jroya34

jroya34

توسط ۱ نفر دنبال می شود

نکاتی درباره چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

چرا خنک کاری دستگاه تزریق پلاستیک مهم است؟

فرآیند خنک سازی دستگاه قالب گیری تزریق پلاستیک یک عامل کلیدی در شکل گیری محصولات است. بدون خنک کننده مناسب، محصول می تواند تغییر شکل داده و مقاومت مکانیکی آن کاهش یابد. فرآیند خنک سازی نیز مهم است زیرا به حفظ دقت ابعادی محصول کمک می کند.

یک راه موثر برای خنک کردن پلاستیک گرم شده استفاده از دستگاه چیلر برای قالب گیری تزریقی است. این کار مزایای زیادی دارد از جمله:

 

- کاهش بار حرارتی در تجهیزات پایین دست

 

- تسریع پر و خالی شدن قالب

 

- کاهش زمان چرخه

 

استفاده از چیلر تزریق پلاستیک تاپ تهویه در فرآیند قالب گیری برای کیفیت محصول نهایی ضروری است. فرآیند قالب گیری به پلاستیکی نیاز دارد که بتوان آن را تا نقطه ذوب خود گرم کرد و سپس به سرعت سرد کرد. این خنک شدن باید به اندازه کافی سریع اتفاق بیفتد تا پلاستیک قبل از تزریق در قالب، زمان خنک شدن بیش از حد نداشته باشد.

 

قالب گیری یک فرآیند صنعتی است که در آن اجسام توخالی و نیمه جامد به شکلی معمولی با اکستروژن یا تزریق شکل می گیرند و سپس سرد می شوند. محصولات قالب‌گیری شده در زندگی روزمره بسیار رایج هستند، مانند ظروف غذا، بطری، اسباب‌بازی و فنجان.

اکنون که اهمیت خنک کاری این دستگاه ها مطرح شد، نگاهی به مهم ترین فاکتورهایی که در زمان خرید چیلر باید به آن توجه کنیم، می پردازیم.

 

فاکتورهای مهم در زمان خرید چیلر تزریق پلاستیک

 

کمپرسور با کیفیت با ویژگی های: حفاظت از محیط زیست، پایداری بالا، عمر طولانی، صرفه جویی در مصرف برق و انرژی

پمپ آب کم مصرف: جریان بزرگ و هد بالا برای برآوردن شرایط آب تجهیزات مختلف.

کنترل کننده فشار با دقت بالا: از کمپرسور و اجزای اصلی به طور دقیق و سریع محافظت کند.

کنترل کننده دمای میکرو کامپیوتر: می تواند دمای آب را از 3 درجه سانتیگراد تا 25 درجه سانتیگراد با دقت صفحه نمایش 0.1 درجه سانتیگراد کنترل کند.

کندانسور پوسته و لوله: لوله مسی مارپیچ دارای راندمان انتقال حرارت قوی، عمر طولانی، تمیز کردن و نگهداری آسان است و جزء اصلی تهویه مطبوع مرکزی سنتی است.

اواپراتور کویل مخزن آب فولادی ضد زنگ: تمیز کردن و نگهداری آسان، درک واضح از وضعیت واقعی تجهیزات آب.

دستگاه حفاظت: ولتاژ پایین، افت فاز منبع تغذیه، حفاظت فاز اشتباه، حفاظت از اضافه بار جریان کمپرسور، حفاظت از اضافه بار جریان پمپ، حفاظت فشار بالا و پایین، حفاظت ضد یخ، جریان ناکافی آب خنک کننده، حفاظت ناکافی جریان آب سرد و راه اندازی تاخیری و غیره دستگاه حفاظت ایمنی می تواند هشدار و خطا نمایش دهد.

این مشخصات را می توانید در چیلرهای مدیا یا چیلر کریر آمریکا مشاهده کنید.

راهنمای خرید چیلر دستگاه تزریق

خرید چیلر تزریق پلاستیک تاپ تهویه در بین صنعت گران این حوزه بسیار رایج است، زیرا بدون این دستگاه، کارکرد خط تولید ممکن نخواهد بود. به همین دلیل فروش چیلر برای دستگاه تزریق پلاستیک به شدت رایج بوده و در بسیاری از مراکز شاهد عرضه آن هستیم. اما باید به فاکتورهای مهم در انتخاب چیلر خنک کننده توجه ویژه ای شود تا بهترین گزینه را برای کارگاه خود تهیه کنید. بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش چیلر دستگاه تزریق پلاستیک، قیمت مناسب، امکان تعمیر دستگاه در صورت بروز خرابی، کیفیت بالای قطعات و شناخته شده بودن برند تولیدی، از مهم ترین فاکتورهایی است که در فروش چیلر برای دستگاه تزریق پلاستیک باید لحاظ شود. قطعا انتخاب بهترین گزینه امری زمان بر و حساس است و به همین دلیل نیاز به بررسی تخصصی و اخذ نظر کارشناسان این حوزه دارد. این امکان در سایت تاپ تهویه فراهم شده تا اطلاعات تکمیلی در این حوزه را در اختیار کاربران قرار داده و مشاوره رایگان محصولی ارائه دهد. کافی است با بخش بازرگانی این مرکز تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. 02188252897

منبع:https://www.toptahvieh.com/plastic-injection-machine-chiller/

 

jroya34
jroya34

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋