خدمات زیمنس به صورت تلفنی و آنلاین در دسترس است. تکنسین های تعمیر یخچال امرسان اصفهان خدمات زیمنس تعمیرات محصولات بدون گارانتی و تعمیرات تحت پوشش ضمانت های سازنده زیمنس را انجام می دهند.
برای همه انواع لوازم اصلی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، اجاق گاز، یخچال یا فریزر، تکنسین های آموزش دیده زیمنس سرویس به خانه شما مراجعه می کنند تا آسیب های احتمالی را تجزیه و تحلیل کنند و تمام عیوب را در محل اصلاح کنند. علاوه بر این، در صورت نیاز قطعات تعویض مناسب را با شما خواهند داشت و تجربه، مشاوره و پشتیبانی لازم را برای جلوگیری از بروز مشکل در آینده ارائه می کنند. می توانید با برنامه ریزی آنلاین یا تلفنی تعمیرات لوازم خانگی را رزرو کنید.
مزایای خدمات زیمنس
تعمیرات با کیفیت بالا: زیمنس همان کیفیتی را برای پشتیبانی خدمات تعریف می کند که برای محصولات تعریف می کند. تکنسین های خدماتی توسط شرکت استخدام، آموزش دیده و مدیریت می شوند.
خدمات مشتری در سراسر کشور در دسترس است و تکنسین های زیمنس در نزدیکی خانه شما هستند.
برنامه ریزی و عیب یابی آسان: از طریق تلفن یا برنامه ریزی آنلاین از طریق وب سایت زیمنس
تعمیرات گارانتی: طبق شرایط گارانتی زیمنس رایگان است
خارج از گارانتی: شرایط و قیمت گارانتی منصفانه و شفاف
قبل از رزرو، اطلاعات مربوط به نحوه انجام آن را بررسی کنید. پاسخ به سوالات متداول در مورد تعمیرات را می توان در برگه "سؤالات متداول تعمیرات" یافت، به عنوان مثال چه کسی تعمیر خواهد کرد؟ در مورد گارانتی، هزینه تعمیر و محاسبه هزینه چطور؟ خرید یک دستگاه جدید به جای برنامه ریزی برای تعمیر؟ از چه قطعاتی استفاده خواهد شد؟ بررسی.
سوالات متداول تعمیر
سه مرحله توصیه می شود
همه مسائل از قبل توسط تیمی از تکنسین ها بررسی می شود تا اطمینان حاصل شود که تکنسین به قطعات جایگزینی مجهز شده است که ممکن است برای تکمیل تعمیر مورد نیاز باشد. خطوط خدمات زیمنس به شما کمک می کند تا وضعیت دستگاه خود را بررسی کرده و مشکل را تشخیص دهید. اگر تشخیص خطای آنلاین را ترجیح می دهید، از مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس استفاده کنید که تشخیص عیب خاص دستگاه را ارائه می دهد (شماره مدل (E-Nr) مورد نیاز است. در مرکز پشتیبانی آنلاین زیمنس به نکات و ترفندهای دستگاه و لوازم خانگی دسترسی دارید. در بخش سؤالات متداول، قبل از شروع رزرو بررسی کنید.
مرحله 1: دستگاه خود را شناسایی کنید
دو بخش از اطلاعات وجود دارد که برای خدمات زیمنس مهم است تا بتواند به سرعت به شما کمک کند: شماره E-Nr و شماره FD. هر دو روی پلاک رتبهبندی هستند، که بسته به دستگاه در مکانهای مختلفی یافت میشوند - از خدمات Appliance Identifier استفاده کنید تا با دانستن محل پلاک رتبهبندی دستگاه زیمنس، در مورد نحوه شناسایی دستگاه خود کمک بگیرید.
روی پلاک نام داده های خدمات زیمنس وجود دارد که برای کمک به شما ضروری است.
1. شماره مدل (E-Nr) دستگاه شما. روی تصویر پلاک امتیاز با علامت "1" مشخص شده است
2. داده های 4 رقمی FD. روی پلاک امتیاز، موقعیت "2" را قرار دهید.
در حالت ایدهآل، باید بتوانید فاکتور را تحویل دهید زیرا حاوی اطلاعات مهمی در مورد دستگاه شما و تاریخ خرید است تا بررسی کنید که آیا این موضوع تحت پوشش ضمانت دو ساله سازنده زیمنس است یا خیر.
پاسخ ها