Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

بادام هندی: چرا اینقدر سالم هستند؟

حتماً بادام هندی را می شناسید، این دانه های روغنی که از خانواده بادام، پسته قیمت گردو تازه در اصفهان و سایر میوه ها و دانه های خوشمزه هستند. این میوه های خشک با طعم شیرین که منشا آن برزیل است، میوه درخت بادام هندی است، درختی که میوه هایی به نام سیب بادام هندی نیز می دهد.

بادام هندی علاوه بر خوشمزه بودن برای سلامتی شما نیز بسیار مفید است. در این مقاله به بررسی خواص تغذیه ای و فواید آن ها می پردازیم و هر آنچه که باید در مورد مصرف آن ها بدانید را توضیح می دهیم.

 

 


بادام هندی منبع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است

بادام هندی که گاهی بادام هندی نیز نامیده می شود، ارزش غذایی بسیار خوبی دارد. آنها، اول از همه، بسیار غنی از ویتامین ها هستند، به ویژه ویتامین های گروه B. در واقع، آنها حاوی ویتامین های B1، B2 و B6 هستند که نقش اساسی در بدن دارند: از جمله، آنها در تشکیل خون قرمز شرکت می کنند. سلول ها به تولید انرژی برای سلول های ما کمک می کنند و به ترمیم بافت ها کمک می کنند. علاوه بر این، ویتامین K نیز وجود دارد که به ویژه به لخته شدن خون کمک می کند. در نهایت، در کره بادام هندی ویتامین E نیز وجود دارد که به محافظت از سلول ها کمک می کند.

علاوه بر این، بادام هندی حاوی مقدار زیادی مواد معدنی است. آنها به ویژه منبع عالی منیزیم و مس هستند. در حالی که اولی به تشکیل استخوان ها و عملکرد صحیح سیستم ایمنی کمک می کند، دومی در تشکیل هموگلوبین نقش دارد و به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند. اما این همه چیز نیست: آنها همچنین سرشار از فسفر، آهن، روی و منگنز هستند.

در نهایت، در ترکیب آنها، آنتی اکسیدان های زیادی نیز وجود دارد که به مبارزه با بسیاری از بیماری ها کمک می کند، و همچنین فیبرهایی که به عملکرد صحیح دستگاه گوارش کمک می کنند. به طور خلاصه، یک کوکتل انفجاری واقعی برای مراقبت از بدن ما!

فواید بادام هندی
بادام هندی

برخی ادعا می کنند که بادام هندی یکی از مفیدترین میوه های دانه روغنی است. و دلیل خوبی دارد: این آجیل کوچک می تواند کارهای زیادی برای ما انجام دهد. در اینجا مزایای فراوان آن وجود دارد.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋