kobra khojasteh

kobra khojasteh

7 نکته که قبل از راه اندازی یک وب سایت جدید باید بدانید

راه اندازی یک وب سایت یکی از مهم ترین بخش های ایجاد یک کسب و کار است. رسانه‌های اجتماعی، سئو، PPC و کلمات بی‌پایان را به آن اضافه کنید، حتی پیچیده‌تر به نظر می‌رسد.

دلیل آن این است که فقط مربوط به خود وب سایت نیست. این در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود به عنوان بخشی از یک استراتژی آنلاین فراگیر - برای جذب و تبدیل خوانندگان است. به هر حال، تجربه مشتری مهمترین چیزی است که باید در مدیریت کسب و کار قرن بیست و یکم روی آن تمرکز کرد.برای طراحی سایت فروشگاهی در رشت اینجا کلیک کنید

بنابراین، در این مقاله، 7 نکته را که باید قبل از راه اندازی یک وب سایت جدید بدانید، بیان می کنیم. می توانید از این به عنوان یک چک لیست، فرهنگ لغت یا ابزار دیجیتال استفاده کنید - هر چیزی که در راه اندازی یک وب سایت به شما کمک کند.

آنچه شما باید قبل از راه اندازی یک وب سایت جدید بدانید

راه اندازی یک وب سایت جدید فقط ایجاد مجموعه ای از بلوک های محتوا نیست که نشان دهنده اطلاعات نام تجاری و محصول شما باشد. این در مورد ایجاد یک تجربه منسجم برای کاربر است. نحوه تعامل متن با تصاویر و چگونگی ادامه سفر از رسانه های اجتماعی به وب سایت شما را در نظر می گیرد. قابلیت استفاده و دسترسی را بررسی می کند. و راهی برای گره زدن همه اینها به یک استراتژی دیجیتالی منسجم و ساختار یافته پیدا می کند.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 7 موردی که قبل از عرضه بزرگ باید در نظر داشته باشید، آورده شده است.

قیمت گذاری ما

گزینه های قیمت گذاری شفاف، منصفانه و انعطاف پذیر با دسترسی به تمام خدمات ما. کارشناسان ارشد. چرخش های سریع طرح های قابل توجه!

1. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید

ما ارزش یک استراتژی را در این وبلاگ بررسی می کنیم - اما محتوا به عنوان یک استراتژی خاص خودش چطور؟ استراتژی محتوا با ایجاد یک سفر از جذب مخاطب مناسب به وب سایت شما تا تبدیل آنها به مشتری کار می کند. قرار است از چه نوع محتوایی برای جذب مخاطبان هدف خود استفاده کنید؟

از همان نقطه تماس اول، محتوا باید بازدیدکنندگان را درگیر کند تا آنها را در سفر مشتری نگه دارد. بهترین راه برای دستیابی به آن، ایجاد محتوای با کیفیت بالا و جذاب قبل از راه اندازی است. شما می توانید از این محتوا به عنوان صفحات فرود برای تشکیل محتوای بازاریابی استفاده کنید. آنها همچنین به کاربران اطلاع می دهند که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید و آیا شما یک برند معتبر در صنعت خود هستید یا خیر.

برخی از بهترین نمونه های محتوای عالی از انواع مختلفی از آن برای ایجاد و حفظ علاقه کاربران استفاده می کنند. سعی کنید پست های استاندارد وبلاگ را با تصاویر، ویدئوها و حتی محتوای صوتی یا موسیقی ترکیب کنید. این استراتژی باید فراتر از وب سایت شما باشد و تمام نقاط تماس آنلاین را برای ایجاد یک برنامه واقعا مؤثر در بر گیرد.

2. سئو را فراموش نکنید

سئو یکی از آن اصطلاحات خسته کننده است که در همه جا ظاهر می شود. ما می دانیم که باید به آن توجه کنیم، اما صاحبان مشاغل زیادی هستند که نمی دانند این به چه معناست.

سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و به نحوه استفاده از کلمات کلیدی و تجربه کاربری برای هدایت ترافیک ارگانیک به وب سایت شما می پردازد. در دنیای آنلاین امروزی، سئو باید بخشی از اساسی ترین ایجاد وب سایت باشد. از طرح‌بندی گرفته تا ناوبری، محتوا، تصاویر و دکمه‌ها، اگر می‌خواهید در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشید، باید سئو را در نظر بگیرید.

و این با تجربه کاربر و اینکه تا چه حد می توانند در وب سایت شما حرکت کنند شروع می شود و به پایان می رسد. خوشبختانه، ابزارهای سئو زیادی مانند Semrush یا Ahrefs وجود دارد که می تواند به شما در بهبود نتایج رتبه بندی وب سایت و افزایش ترافیک کمک کند.

 

3. کاربران را وادار به ثبت نام یا مشترک کنید

داشتن یک CTA بسیار واضح (Call to Action) هنگام راه اندازی یک وب سایت بسیار مهم است. شما نمی خواهید کاربران سایت شما را پیدا کنند، نگاه کنند و سپس آن را فراموش کنند، درست است؟ راهی برای تشویق آنها به ثبت نام در لیست پستی پیدا کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، ارائه یک کتاب الکترونیکی رایگان، یا محتوای دیگری است، یا ایجاد یک هدیه راه‌اندازی برای کسانی که آدرس ایمیل می‌دهند. این بلافاصله یک پایگاه داده از مخاطبین را در اختیار شما قرار می دهد تا هنگام عرضه یا پیشنهاد محصول، از آن استفاده کنید و از آن استفاده کنید. همچنین به شما کمک می کند تا میزان دسترسی وب سایت خود را بهتر ارزیابی کنید و اینکه استراتژی بازاریابی و محتوای شما چقدر موثر است.

 

4. از ابزار Analytics استفاده کنید

اگر می‌خواهید یک وب‌سایت جدید راه‌اندازی کنید، Google Analytics بهترین دوستی است که نمی‌دانستید به آن نیاز دارید.

گوگل آنالیتیکس ابزاری است که به شما امکان می دهد بدانید چه میزان ترافیک دریافت می کنید، از کجا، چه مدت بازدیدکنندگان در سایت شما می مانند و بسیاری موارد مفید دیگر. استفاده از آن رایگان است و بینش های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که به بازاریابی آینده کمک می کند. بعلاوه، به شما نشان می دهد که سایت شما چند بازدید کننده بازگشتی دارد – که برای ردیابی اثربخشی لیست پستی شما عالی است.

اسکرین شات از صفحه وب گوگل آنالیتیکس

5. یک هدف در ذهن داشته باشید

این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما نکته مهمی است که قبل از راه اندازی یک وب سایت جدید بدانید. وب سایت شما نمی تواند هر KPI را در دنیای دیجیتال تیک بزند – بنابراین تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مهم است. هنگامی که هدف نهایی را برای وب سایت خود تعیین و شناسایی می کنید، قادر خواهید بود محتوایی ایجاد کنید که آن هدف را تامین کند. این تبلیغات و کپی شما را مستقیم تر می کند و به ایجاد CTA های موثر کمک می کند.

بیشتر از آن، زمانی که کارها واقعاً طبق برنامه پیش می روند، به شما کمک می کند احساس موفقیت کنید. بنابراین، به وضوح مشخص کنید که وب سایت شما برای چه چیزی است، و برای چه کسی است و سپس محتوا و سفر مشتری را از آنجا بسازید.

6. پیام برند ثابت خود را وصل کنید

ایجاد یک وب سایت فقط به این معنی نیست که مطمئن شوید همه دکمه ها و پیوندها کار می کنند (اگرچه این نیز مهم است). اگر می‌خواهید موفق شوید و بازدیدکنندگان را جذب کنید، باید نقاط تماس آنلاین خود را به هم متصل کنید و اطمینان حاصل کنید که تجربه مشتری در هر کانالی که مشتریان ممکن است شما را پیدا کنند، ثابت است. این شامل رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، وبلاگ‌ها و حتی وب‌سایت‌های قدیمی، قدیمی و بلااستفاده می‌شود (اما به خاطر داشته باشید که حفظ اطلاعات قدیمی و قدیمی در مورد شما خوب نیست).

هر چیزی که به صورت آنلاین استفاده می‌کنید باید پیام‌های بازاریابی و زبانی ثابت و همچنین تصویر برند و تجربه مشتری را ارائه دهد. بنابراین، مطمئن شوید که وب سایت خود را در استراتژی بازاریابی خود قرار دهید. از این گذشته، وب سایت شما تصویر اصلی برند شما است و باید به وضوح به کاربران نشان دهد که شما چه کسی هستید.

7. اهمیت پاسخگویی وب سایت را دست کم نگیرید

این نکته بسیار مهمی است که هنگام راه اندازی یک وب سایت جدید باید روی آن تمرکز کنید زیرا تجربه کاربر در هر دستگاه را در نظر می گیرد. در سال 2022، کاربران بیشتری نسبت به قبل در حال کشف، خواندن و خرید از طریق دستگاه های تلفن همراه هستند. این بدان معناست که اگر وب سایت شما پاسخگوی تلفن همراه نباشد، ممکن است وجود نداشته باشد.

برای اطمینان از اینکه وب‌سایت شما کاملاً واکنش‌گرا است، توصیه می‌کنیم بررسی‌های کامل کاربر را در هر دستگاه ممکن انجام دهید. این به این معنی است که از اعضای مخاطب هدف خود بخواهید تا برای ارزیابی تجربه به وب سایت شما در دستگاه ها و صفحه های مختلف دسترسی داشته باشند. شما همچنین می توانید با یک شرکت طراحی وب سایت واکنش گرا کار کنید که به شما کمک می کند تا بهترین طراحی را مطابق با همه کاربران هدایت کنید.

پ

برای جمع بندی

وقتی نوبت به راه‌اندازی یک وب‌سایت جدید می‌رسد، در نظر گرفتن همه موارد بالا و تطبیق وب‌سایت خود با آنها به شما کمک می‌کند تا موفقیت اولیه را به دست آورید. موفقیت بلندمدت با یک استراتژی بلند مدت همراه است و به همین دلیل است که دریافت پشتیبانی در ایجاد بهترین تجربه کاربری بسیار مهم است.

اگر به نکات و اطلاعات بیشتری برای برندسازی، بازاریابی یا طراحی خود نیاز دارید، حتما از وبلاگ ما دیدن کنید . شما می توانید بسیاری از توصیه ها و بینش مفید را در زمینه های مختلف دنیای آنلاین - از تجارت الکترونیک گرفته تا طراحی و موارد دیگر بیابید. وبلاگ ما را بررسی کنید، یا برای مشاوره و پشتیبانی در راه اندازی وب سایت جدید خود تماس بگیرید.

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋