kobra khojasteh

kobra khojasteh

آیا ترافیک بیشتر باعث افزایش سئو می شود؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دارای بخش های متحرک زیادی است، اما آیا ترافیک بیشتر باعث افزایش سئو می شود؟ بله، این کار را می کند!

بیایید بررسی کنیم که چرا و چگونه ترافیک بیشتر می تواند بر سئوی شما تأثیر مثبت بگذارد.

رابطه بین ترافیک و سئو

معمولاً وقتی در مورد سئو صحبت می کنیم، افزایش ترافیک اغلب محصول جانبی سئوی خوب است. امید این است که با اطمینان از بهینه سازی صفحات شما برای عبارات کلیدی خاص، گوگل محتوای شما را رتبه بندی کند و در نتیجه ترافیک ارگانیک شما را افزایش دهد.

ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک ترافیکی است که وب سایت شما از موتورهای جستجو دریافت می کند. این بدان معناست که محتوای شما در گوگل رتبه بندی شده است، سپس شخصی روی نتیجه جستجو کلیک کرده تا از وب سایت شما بازدید کند.

یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن ترافیک بیشتر، ایجاد محتوای بیشتر است. اکثر شرکت ها از وبلاگ در وب سایت خود به عنوان رسانه ای برای ایجاد محتوای ثابت استفاده می کنند، زیرا هر پست می تواند برای زیرمجموعه های مختلف کلمات کلیدی بهینه سازی شود، که می تواند به ایجاد شبکه گسترده تر آنلاین کمک کند و شانس رتبه بندی کلمات کلیدی خاص را در گوگل افزایش دهد.

وبلاگ نویسی مداوم همچنین دارای یک اثر ترکیبی منحصر به فرد است، که در آن وبلاگ ها می توانند با افزایش سن، ترافیک بسیار بیشتری را به همراه داشته باشند، تا زمانی که شما به پست کردن محتوای جدید ادامه دهید. HubSpot مطالعه ای انجام داد که این اثر ترکیبی را نشان می دهد:

همانطور که می بینید، هرچه محتوای بیشتری ارسال کنند، شانس بیشتری برای رتبه بندی پست های وبلاگ قدیمی و افزایش ترافیک، سرنخ ها و فروش بیشتر دارند. تولید محتوا یک سرمایه گذاری است. هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید، سود سهام بیشتری می توانید در طول زمان بدست آورید.

اگر در تلاش برای ایجاد محتوا به طور مداوم هستید، ما  برنامه های ماهانه وبلاگ نویسی SEO را ارائه می دهیم ، جایی که می توانیم همه چیز را برای شما انجام دهیم!

ترافیک مستقیم

ترافیک مستقیم زمانی است که شخصی وب سایت شما را مستقیماً در مرورگر وب خود تایپ می کند. در حالی که این لزوماً به رتبه‌بندی وب‌سایت شما کمک نمی‌کند، ترافیک مستقیم سیگنالی است که Google برای دریافت ایده از محبوبیت یا معروف بودن وب‌سایت شما از آن استفاده می‌کند.

وب‌سایت‌هایی که معمولاً ترافیک مستقیم زیادی دریافت می‌کنند، اعتبار و ارزش دامنه بالاتری دارند، بنابراین رتبه‌بندی کلمات کلیدی جدید هنگام ایجاد محتوای جدید آسان‌تر می‌شود. SEMrush به این نتیجه رسیده است که گوگل هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه رتبه بندی یک وب سایت بر اساس یک کلمه کلیدی هدفمند، دامنه هایی را اولویت بندی می کند که دارای اعتبار بیشتری هستند.

به عبارت دیگر، ترافیک مستقیم می تواند تأثیر مثبتی بر سئوی شما بگذارد زیرا می تواند به شما کمک کند تا با تلاش کمتری برای کلمات کلیدی آینده رتبه بندی کنید.

زمان در سایت

هنگامی که ترافیک در وب سایت شما قرار می گیرد، گوگل به اقدامات کاربر این ترافیک نگاه می کند تا تصمیمات دیگری بگیرد.

زمان در سایت معیاری است که گوگل برای درک نحوه تعامل ترافیک شما با محتوای شما از آن استفاده می کند. اساساً، زمان حضور در سایت، مدت زمانی است که بازدیدکنندگان شما در صفحات شما صرف می کنند.

زمان کم در سایت به گوگل نشان می دهد که وب سایت شما نیازهای کاربر را برآورده نمی کند. این بدان معنی است که ایجاد محتوای مرتبط که با هدف کاربران شما مطابقت داشته باشد ضروری است. به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت لوله کشی هستید، نمی خواهید محتوایی درباره عشق خود به آشپزی ایجاد کنید.

صفحات در هر جلسه

متریک صفحات در هر جلسه تعداد صفحاتی را که یک بازدیدکننده در طول جلسه خود در وب سایت شما نگاه می کند را ردیابی می کند. هرچه این عدد بیشتر باشد، گوگل بیشتر تصور می کند که محتوای شما جذاب است. صفحات کم در هر جلسه به گوگل می گوید که اطلاعات شما چندان مرتبط یا جذاب نیست.

این موضوع نشان می دهد که منوهای ناوبری وب چقدر مهم هستند. اگر صفحات شما در هر جلسه واقعا کم است، می تواند نشان دهد که ناوبری وب سایت شما گیج کننده است و باید به روز شود.

نرخ پرش

نرخ پرش تعداد کاربرانی است که پس از مشاهده تنها یک صفحه سایت شما را ترک می کنند. اگر اکثر کاربران شما پرش کنند، این می تواند نشان دهنده این باشد که چیزی باید بهبود یابد.

kobra khojasteh
kobra khojasteh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋