Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

طرح ها و مدل ها در مالکیت کارخانه

ثبت طرح یا مدل در INPI امکان محافظت از ظاهر محصولات صنعتی، نمایندگی اینورتر هایتک در اصفهان یعنی ویژگی های اصلی، زینتی و غیر کاربردی یک محصول ناشی از فعالیت طراحی صنعتی را فراهم می کند. حفاظت در مورد کل یک محصول یا بخشی از آن اعمال می شود. این حق انحصاری برای فعالیت در قلمرو فرانسه برای مدت حداقل 5 سال اعطا می‌کند که می‌تواند با افزایش 5 ساله تا حداکثر 25 سال تمدید شود.

نشانه های جغرافیایی حفاظت از محصولات صنعتی و صنایع دستی
نشان جغرافیایی یک علامت متمایز است که امکان تعیین محصولاتی با منشاء جغرافیایی دقیق و دارای کیفیت، شهرت یا ویژگی های مرتبط با این محل مبدا را ممکن می سازد. INPI مسئول تایید نشانه های جغرافیایی محصولات صنعتی و صنایع دستی، به استثنای محصولات کشاورزی، جنگلداری یا غذایی است.

INPI: نشانه های جغرافیایی


پاکت Soleau
پاکت Soleau یک محصول INPI است که بدون اینکه عنوان مالکیت صنعتی باشد، به شما امکان می دهد تاریخ خلق اثر خود را با اطمینان مشخص کنید و خود را به عنوان نویسنده معرفی کنید. سپرده آن در حال حاضر به طور کامل غیر مادی است.

 

INPI: پاکت Soleau در عمل
راز
راز این است که دانش توسعه یافته یا به دست آمده را برای عموم منتشر نکنیم. حفاظت از فرآیندها، فرمول های تولید، دانش فنی مورد استفاده در یک فرآیند صنعتی، سازمانی یا تجاری را ممکن می سازد.

INPI: راز
اهداف INPI و قرارداد عملکرد برای دوره 2021-2024
مؤسسه ملی مالکیت صنعتی (INPI) یک مؤسسه اداری عمومی است که تحت نظارت وزیر مسئول صنعت قرار دارد. INPI عناوین مختلف مالکیت صنعتی را از طرف دولت بررسی و صادر می کند: ثبت اختراع، علائم تجاری، طرح ها و مدل ها، نشانه های جغرافیایی محافظت از محصولات صنعتی و صنایع دستی. اقدامات آگاهی‌بخشی و آموزش را با شرکت‌ها انجام می‌دهد تا ابزارهای مالکیت صنعتی را مناسب‌تر و بیشتر استفاده کنند.

قرارداد اهداف و عملکرد (COP) برای دوره 2021-2024 بین دولت و INPI در 1 آوریل 2021 امضا شد.

COP 2021-2024 بر تقویت ارائه خدمات به نوآوران و شرکت ها تمرکز دارد و سه هدف استراتژیک را برای INPI تعریف می کند: تقویت کیفیت خدمات ارائه شده، افزایش ارتقاء مالکیت معنوی و نفوذ بین المللی و اطمینان از عملیات کارآمد متناسب با جاه طلبی های آن. .

SMEs: به مالکیت معنوی فکر کنید!
DGE یک راهنمای عملی برای مدیریت مالکیت فکری برای SMEها تهیه کرده است تا از مالکیت معنوی ابهامزدایی کند و آنها را قادر سازد تا چالش های آن را برای رقابت پذیری شرکت درک کنند.

با راهنما مشورت کنید: SMEs: به مالکیت معنوی فکر کنید! (2010)

مبنای حقوقی - Légifrance
کد مالکیت معنوی، ماده L611-1 و بعد.
قانون مالکیت فکری، ماده 711-1 و بعد.
قانون مالکیت فکری، ماده 511-1 و بعد.
کد مالکیت معنوی، ماده L. 721-2 و بعد.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋