جزوه

جزوه

جزوه های درجه یک و سطح بالا

تست درس چهارم زبان انگلیسی دهم

اگه به تست های کامل و جامع از این درس نیاز دارید فقط کافیه تست درس چهارم زبان دهم رو از سایت ما دریافت کنید. شامل تست های بسیار سطح بالا و استاندارد کنکور سراسری رشته های نظری (تجربی، انسانی و ریاضی فیزیک) است.

 

 

تست درس چهارم زبان دهم:

این تست ها همه استاندارد هستند و سطح کنکورهای سراری هستند و پاسخ کامل و جامع تشریحی دارند. تست ها چهار گزینه ای و نکته دار هستند و در پاسخ تشریحی نکات مهم درسی نیز در اون گذاشته شده است. درس چهارم Traveling the World نام دارد و به معنی سفر در جهان است و مکالمه ابتدایی درس چهارم هم به همین موضوع اشاره داشته است.

برسی درس 4 زبان دهم:

درس چهارم زبان انگلیسی دهم در کنکور تست های نسبتاٌ زیادی دارد، پس برای اون وقت مناسبی بزارید چون همین تعداد تست درصد زیادی رو شامل می شود. قطعا ارزشش رو دارد. هر شب وقتی که وقت آزاد دارید پانزده کلمه زبان حفظ کنید تاثیرش رو قطعا روز کنکور می بینید. و سوالات کنکور رو به راحتی جواب می دید.

نکاتی مهم در مورد زبان:

زبان انگلیسی در کنکور سراسری درس چهارم است و دارای بیست و پنج سوال است که یک سوم از این سوالات مربوط به مباحث و لغات زبان پایه دهم است و از این 33 درصد دوباره یک پنجم تست ها مربوط به درس چهارم زبان انگلسی دهم تجربی و انسانی است.

زبان انگلیسی رو سعی کنید از پایه دهم شروع کنید و اول از همه با حفظ لغات شروع کنید، البته اگه هم از پایه های بعدی دارید شروع  می کنید بازم با لغات شروع کنید و تعداد لغات حفظی رو در روز یکمی افزایش بدید. شبی هم یک تست کلوز تست بزنید و اون کامل تحلیل کنید و لغات جدیدش رو بنویسید و اونا هم حفظ کنید.

جزوه
جزوه جزوه های درجه یک و سطح بالا

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋