازی است، اما هزینه اضافی نیز دارد.

WordPress.com

متفاوت از WordPress.org، WordPress.com یک سرویس میزبانی شده است که سرور به طور کامل توسط وردپرس مدیریت می شود. شما نیازی به دانلود نرم افزار یا مدیریت سرور ندارید و در برخی موارد نیازی به پرداخت هزینه ای ندارید.

بنابراین توسط بسیاری از وبلاگ نویسان استفاده می شود، اما کسب و کارها تمایل دارند وب سایت های WordPress.org را به دلیل محدودیت های سخت مرتبط با WordPress.com انتخاب کنند. به عنوان مثال، تعداد تم های موجود و عملکرد محدود شما محدود شده است و به همین دلیل، سفارشی سازی محدود است.

تفاوت بین WordPress.org و WordPress.com در تعیین هزینه وب سایت وردپرس شما کلیدی است. در نتیجه، ما هزینه هر دو وب سایت نسخه وردپرس را با جزئیات کامل در زیر بررسی کرده ایم.

 

هزینه یک وب سایت WordPress.org چقدر است؟

WordPress.org دانلود نرم افزار رایگان ارائه می دهد. به طور کلی، این برای توسعه‌دهندگان وب و کسانی که می‌خواهند وب‌سایت‌های واقعاً سفارشی باشند، طراحی شده است. اگرچه این نرم افزار برای دانلود رایگان است، اما هزینه واقعی یک وب سایت WordPress.org را نشان نمی دهد.

هنگامی که تمام عناصری را که باید برای آن پرداخت کنید در نظر بگیرید، هزینه یک وب سایت WordPress.org مشخص خواهد شد:

  • دامنه
  • میزبانی
  • تم ها

دامنه

شما باید برای نام دامنه خود - آدرس وب سایت خود، هزینه کنید. هزینه های معمول برای این کار در بریتانیا بین 3 تا 10 پوند در سال است، اما هر چه این نام محبوب تر باشد، گران تر خواهد بود.

ساخت وب سایت خود با استفاده از WordPress.org نیاز به هاست دارد. هزینه میزبانی وب سایت بین 5 تا 60 پوند در ماه است. با این حال، برخی از ارائه دهندگان هاستینگ وجود دارند که نرخ های بسیار کاهش یافته ای را برای سال اول میزبانی شما با کمتر از 10 پوند ارائه می دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید صفحه ما را در مورد بهترین میزبانی وب مطالعه کنید . از طرف دیگر، می توانید نگاهی به انتخاب میزبان برتر امروز ما بیندازید: Bluehost.

تم های وردپرس و طرح های سفارشی

از آنجایی که WordPress.org طراحی شده است تا به صاحبان وب سایت انعطاف پذیری در ایجاد وب سایت های منحصر به فرد بدهد، توسط توسعه دهندگان برای توسعه دهندگان ساخته شده است.

اگر دانش برنامه نویسی یا توسعه وب ندارید، باید برای دانلود، راه اندازی و طراحی سایت وردپرس شما به یک توسعه دهنده هزینه کنید. توجه داشته باشید که به طور کلی هزینه های دامنه و هاست در این مرحله لحاظ می شود.

با استفاده از WordPress.org، می توانید به هزاران قالب مختلف طراحی وب (که در غیر این صورت به عنوان تم شناخته می شود) دسترسی داشته باشید که می توانید آنها را به صورت آنلاین خریداری کرده و با حداقل 30 پوند در وردپرس نصب کنید.

با این حال، شما همچنین باید برای برنامه‌نویس خود هزینه بپردازید تا تم را تنظیم کند، که می‌تواند برای طراحان وب حرفه‌ای رده بالا از 20 تا 150 پوند در ساعت هزینه داشته باشد.

برای اکثر وب سایت های کسب و کار کوچک، باید بتوانید توسعه دهندگان وب ماهر کافی را پیدا کنید که بتوانند نیازهای طراحی شما را با قیمتی مقرون به صرفه برآورده کنند.

گزینه های تم سفارشی وردپرس

از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید یک طراحی وب سفارشی داشته باشید که کاملاً منحصر به شما یا تجارت شما باشد، استخدام یک طراح وب برای ایجاد آن ضروری است. اغلب، این رویکرد ترجیحی در بین مشاغل است.

 

 

هزینه وب سایت وردپرس بر اساس نوع

مانند هر شکل دیگری از طراحی، هزینه های شما به پیچیدگی و اندازه موردی که خریداری می کنید بستگی دارد. همین امر در مورد وب سایت های وردپرسی صدق می کند، با طیف وسیعی از گزینه های موجود.

اگر در حال طراحی یک وب سایت وردپرسی هستید، باید نوع یا اندازه آن را در نظر داشته باشید:

  • اساسی
  • پیشرفته
  • سفارشی
  • تجارت الکترونیک

هزینه های اصلی وب سایت

یک سایت اصلی وردپرس از تم های قابل دانلود استفاده می کند که با قیمتی کمتر از 30 پوند در دسترس هستند. اینها به عنوان ویترین اصلی کسب و کار شما مناسب هستند. با این حال، شما باید حدود 50 پوند در ساعت بپردازید تا یک توسعه دهنده وب، تم اصلی وب سایت را برای شما تنظیم کند.

در مجموع، یک وب سایت اصلی با استفاده از وردپرس باید حدود 400 تا 800 پوند هزینه داشته باشد.

هزینه های پیشرفته وب سایت

با یک سایت وردپرس پیچیده تر، برای صفحات بیشتر و عملکرد بیشتر هزینه پرداخت می کنید و ممکن است به یک تم سفارشی نیاز داشته باشید. این نوع وب سایت ها نقطه شروعی برای اکثر مشاغل هستند.

یک وب سایت پیشرفته WordPress.org احتمالا بین 1000 تا 4000 پوند هزینه دارد

 

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋