آی تی جو

آی تی جو

رسانه تخصصی فناوری اطلاعات

تمسخر عدم نوآوری در آیفون توسط سامسونگ

آی تی جو - اخبار فناوری اطلاعات

سامسونگ بار دیگر به کمپین تبلیغاتی خود برای تمسخر گوشی‌های آیفون ادامه داد و این بار مجموعه‌ای از توییت‌ها را به اشتراک گذاشت که در آن فقدان تولید آیفون تاشو توسط اپل برجسته شد و دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو در مقابل دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 مورد تمسخر قرار گرفت.

سامسونگ از روزها قبل از معرفی سری جدید آیفون 14، شروع به انتشار تبلیغات با چاشنی طعنه به اپل کرده است؛ این شرکت پیشینه طولانی در کنایه زدن به طراحی دستگاه‌های اپل دارد.

شرکت کره‌ای هفته قبل در ویدیوی خود شروع به تحقیر ویژگی‌های جدید اپل جدید کرد. سامسونگ در این ویدیوی تبلیغاتی گلکسی S22 اولترا و Z Flip 4 علیه ویژگی 48 دوربین مگاپیکسلی آیفون 14 پرو مکس استفاده کرد. ویدیوی جدید با عنوان Buckle Up عدم وجود نوآوری در آیفون 14 را گوشزد می‌کند.

دومین تبلیغ با عنوان «به طرف مقابل بپیوندید (Join the flip side)» که در روز پنجشنبه منتشر شد، تلاش کرد تا با نشان دادن یک طرفدار سرسخت آیفون که به فناوری تاشو علاقه دارد، کاربران را متقاعد کند که آیفون را با گلکسی Flip جایگزین کنند.

سامسونگ در گذشته نیز تصمیمات طراحی اپل مانند حذف جک هدفون را مورد تمسخر قرار داده است، ولی بعدها از آن پیروی کرده و چند سال بعد همان حرکت را انجام داده است!

سامسونگ در مورد گوشی‌های تاشو و دوربین با کیفیت پیشتاز است، زیرا اولین شرکتی بود که دستگاه‌های تاشو و دوربین‌های با وضوح بالا را به بازار عرضه کرد؛ اما باید ببینیم آیا ویژگی‌هایی در آیفون 14 پرو وجود دارد که سامسونگ در آینده از آن‌ها استفاده کند یا نه؟

برای مشاهده این ویدیوهای تبلیغاتی می‌توانید به وبسایت آی تی جو مراجعه کنید:

مسخره کردن اپل توسط سامسونگ

 

 

آی تی جو
آی تی جو رسانه تخصصی فناوری اطلاعات

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋