irpallet.com

irpallet.com

در صنایع داروسازی به چه منظوری از پالتها استفاده می شود؟

در صنایع داروسازی، پالت‌های استاندارد با اندازه ۱۲۰ در ۸۰ سانتی‌متر (۴۷٫۲۴ در ۳۱٫۵۰ اینچ) مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پالت‌ها معمولاً به عنوان پالت یورو یا پالت ISO شناخته می‌شوند و در تمامی اروپا و بسیاری از کشورهای دیگر جهان به عنوان پالت استاندارد استفاده می‌شوند.

این پالت‌ها با وزن تقریبی ۲۵ کیلوگرم (۵۵ پوند) و با بار حداکثر ۱۰۰۰ کیلوگرم (۲۲۰۴ پوند) برای استفاده در صنعت داروسازی طراحی شده‌اند. این پالت‌ها به دو شکل باز و بسته‌بندی شده در بازار موجود هستند و با توجه به نوع بار و نحوه حمل و نقل آن‌ها می‌توان انتخاب کرد کدام نوع پالت مناسب‌تر است.

همچنین، پالت‌های استاندارد در صنایع داروسازی معمولاً به صورت یکبار مصرف استفاده می‌شوند. این امر به دلیل ایجاد شرایط بهداشتی بهتر برای محصولات دارویی است که معمولاً نیاز به محیط تمیز و ضدعفونی شده دارند. بنابراین، پالت‌های استاندارد معمولاً با مواد پلاستیکی ساخته شده‌اند که می‌توانند به راحتی دور ریخته شوند یا بازیافت شوند و همچنین برای اطمینان از بهداشت محصولات، قابل شستشو و ضد عفونی هستند.
 

بطور کلی در صنعت غذا و دارو از پالت های به دلایل زیر استفاده می شود ؛

  • آسان‌ترین شیوه تمیز شدن و ضد عفونی شدن
  • کمترین خطر آلودگی
  • کیفیت ارسال و صادرات
  • ساختار با کیفیت، بدون خط و شکستگی و چنگالهای مضر
  • بدون استفاده از مواد شیمیایی

این ویژگی‌ها باعث می‌شوند حمل و نقل محصولات دارویی شما ایمن و مطمئن باشد و در نتیجه خطر جریمه، فراخوان و مسئولیت کلی تامین‌کننده یا توزیع‌کننده را به حداقل برساند.

پترو پالت کاسپین نیز انواع پالت های بهداشتی را تولید می کند که میتوانید با خیال راحت پالت مورد نیاز خود را سفارش دهید.

irpallet.com
irpallet.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋