kobra khojasteh

kobra khojasteh

8 ویژگی وب سایت های بزرگ دندانپزشکی

یک وب سایت نشان دهنده سطح خدماتی است که یک کسب و کار می تواند به مشتریان خود ارائه دهد. یک وب سایت به عنوان یک کارت ویزیت، یک فروشگاه و اعتبار برای یک شهرت شرکت عمل می کند.

یک وب سایت عالی دندانپزشکی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد و خدمات را به درستی برجسته می کند. به همین دلیل بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و درآمد خوبی نیز به همراه دارد. علاوه بر این، طراحی وب سایت دندانپزشکی از نظر بصری جذاب و جذاب دارای ویژگی های حیاتی برای ارائه یک تجربه کاربری استثنایی است.

اگر می خواهید یک طراحی سایت دندانپزشکی موفق ایجاد کنید ، باید با ویژگی های موجود در یک وب سایت دندانپزشکی عالی آشنا باشید.

 

برای طراحی سایت در انزلی  اینجا کلیک کنید

برای آسان کردن کار شما، در اینجا ما کیفیت های مورد استفاده در وب سایت های دندانپزشکی محبوب را بررسی کرده ایم.

ویژگی های ضروری یک وب سایت دندانپزشکی عالی چیست؟

برخی از ویژگی های مهم یک وب سایت دندانپزشکی را عالی می کند. بیایید به آنها نگاه کنیم.

1. محتوای با کیفیت بالا

هر وب سایت دندانپزشکی عالی محتوای با کیفیتی ارائه می دهد که هم به بیماران اطلاع می دهد و هم به آنها کمک می کند. محتوای وب سایت شما داستان تمرین شما و خدماتی که ارائه می دهید را بیان می کند.

محتوای ضعیف نوشته شده یا مرتب شده، تصویر حرفه ای را که تمام دندانپزشکی برای دستیابی به آن تلاش می کنند، کاهش می دهد.

همچنین، غلط املایی و اشتباهات دستوری باعث می شود که کسب و کار دندانپزشکی شما غیرحرفه ای به نظر برسد، بنابراین همه چیز را با جفت چشم های متعدد تصحیح کنید. برای بیماران بالقوه، مواد بی عیب و نقص کلینیک دندانپزشکی شما را قابل اعتماد نشان می دهد.

2. گزینه های پرداخت چندگانه

مشتریان در مطب دندانپزشکی می خواهند بدانند چگونه می توانند برای خدماتی که دریافت می کنند پرداخت کنند. پرداخت آنلاین برای مشتریان راحت، ساده و سودمند است. شما می توانید انواع روش های پرداخت را ارائه دهید و از کاغذبازی در کلینیک بکاهید.

یک وب سایت دندانپزشکی یک صفحه پرداخت خواهد داشت که تمام گزینه های بیمار مانند بیمه های تایید شده، طرح های پرداخت و کارت های اعتباری مورد قبول کلینیک شما را شرح می دهد. اگر دکمه «پرداخت آنلاین» را در صفحه اصلی خود داشته باشید، احتمال بیشتری دارد که بیماران این گزینه را انتخاب کنند و زمان حیاتی را برای تیم خود آزاد کنید.

3. صفحه خدمات

یکی دیگر از بخش های حیاتی وب سایت دندانپزشکی شما صفحه خدمات است. این اغلب یکی از محبوب ترین صفحات در سایت شما است، و این به این دلیل است که بازدیدکنندگان شما کنجکاو هستند که چه کاری انجام می دهید و چگونه می توانید به آنها کمک کنید.

از صفحه خدمات خود برای اطلاع رسانی به بیماران فعلی و بالقوه استفاده کنید. خدماتی را که ارائه می دهید به زبان ساده توضیح دهید.

به خاطر داشته باشید که مخاطبان هدف شما کاملاً از دندانپزشکان تشکیل نشده است. بیمارانی که می خواهند درباره یک سرویس خاص اطلاعات بیشتری کسب کنند، می توانند از صفحه خدمات یاد بگیرند. افراد به جای خواندن اطلاعات نامربوط، فقط می توانند روی اطلاعاتی که برایشان مهم است کلیک کنند.

4. امنیت وب

اقدامات دندانپزشکی که داده های حساس بیمار را مدیریت می کنند باید بر امنیت وب تأکید کنند. مجرمان سایبری اغلب وب‌سایت‌های مراقبت‌های بهداشتی را هدف قرار می‌دهند، به‌ویژه آن‌هایی که توسط شرکت‌های کوچک و خصوصی اداره می‌شوند که نسبت به شرکت‌های بزرگ‌تر امنیت کمتری دارند.

امروزه بیماران نیاز دارند که اطلاعات شخصی آنها طبق مقررات دولتی مانند HIPAA محرمانه بماند.

برای رمزگذاری و ایمن سازی وب سایت خود، باید از گواهی SSL استفاده کنید. اگر به بیماران اجازه ورود به سیستم را می دهید، مطمئن شوید که رمزهای عبور امن دارند و در صورت امکان از احراز هویت دو مرحله ای استفاده کنید.

وب سایت شما باید شامل حقوق محفوظ، سیاست حفظ حریم خصوصی و اعلامیه حق چاپ برای محافظت از محتوای شما و همچنین اقدامات دندانپزشکی شما باشد.

5. صفحه درباره ما

بازدیدکنندگان می توانند در صفحه درباره ما درباره افراد و شهرت پشت برند بیشتر بیاموزند. این می تواند به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک رهبر صنعت معرفی کنید و با بیماران خود ارتباط برقرار کنید. این به شما بستگی دارد که روایت خود را بگویید و ارتباط شخصی با بیماران خود را آغاز کنید.

مطالب شما باید اصیل باشد و قلب و روح شرکت را به طور واقعی به تصویر بکشد و در عین حال دستاوردها را در طول زمان برجسته کند. یک صفحه درباره ما که به خوبی طراحی شده باشد، یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد اعتماد اولیه به مشتریان است.

6. تصاویر با کیفیت بالا

بازدیدکنندگان وب سایت دندانپزشکی شما مجذوب تصاویری می شوند که کارهایی که شما در کلینیک خود انجام می دهید را نشان می دهد.

عکس‌های معتبر بالاتر از عکس‌های استوک ترجیح داده می‌شوند. اگر بیماران بتوانند کاری که شما برای دیگران انجام داده اید را ببینند، ممکن است به راحتی خود را با دندان های روشن تر، سفیدتر و صاف تر تجسم کنند، به همین دلیل است که عکس های قبل و بعد بسیار محبوب هستند.

بلوک‌های طولانی متن را نیز می‌توان با تصاویر تقسیم کرد و طرح بصری شما را خواناتر می‌کند. برای کمک به موتورهای جستجو برای شناسایی عکس‌های شما، عناوین توصیفی را علاوه بر تگ‌های alt برای آن‌ها ارائه دهید.

7. طراحی واکنشگرا

به گفته گوگل، اکثر مصرف کنندگان اکنون از یک دستگاه تلفن همراه برای دسترسی به وب سایت استفاده می کنند. در نتیجه، این شرکت به دلایل بسیاری استفاده از طراحی وب ریسپانسیو را توصیه می کند.

به گفته گوگل یکی از مزایای طراحی وب ریسپانسیو این است که تبادل اطلاعات را برای کاربران آسان می کند. جلوگیری از اختصاص اشتباه الگوریتم آن به صفحه.

در پایان، بیماران بالقوه با استفاده از دستگاه های زیادی به وب سایت شما دسترسی خواهند داشت. از آنجایی که طراحی وب ریسپانسیو متناسب با اطلاعات دستگاه ها و اندازه های مختلف صفحه نمایش تغییر می کند، می توانید تجربه کاربری عالی را به همه ارائه دهید.

8. دکمه های رسانه های اجتماعی

پیوند دادن به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مطب دندان‌پزشکی می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا اشتراک‌گذاری‌های بیشتری در رسانه‌های اجتماعی دریافت کند، که برخی فکر می‌کنند بر رتبه وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد. هرچه برند شما در رسانه های اجتماعی شناخته شده تر باشد، بک لینک های با کیفیت بیشتری دریافت خواهید کرد.

همچنین می توانید اتصالات شبکه های اجتماعی را در هدر یا پاورقی وب سایت خود قرار دهید. برخی از بازدیدکنندگان، به خصوص اگر جامعه بزرگی دارید، ممکن است بخواهند شما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند. به این ترتیب مشتریان می توانند با شما در تماس باشند و در صورت اعمال تخفیف در آینده از آنها مطلع شوند.

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋