kobra khojasteh

kobra khojasteh

7 نکته برای انتخاب قالب وب سایت

 

وب سایت توسط بسیاری در نظر گرفته می شود که دروازه ای برای بسیاری از جنبه های حرفه ای یک فرد است - از قابلیت کشف و آزادی برای به نمایش گذاشتن کار خود، تا جایی که یک مشتری بالقوه تصمیم می گیرد شما را استخدام کند یا نه. بسته به ابزارها و افزونه‌های وب‌سایت، می‌تواند به شما در درک بهتر کار خود نیز کمک کند، برای مثال با اطلاع دادن به محتوایی که بیشترین توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند. در نهایت، داشتن وب‌سایت خود و انتخاب الگوی مناسب به شما استقلال بیشتری نسبت به کسب‌وکارتان می‌دهد، مانند اینکه بتوانید یک آدرس ایمیل از اینجا و آنجا جمع‌آوری کنید تا بازدیدکنندگان سایت خود را از کار خود مطلع کنید.

برای ارتباط با طراح سایت خوب در رشت با مهندس محدثه خجسته تماس بگیرید

https://k-khojasteh.ir

ایجاد یک وب‌سایت کار آسانی نیست، اما همچنین به لطف قالب‌های وب‌سایت، آن کار بزرگی نیست که تصور می‌شود باشد! پس از خواندن این نکات و انجام کمی تحقیق، در انتخاب یک قالب طراحی، یکی از مهم ترین مراحل در فرآیند ایجاد سایت خود، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

بیایید شروع کنیم

آیا برای ایجاد وب سایت خود آماده هستید؟ شاید بخواهید جان تازه ای به یک سایت قدیمی بدمید یا یکی از ابتدا ایجاد کنید. در هر صورت، قالب‌های وب‌سایتی زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهند سایت خود را سفارشی کنید، خواه ظاهر متفاوتی داشته باشد یا گزینه‌های سفارشی‌سازی. با این حال، اگر مسیر روشنی نداشته باشید، به راحتی می توانید تحت تأثیر انبوهی از قالب های وب سایت قرار بگیرید.

پس کارها را آسان تر کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا وب سایت مناسب خود را پیدا کنید.

1) به اهداف خود فکر کنید

حتی قبل از اینکه به دنبال قالب های وب سایت بگردید، به آنچه می خواهید فکر کنید. آیا می خواهید فورا فروشگاهی را باز کنید و به یک فروشگاه آنلاین نیاز دارید؟ آیا سایت بیشتر در مورد سفر شخصی شماست و بنابراین به ویژگی های وبلاگ مانند نیاز دارد؟ آیا هدف شما بیشتر این است که کار خود را به نمایش بگذارید و شروع به پرورش مشتریان بالقوه کنید؟

یک هدف، یا مجموعه ای از اهداف، بر محتوای سایت شما تأثیر می گذارد، از ظاهر و چیدمان گرفته تا نوار منو و عملکرد. مطمئن شوید که اهداف خود را همانطور که آنها را در نظر می گیرید یادداشت کنید، بنابراین می توانید هنگام بررسی گزینه های قالب به آنها مراجعه کنید.

صنعت و اهداف خود را در نظر بگیرید، زیرا برخی از مدل ها برای یک کسب و کار مناسب تر از دیگری هستند.

2) نوع کسب و کار خود را در نظر بگیرید

اگر نمایه بسیار بصری دارید و به عنوان یک عکاس امرار معاش می کنید، احتمالاً به دنبال مدلی متفاوت از وکیلی هستید که در یک صنعت کاملاً متفاوت کار می کند. برای برداشتن یک قدم جلوتر، دانستن نوع یا ژانر کسب و کار یا صنعتی که در آن تخصص دارید به شما کمک می کند تا چگونه زیبایی شناسی و نمونه کار خود را ارائه دهید. در نظر بگیرید که چه کسانی را در این زمینه هدف قرار می دهید و آنها به دنبال چه هستند و قالب وب سایت خود را با توجه به نیازهای آنها سفارشی کنید.

برای شما مفید خواهد بود که به رهبران تجاری و معاصرانی که در ژانر یا صنعت خود تحسین می کنید مراجعه کنید. سایت های آنها را پیدا کنید و یادداشت برداری کنید که به شما در انتخاب مدل خود کمک می کند.

3) طراحی وب سایت مورد علاقه خود را پیدا کنید

احتمالاً چند هنرمندی را که تحسین می‌کنید، چند حساب رسانه اجتماعی که دنبال می‌کنید در ذهن دارید. برای یافتن چند وب سایت همتا در صنعت موفق، کمی تحقیق کنید، سپس آنها را مقایسه کنید و نتایجی بگیرید که به شما در انتخاب سازنده وب سایت خود کمک می کند. ممکن است متوجه شده باشید که سایت هایی که برای شما کار می کنند دارای موضوع بسیار کم هستند، بیشتر ویرایشی هستند و جنبه های داستان سرایی را شامل می شوند، یا اینکه برخی از قالب های فروشگاه آنلاین برای شما بسیار کاربردی تر از بقیه به نظر می رسند.

آیا می خواهید برای درک بهتر طراحی وب سایت برای سایت خود، قالب های مورد استفاده هنرمندان و طراحان دیگر را ببینید؟ با مشاهده الگوهای موجود در اینجا در مورد انواع مختلف پیمایش برای وب سایت ها بیاموزید و مطمئن شوید که چه چیزی ممکن است برای شما مفید باشد یا نباشد.

4) یک الگوی آسان برای استفاده پیدا کنید

یک تغییر تا حدودی اخیر در توسعه وب سایت، سهولت نسبی ایجاد است - بسیاری استدلال می کنند که تخصص برنامه نویسی و طراحی دیگر عوامل حیاتی در ایجاد وب سایت نیستند و از بسیاری جهات، حق با آنهاست! بسیاری از سازندگان وب سایت دارای تعداد زیادی از قالب های وب سایت با استفاده آسان برای کمک به کاربران کم تجربه هستند. به عنوان مثال، آیا متن یا محتوایی از قبل موجود دارید که می خواهید آن را جابجا کنید؟ اکثر قالب‌ها امکان کپی و چسباندن ساده را دارند تا کلمات شما به راحتی به وب‌سایت جدید شما منتقل شوند، همچنین قابلیت کشیدن و رها کردن تصاویر و ویدیوها را به شما امکان می‌دهند تا در عرض چند ثانیه الگوی خود را بیشتر به وب‌سایت خود ببینید.

توصیه می‌کنیم آموزش‌های رایگان و راهنماهای مقدماتی را تهیه کنید - شما قبلاً این یکی را می‌خوانید، بنابراین در مسیر درستی هستید.

صحبت با دوستان، خانواده، شبکه های گسترده تر که قبلاً تجربه و یک وب سایت دارند نیز می تواند گام خوبی قبل از انتخاب مدل باشد. از آنها در مورد نحوه انتخاب یک الگو، تجربه آنها در ساخت وب سایت و اینکه چگونه سایت آنها برای تجارت آنها تفاوت ایجاد می کند، راهنمایی بخواهید.

طراحی سربرگ

چه برداشت اولیه ای می خواهید داشته باشید؟ اولین برداشتی که کاربر از سایت شما خواهد داشت احتمالاً هدر صفحه اصلی شما خواهد بود، که معمولاً شبیه بنری است که بیشترین فضا را در صفحه اصلی شما اشغال می کند. هدر صفحه اصلی شما از ورود کاربر به سایت شما استقبال می کند. برخی از کسب‌وکارها برای توضیح کسب‌وکار خود به چیزی بیش از یک لوگو نیاز دارند، بنابراین این فرصتی است برای انجام این کار یا افزودن تماس مستقیم‌تری برای اقدام. این احتمالاً به این معنی است که طراحی هدر آنها با مثلاً یک عکاس متفاوت است. یک عکاس ممکن است بخواهد از یک تصویر هدر برای این منطقه استفاده کند، جایی که انتخاب می کند با یک عکس ساده و زیبا تأثیر بگذارد که کاربر را به ادامه کاوش در سایت خود ترغیب یا ترغیب کند. هنگام انتخاب طرح هدر، نوع وب سایت خود را در نظر بگیرید.

طراحی عرض محتوا

محتوای شما چقدر باید در پنجره مرورگر اشغال کند؟ در طراحی وب به فضای مرورگر شما عرض محتوا می گویند. شما به طور کلی دو گزینه دارید: عرض کامل یا عرض قاب. بسیاری از نمونه کارهای بصری طراحی وب با عرض کامل را انتخاب می کنند، بنابراین محتوای نمونه در نمونه کار شما فضای بیشتری برای اشغال در یک منطقه محتوای بزرگتر خواهد داشت. عرض جعبه برای مشاغلی مناسب است که دارای متن و اطلاعات مرتبط زیادی هستند که به مناطقی که نیاز به مصرف یا محدود کردن آنها به روشی خاص تر است، منتقل می شود.

نوار منوی ناوبری

دوست دارید بازدیدکنندگان وب سایت شما چگونه صفحات شما را مرور کنند؟ کاربران اغلب به نوار منوی سایت سر می زنند تا به سرعت به مقصد خود برسند. فرض کنید یک بازدیدکننده می خواهد به سرعت با شما تماس بگیرد یا به راحتی همه حساب های رسانه های اجتماعی شما را پیدا کند. آنها همچنین ممکن است بخواهند برای خرید مستقیماً به فروشگاه شما مراجعه کنند. جدا از عناصر نوار منو، شکل، رنگ و مکان نیز عناصر مهمی هستند که برای طراحی باید در نظر گرفته شوند، و یک وب سایت با یک قالب طراحی جامد در حال حاضر در دستان خوبی است. به طور معمول، نوارهای منو یا در سمت چپ صفحه یا در بالای وب سایت شما قرار می گیرند. بسته به مدل شما، طراحان با تجربه قبلاً در مورد بهترین گزینه تصمیم گیری کرده اند. شکل و رنگ ممکن است چیزی باشد که شما کنترل می‌کنید، اما دوباره، قالب‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند قبلاً همه این عناصر را در نظر گرفته‌اند و یک نوار منو در مکان مناسب و با فونت‌ها و رنگ‌های قابل خواندن با بازدیدکنندگان شما ایجاد می‌کنند.

الگوی طراحی واکنشگرا

اطمینان از مناسب بودن قالب وب سایت شما برای فرمت های مختلف ضروری است. به عنوان مثال، بسیار مهم است که سایت شما برای موبایل (بیش از نیمی از تخمین‌ها، کاربران) سازگار باشد تا مسیریابی سایت شما آسان‌تر شود. بسیاری از تولیدکنندگان این ویژگی را در همه مدل‌های خود گنجانده‌اند (مدل‌های Format همگی برای موبایل بهینه‌سازی شده‌اند)، اما خوب است بررسی کنید که مدل شما مناسب است - به هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ نگاه کنید تا بتوانید با اطمینان تصمیم بگیرید که آیا هر دو فرمت مناسب هستند یا خیر. شما هنگامی که قالب وب سایت خود را انتخاب کردید و محتوا را آپلود کردید، پیش نمایش نسخه های موبایل و دسکتاپ می تواند راهی مناسب برای بررسی طرح بندی محتوای شما در هر دو فضا باشد. این فرمت به شما امکان می‌دهد هنگام ایجاد هر یک از جنبه‌ها به صورت زنده جابجا شوید.

6) عملکرد قالب وب سایت را در نظر بگیرید

بهینه سازی موتورهای جستجو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ابزاری است که به کاربران اجازه می دهد وب سایت شما را کشف کنند. برای بسیاری از ما، رسیدن به صفحه اول نتایج جستجو برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر است. سئوی خوب وب سایت گاهی اوقات می تواند به معنای تفاوت بین گرفتن یک مشتری جدید و از دست دادن یک مشتری باشد، بنابراین بسیار مهم است که قالب شما بهینه سازی را آسان کند. قالب‌های وب‌سایت Format همگی دارای ابزارهای سئو هستند که به راحتی می‌توانند به شما کمک کنند تا نتایج جستجوی خود را به حداکثر برسانید.

می خواهید بیشتر بدانید؟ راهنمای کامل ما برای عکاسی SEO را بررسی کنید . حتی اگر شما یک عکاس نیستید، این راهنما نکات کلی سئوی زیادی دارد که باید هنگام به حداکثر رساندن نتایج جستجوی وب سایت خود در نظر داشته باشید.

یکپارچه سازی

مهم است که بتوانید هنگام انتخاب یک قالب، ابزارهای مختلف را در سازنده وب سایت خود ادغام کنید. به عنوان مثال، یک عکاس ممکن است از یک قالب طراحی وب سایت که از Adobe Lightroom پشتیبانی می کند قدردانی کند. دوباره، وقتی به افزونه ها فکر می کنید، مطمئن شوید که افزونه هایی که قالب شما پشتیبانی می کند، از اهداف تجاری شما نیز پشتیبانی می کنند. آیا یکی از اهداف شما راه اندازی فروشگاه و فروش محصولاتتان است؟ احتمالاً دوست دارید وب سایت شما با یک فروشگاه آنلاین سازگار باشد. اطمینان حاصل کنید که مدل شما می تواند تجارت الکترونیک را برای اطمینان از سهولت استفاده و فرآیند خرید ساده برای مشتریان شما یکپارچه کند.

7) شیرجه بزنید و آزمایش کنید!

حتی اگر به همه سوالات خود پاسخ نداده اید، امتحان کردن یک یا دو قالب طراحی به شما در انتخاب یک قالب وب سایت کمک می کند. علاوه بر این، بسیاری از بهترین قالب‌های وب‌سایت گزینه‌ای را برای امتحان کردن قبل از خرید ارائه می‌دهند، بنابراین حتماً یکی را پیدا کنید که دوره آزمایشی رایگان ارائه می‌دهد. هنگامی که آزمایشی رایگان خود را شروع کردید، از ابتدا شروع کنید و محتوای خود را در قالب طراحی آپلود کنید یا اگر هنوز کار خود را ندارید، از نمونه تصاویر با کیفیت بالا و از قبل موجود استفاده کنید . آسان است که با یک قالب یک قالب شروع کنید و سپس هر طور که می خواهید به سراغ تم های دیگر بروید. تمام محتوای شما با تجربه شما با شما تکامل می یابد. به علاوه، تطبیق پذیری قالب‌های قالب به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی بین حالت‌های پیش‌نمایش، از موبایل به دسکتاپ و موبایل جابجا شوید.

بعدش چی؟

شما بروید، تمام شد! با پیروی از این نکات، باید ایده خوبی از اهداف وب سایت خود، ظاهر و احساس وب سایت های خاصی در ژانر یا صنعت خود که دوست دارید و چرا آنها را دوست دارید، همراه با برخی ایده ها در مورد طراحی و ویژگی ها داشته باشید که ممکن است بر اساس صنعت و اهداف شما برای سایت شما مهم باشد.

این علم موشک نیست، اما این روند گاهی اوقات می تواند دلهره آور به نظر برسد. انتخاب پلتفرمی که می‌تواند با ارائه چیزهایی مانند تیم پشتیبانی مشتری 24 ساعته، رده‌های قیمتی انعطاف‌پذیر با گزینه‌ای برای آزمایش رایگان به شما در این راه کمک کند، حتی قبل از شروع به جستجوی الگوها مهم است که تحقیق کنید، بنابراین در پایان، مطمئن شوید که یک قالب برای وب سایت خود از جایی انتخاب کرده اید که بتواند از شما پشتیبانی کند.

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋