Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

خدمات زیمنس: ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد شما برای لوازم خانگی زیمنس.

خدمات زیمنس از طریق اینترنت یا تلفن قابل دسترسی است. تعمیرات یخچال دوو در اصفهان تکنسین های خدمات زیمنس می توانند تعمیرات حرفه ای را هم خارج از محدوده گارانتی و هم در محدوده گارانتی سازنده زیمنس انجام دهند.

برای انواع کالاهای سفید مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، اجاق گاز، یخچال یا فریزر، تکنسین های زیمنس با استعداد مستقیماً به خانه شما می آیند تا هرگونه آسیب را تجزیه و تحلیل کنند و عیوب را در محل برطرف کنند. آنها همچنین قطعات یدکی مناسب را در صورت نیاز حمل می کنند و دانش، مشاوره و پشتیبانی تخصصی را برای جلوگیری از مشکلات در آینده ارائه می دهند. شما می توانید 24 ساعت شبانه روز از طریق وب سایت یا تلفن برای تعمیر برنامه ریزی کنید.

خدمات رزرو آنلاین

 


خدمات رزرو آنلاین
تیم خدمات زیمنس به شما کمک می کند تا عیب محصول را پیدا کرده و علت آن را بیابید. می‌توانید به صورت 24 ساعته از طریق تلفن یا از طریق ابزار رزرو آنلاین، بازدید از یک تکنسین را رزرو کنید.

اگر نیاز به برنامه ریزی مجدد یا لغو بازدید از سرویس فعلی خود دارید، می توانید این کار را به صورت آنلاین با استفاده از پیوندهای مستقیم در تأیید ایمیل خود انجام دهید.

اکنون ثبت کن

قیمت ها و شرایط را ببینید

تعمیر لوازم خانگی کوچک
زیمنس سرویس دارای یک کارگاه مرکزی است که تعمیرات محصولات کوچک برقی مانند جاروبرقی، اسپرسوساز و لوازم آشپزخانه را بر عهده دارد. برای دستگاه های قهوه ساز و اسپرسوساز تمام اتوماتیک، زیمنس پیکاپ را به کارگاه ارائه می دهد. برای سایر محصولات الکتریکی کوچک، به عنوان مثال. جاروبرقی و لوازم آشپزخانه، لطفا برای راهنمایی در ارسال محصول به کارگاه با فروشنده ای که محصول را خریداری کرده اید تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند لجستیک و شرایط، با خدمات مشتریان زیمنس تماس بگیرید.

تماس: 0771 - 19 55 00

قیمت ها و شرایط را ببینید

قطعات یدکی
می‌توانید قطعات یدکی اصلی زیمنس را پیدا کنید که کاملاً متناسب با محصولات شما باشد - هم برای مدل‌های جدید و هم برای مدل‌های قدیمی. قطعات کاربردی را می توان تا ده سال پس از ساخت دستگاه شما سفارش داد و بسیاری از قطعات را می توان برای مدت طولانی تری سفارش داد.

جستجو برای قطعات
خدمات رزرو با شماره مدل محصول شما (شماره الکترونیکی)
شماره E شماره مدل دستگاه شما است. زیمنس سرویس برای آماده سازی بازدید به این نیاز دارد، به عنوان مثال. برای سفارش قطعات یدکی که تکنسین برای تعمیر نیاز دارد. شماره E را می توان روی پلاک نام لوازم خانگی پیدا کرد.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋