سوژه های روز، خبرهای داغ

سوژه های روز، خبرهای داغ

پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.
توسط ۳۴ نفر دنبال می شود
 ۹ نفر را دنبال می کند

مردم این شهر ایرانی برای جنگ با اسرائیل آماده می شوند

امام جمعه قم گفت: قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسرائیل متجاوز هستند.

همشهری آنلاین: امام جمعه قم گفت: قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسرائیل متجاوز هستند.

مردم این شهر ایران آماده جنگ با اسرائیل می‌شوند

 آیت‌الله سعیدی:

یکی دیگر از آثار و برکات هجرت حضرت معصومه (س) این است که قمی‌ها سرآمد مبارزه با اسرائیل متجاوز هستند که در آینده اتفاق خواهد افتاد.

روزی امام صادق (ع) با یاران خود نشسته بودند و قرآن تلاوت می‌کردند تا اینکه به آیه ۵ سوره اسراء رسیدند که خداوند به بنی‌اسرائیل می‌فرماید؛ چون زمان انجام وعده عذاب الهی به سبب افساد شما فرارسد بندگان به‌شدت جنگجو، سخت‌گیر و نیرومند خود را بر ضد شما بر می‌انگیزم تا لابه‌لای خانه‌های شما را برای دستیابی به شما جستجو کنند و این وعده یقیناً محقق می‌شود؛ یاران امام صادق فرمودند این قوم چه کسانی هستند؟ ایشان سه بار قسم جلاله خوردند که این‌ها اهل قم هستند.

(با تأکید بر اینکه شما مردم شریف و غیور قم باید برای این مأموریت مهم الهی مهیا باشید): به‌طورقطع استکبار جهانی و صهیونیست جنایت‌کار با غور در احادیث ما به جایگاه شما پی بردند و از شما کینه‌ها به دل دارند و می‌خواهند با توطئه‌های مختلف از جمله ترویج ابتذال نظام جامعه شما را به هم بریزند؛ اما شما سعی کنید بهترین‌ها باشید؛ زیرا قم حرم اهل‌بیت (ع) و عش آل محمد است.

سوژه های روز، خبرهای داغ
سوژه های روز، خبرهای داغ پارس لاین: مقالات آموزنده، خبرهای داغ ایران و جهان، ویدیوهای جذاب و دیدنی را در صفحه ما در آیدت ببینید.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋