irnevis.ir

irnevis.ir

مدرسه زبان انگلیسی + خدمات ترجمه

چگونه فرانسه را خودخوان بیاموزید؟

توانایی صحبت کردن به زبان فرانسوی در اروپا بین قرن هفدهم و بیستم ضروری بود، برای کسانی که می خواستند تحصیل کرده باشند. زمانی زبان سیاست، تجارت، هنر و ادبیات بود.

اما امروزه فرانسوی یک زبان مهم است. این زبان در 31 کشور معتبر است و توسط 300 میلیون نفر به عنوان زبان مادری و دوم در مناطق زیر جهان صحبت می شود:

چندین کشور اروپایی
بسیاری از کشورهای آفریقایی
جزایر مختلف در اقیانوس آرام جنوبی
کارائیب
کانادا

 

1-تمرینات نوشتاری فرانسه (همراه با راهنمای پاسخ) را انجام دهید.

تمرينات نوشتاري مانع آشنايي بسياري از دانش آموزان فرانسوي با تجربيات امکان پذیر است، اما اين ابزار تمريني مفيد را در ذهنتان از بین نبرید. با تقویت مهارت های نوشتاری خود، تمام قوانین گرامری را که یاد گرفته اید نیز تقویت خواهید کرد.

اولین قدم برای انجام تمرینات نوشتاری هنگام آشنایی با زبان فرانسه این است که راهی برای بررسی تمرینات خود پیدا کنید. اگر نمی توانید آزمایش کنید تا مطمئن شوید که درست پاسخ داده اید، انجام تمرینات شخصی خود بیهوده است.

 

2-تلفظ، واژگان و دستور زبان فرانسوی را بیاموزید.

با استفاده از Grammar Review و Vocabulary Review برنامه فرانسوی، سفر یادگیری زبان فرانسه را تسریع کنید. عبارات را به خاطر بسپارید و ساختمان جمله را تشخیص دهید. 

از موضوعات دستور زبان فرانسه برای مبتدیان مانند مقاله ها تا زمان فعل استفاده از avoir و être. سپس، با دوره تلفظ فرانسوی سایت ما روی لهجه خود کار کنید.

 

3-فرانسوی را آنلاین یاد بگیرید: جستجو کنید در نتیجه پیدا خواهید کرد.

برای تجزیه و تحلیل نحوه صحبت کردن به زبان فرانسوی، شروع به جمع آوری چند عبارت جدید و سپس پیگیری مداوم آنها در زندگی روزمره خود کنید.

تکنیک های زیادی برای تحقیق در مورد کلمات و عبارات فرانسوی وجود دارد. روش کلاسیک داشتن یک دفترچه لغت است. نیازی نیست که بیرون بروید و یکی را به طور خاص بخرید، می توانید خودتان آن را ایجاد کنید یا در لپ تاپ، در فلش یا تلفن هوشمند خود ناحیه ای برای واژگان جدید خود داشته باشید.

 

4- آزمایش فرانسه

سطح فرانسوی: برای سطوح مبتدی و متوسط ​​دوره آزمایشی فرانسه دارای کلاسهای رایگان فرانسه برای دانش آموزان و دانشجویان ​​است.

برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، می توانید مثلاً واژگان مربوط به روزهای هفته یا شمارش یک میلیون را بیاموزید. تازه کاران میانی می توانند به اصطلاحات فرانسوی یا کلمات پرکننده مکالمه ادامه دهند.

www.irnevis.ir

5- فرانسوی در عمل - French in Action

نکته : وبسیات رایگان زبان فرانسه

این وب سایت شامل 52 فیلم است که هر نیم ساعت طول می کشد. بسته به سطح استعداد خود، می توانید هر ویدیو را ببینید یا آن را حذف کنید.

در حالی که فرانسوی در عمل یک مجموعه ویدئویی آموزشی رایگان است، اما دارای مطالب مفیدی است که می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. با عرض پوزش، فقط ویدیوها رایگان هستند با این وجود، بیش از 25 ساعت آموزش ویدیویی رایگان راهی برای عطسه کردن نمیگذارد.

پنجاه و دو فیلم به 17 دسته تقسیم می شوند ، به عنوان مثال ، "جغرافیا و گردشگری" و "سرگرمی.

به دست آوردن دانش زبان برنامه ها تجهیزات قابل توجهی برای یادگیری زبان است و بسیاری از آنها برای انتخاب وجود دارند.

در کل : برنامه ای را پیدا کنید که متناسب با روش تسلط شما باشد. در نظر بگیرید که چگونه بهترین معاینه را انجام می دهید. خواه گوش دادن به صدا، تماشای فیلم، خواندن متون یا تصاویر بصری و غیره باشد.

از برنامه های متناسب با سطح زبان خود استفاده کنید. برای مثال، اگر در زمینه آشنایی با زبان فرانسه مبتدی هستید، مطمئن شوید که از برنامه های مبتدی مناسب یا محدوده یادگیری در دسترس استفاده می کنید.

با خیال راحت از چند برنامه استفاده کنید. مسئله اساسی این است که از این روند لذت ببرید. این امر ذهن شما را در دراز مدت تحت تأثیر قرار می دهد.

irnevis.ir
irnevis.ir مدرسه زبان انگلیسی + خدمات ترجمه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋