irnevis.ir

irnevis.ir

مدرسه زبان انگلیسی + خدمات ترجمه

5 نرم افزار و سایت تشخیص سرقت ادبی (2021)

بهترین بررسی کننده سرقت ادبی به شما امکان می دهد به صورت رباتیک به سرقت یا کپی محتوای وب سایت خود نگاه کنید.

سرقت ادبی و کلاهبرداری متنی که مستلزم استفاده از محتوای افراد بدون اجازه است. هیچ گونه حس خوب (چه به طور تصادفی و چه عمدی) به نویسنده اصلی اثر نمی دهد. سرقت ادبی همچنین شامل استفاده مجدد غیرمجاز از مطالب قبلی و انتقال آن به عنوان اثر جدید است.

فناوری مدرن و توسعه اینترنت، به ما امکان دسترسی به انبوهی از سوابق را در هر زمان که بخواهیم و از هر مجاورت روی کره زمین به ما داده است. افکار اصلی نادر و نادرتر می شوند. به نظر می رسد همه در حال بازتولید افکار دیگران هستند و آنها را به عنوان افکار خود ارائه می دهند.

اکنون وب سایت ها و نرم افزارهایی را معرفی می کنیم که با کمک آنها می توانید خیلی راحت از سرقت ادبی و متنی توسط دیگران مطلع شوید:

 

1-Unicheck

مفتخر است که می تواند به 1 میلیون کاربر از بیش از نود مکان بین المللی در سراسر جهان کمک کند. آنها بیش از 120 میلیون متن را در این مرحله بررسی کرده اند و با 4 ثانیه برای گزارش شباهت، شگفت آور نیست که آنها یکی از جایگزین های استثنایی هستند که نه تنها برای انسانها بلکه برای گروهها و دانشگاهها نیز مفید است.

یکی از نقاط قوت مهم آنها شامل مجموعه ای از جنبه ها است که آنها را برجسته می کند. این نقاط شامل یک برنامه افزودنی متنی Google است تا تشخیص همزمان با نوشتن انجام شود. با توجه به این که افکار خود را در آن پرونده متنی Google قرار می دهد، Unicheck در همان زمان به نقل و شباهت ها اشاره می کند.

این در نهایت باعث صرفه جویی بیشتر در زمان شما می شود تا تصور کنید که باید از نو جستجو کنید. گذشته ازGoogle Docs ، Unicheck همچنین افزونه هایی را برای Google Workspace و Microsoft  ارائه می دهد که می توانید از آنها برای راحتی استفاده کنید.

 

2- Plagiarism checker X

دستگاه سرقت ادبی X برای استفاده از یک اسکنر سرقت ادبی دقیق مفید است. این یکی از بهترین بررسی کننده های سرقت ادبی برای مقالات تحقیقاتی است که به شما امکان می دهد به راحتی مطالب را به صورت حرفه ای ارزیابی کنید

امکانات این برنامه :

این یکی از دلایل مشهور شدن این برنامه دلپذیر برای مقالات تحقیقاتی است که می تواند از طریق چند موتور جستجو اطلاعات سرقت ادبی را کشف کند.

این برنامه به شما امکان می دهد تا محتوا را از چند نظر جنبه ای به جز هر زحمتی مقایسه کنید.

بررسی سرقت ادبی X آمار شما را خصوصی نگه می دارد.

به شما اجازه می دهد DOCX متون متفاوتی اعم از : DOC ، PDF ، HTML و RTF را وارد کنید.

www.irnevis.ir

3-Dupli Checker - رایگان

یکی از زیبا ترین تجهیزات تشخیص سرقت ادبی رایگان در اینترنت است. در حالی که رابط کاربری فانتزی ندارد، اما واقعاً کار به خوبی به دست آمده را تحویل شما می دهد.

لازم نیست چیزی بپردازید این که آیا شما فقط یک بار ازین وبسایت استفاده می کنید یا قصد دارید روزانه از این ابزار تشخیص سرقت ادبی رایگان بیشترین استفاده را ببرید ، دیگر نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ندارید.

شما دارای یک نمودار بسیار اساسی و کاربردی هستید که نیازی به تجربه قبلی با ابزارهای تشخیص سرقت ادبی ندارد.

 

4-Scribbr

یکی از بهترین گزینه های دانش جویان برای بررسی سرقت ادبی در بازار است. دقت آن به گونه ای طراحی شده است که به هر نوع سرقت ادبی موجود در کار شما توجه داشته باشد زیرا به پایگاه داده بزرگ عرضه آنها بررسی می شود. یکی از جنبه های قابل توجه آنها بررسی منابع خود است. 

بنابراین می توانید به راحتی سرقت ادبی یا متون را آزمایش کنید. اگرچه این کار با پرداخت هزینه همراه است، اما این دستگاه اضافی می تواند کمک بزرگی باشد عمدتا برای دانش آموزان کالج که نسخه خطی را منتشر می کنند، اما وقت ندارند به کار خود نگاه کنند.

www.irnevis.ir

5-PlagScan

به دلیل تشخیص سرقت ادبی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به این واقعیت که در سال 2010 به درستی عمل کرده است، به شما این امکان را می دهد که متن خود را کپی و جایگذاری کنید یا فوراً یک فایل اضافه کنید تا تشخیص سرقت ادبی آغاز شود.

با استفاده از BoSS-API یاهو برای اسکن سرقت ادبی، هر اسکن به اندازه مورد نیاز شما صحیح اندازه گیری می شود. طرح های متمایزی وجود دارد که می توانید با توجه به نیازهای خود، برای شروع اسکن انتخاب کنید.

برنامه های Lite ، Professional و Enterprise نیز با هزینه های ماهانه در دسترس هستند که برای اهداف تجاری و بیزینس مناسب است. این برنامه ها می تواند شامل بررسی URL، بررسی سرقت ادبی، گزارشات کامل و پشتیبانی خریدار باشد. همه برنامه های در دسترس برای استفاده و درک مفید هستند. 

بنابراین می توانید با تعداد صفحات مورد نیاز برای بررسی مطابقت داشته باشید. این انعطاف پذیری چیزی است که PlagScan را به یک ترجیح فوق العاده برای هر دانشجو و کارآفرین تبدیل می کند. 

irnevis.ir
irnevis.ir مدرسه زبان انگلیسی + خدمات ترجمه

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋