جزوه

جزوه

جزوه های درجه یک و سطح بالا

تست های کنکور فیزیک دهم فصل چهارم

این درس برای کنکور بسیار اهمیت دارد و نسبتا درس سختی به شما می رود و اون چیزی نیست، جز تست فیزیک دهم فصل چهارم که بصورت رایگان برای شما قرار گرفته است.

عنوان فصل چهارم فیزیک دهم تجربی و ریاضی «دما و گرما» است. در این فصل به مباحت دما و گرما پرداخته می شود. این فصل دارای اهمیت زیادی برای کنکور است زیر از این فصل در کنکور سراسری تجربی و ریاضی 3 تست خواهد آمد. به همین دلیل دارای اهمیت زیادی است.

زیر عنوان های فصل چهارم فیزیک دهم بصورت زیر است:

- دما و دماسنجی

- انبساط گرمایی

- گرما

- تغییر حالت های ماده

- روش های انتقال گرما

 

تست های چهار گزینه ما تمامی مباحث فصل چهارم که در بالا به آن اشاره شد پوشش می دهد، تست ها دارای جواب کلیدی و پاسخ تشریحی هستند، بعداز پایان آزمون نیز رتبه بندی می شود و می تونید رتبه خودتون رو با سایر شرکت کنندگان مقایسه کنید و بسنجید. شما در این آزمون شامل تست های کنکورهای نظام جدید سال های قبل هم هست، کنکور 1398، 1399 و 1400 داخل کشور و خارج از کشور رشته های تجربی و ریاضی فیزیک است. نظریه انیشتین نیز در این فصل هست

این فصل در امتحان نوبت دوم فیزیک دهم نیز بارم بندی زیادی دارد پس باید به این موضوع حتما توجه کنید و برای این درس وقت زیادی بزارید. داشتن یک منبع خوب درسی نیز برای فیزیک بسیار کاربردی است. شما می تونید بر اساس سطح درسی و نیاز خودتون کتاب هارو بررسی کنید و کتاب مدنظر خود را انتخاب کنید.

جزوه
جزوه جزوه های درجه یک و سطح بالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋