Iransunlight

Iransunlight

کود ادونس چیست؟

 

 

کود ادونس چیست؟

کود ادونس کودی مایع می باشد که تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای یک گل را دارا است. کود ادونس از موادی مانند میکرو و بلوم، پتاسیم، فسفر، عناصر نیتروژن، متابولیت های ثانویه و میکرو مغزی ها تشکیل شده است. این کود میزان برداشت محصول را بیش از قبل می کند و در عین افزایش محصول کیفیت آن را حفظ می کند.

این کود مایع از منابعی کاملا طبیعی تشکیل می شود. منبع اصلی آن نیز فرم زغال سنگ است. (این نوع فرم از منطقه ای در کانادا استخراج می شود.) استفاده کردن از کود ادونس باعث بالا رفتن راندمان ریشه گیاه خواهد شد.

 

این کود مواد معدنی مورد نیاز گیاهان را به خوبی ساپورت می کند و برای استفاده در خاک هایی با محتوای کم و غیر فشرده ایده آل و مناسب می باشد. این نوع کود انواع و کاربرد های متفاوتی دارد که به آن ها خواهیم پرداخت و به محصولات کود ادونس نیز اشاره خواهیم نمود.

این کود کیفیت خوبی را شامل می شود و به طور کل برای دوره های کاشت و روییدن گیاه تا گل دهی و به ثمر رسیدن آن، محصول دارد و افراد می توانند برای هر مرحله از رشد گیاه خود آن ها را تهیه نمایند. یکی دیگر از محصولاتی که برای گل و گیاه بسیار مفید می باشد، کود کوکوپیت است که در تقابل کود ادونس در رقابت می باشند. افراد می توانند به راحتی به خرید محصولات کود ادونس دست پیدا کنند.

6 محصول مهم کود ادونس

1- کود ادونس بیگ باد (Advanced Nutrients Big Bud)

این نوع کود حاوی مواد مغذی مهمی از جمله پتاسیم، فسفر، اسید آمینه و منیزیم است که راندمان گیاه را افزایش می دهد و تعداد ثمرات و اندازه آن را افزایش می دهد. در نتیجه امکان برداشت بیشتری را به افراد می دهد. این نوع کود کیفیت ثمره را از بین نمی برد و در ایجاد طعمی بهتر نیز موثر است.

این نوع کود ادونس بیش از هر ماده مغذی، شامل PK می باشد. این نوع کود برای برداشت های بزرگ بسیار توصیه می شود. این نوع کود دارای فسفر اضافی و پتاسیم است که باعث باروری اضافی گیاه می شود. این نوع کود ادونس دارای اسید آمینه L می باشد و در کنار آن حاوی اسید های سیتریک و آسکوربیک نیز هست. به همین دلیل به تولید هوای سالم نیز کمک می کنند.

2- کود ادونس باد کندی (Nutrients Bud Candy)

این نوع کود تشکیل شده است از کربوهیدرات و قند که فرمول آن با تمامی مدل های رشد گیاه و انواع آن ترکیب خوبی را بروز می دهد. این نوع کود ادونس با ترکیباتی که دارد به رشد گیاه و عوامل موثر در آن کمک می کند و باعث می شود که ریشه گیاه نیز رشد خوبی داشته باشد. این نوع کود ادونس باعث تقویت گیاه شده و سیستم ایمنی گیاه را به طور کل افزایش می دهد. در اواسط دوره میوه دهی و یا گل دهی، گیاه با چالش کمبود انرژی مواجه می شود که با استفاده از این نوع کود ادونس می توان بر این رکود انرژی غلبه کرد.

 

3- کود ادونس باد فکتور ایکس (Advanced Nutrients Bud Factor X)

این نوع کود ادونس Advanced Nutrients به عنوان یک تقویت کننده سیستم ایمنی گیاه شناخته می شود. چرا که سیستم های دفاعی طبیعی گل را تقوت و آن را افزایش می دهد. این نوع کود ادونس مکانیزم مقاومت سیستم گیاه را تحریک کرده و باعث می شود تا گیاه تولید کننده آنزیم و پروتئین خود را احیا کند. این کود باعث می شود که گیاه سریع تر رشد کند و هیچ تهدیدی برای گیاه نباشد.

 

مهم ترین نکته درباره این نوع کود ادونس افزایش تولید آنزیم مفید و بالا رفتن تولید روغن گیاه می باشد. این نوع کود از باکتری ها و مواردی که برای رشد گیاه مناسب هستند نیز حمایت می کند. این نوع کود ادونس درصد کمی منیزیم دارد تا بتواند از ضعیف شدن و پیچ خوردن بزرگ یا کلروز داخلی جلوگیری کند.

4- کود ادونس باد ایگنیتور (Advanced Nutrients Bud Ignitor)

این نوع کود ادونس سرعت رشد گیاه از روییدن ان تا گل دادن و به ثمر نشستنش را افزایش می دهد و بعد از یک دوره رشد گیاه به فراهم کردن مقدار بسیار زیادی از پتاسیم و فسفر شروع می کند. در نتیجه اقداماتی که برای شروع روند ثمر دهی گیاه نیاز است را فراهم می کند. این حجم زیاد مواد مغذی را گیاه در خود ذخیره می کند و در شرایطی که نیاز به آن داشت و در دوره گل دهی از آن استفاده می کند. به سبب مواد مغذی که در این نوع کود ادونس وجود دارد، گیاه محصول بیشتری می دهد و در عین حجم بیشتر محصول از کیفیت آن کاسته نمی شود. این کود با رعایت استاندارد هایی که وجود دارد ساخته شده است.

5- کود ادونس فلاولس فینیش (Advanced Nutrients Flawless Finish)

این کود ادونس فرمولی فوق العاده دارد که دارای مواد تصفیه کننده می باشد. این کود یک ماده پاک کننده کامل است که برای نابود کردن کلیه مواد افزودنی، شیمیایی و مواد باقی مانده در گیاه بسیار مناسب می باشد. در این صورت گیاه تمام مزایا و بازدهی که افراد می خواهند را به آن ها می دهد و با این کود این محصولات و مزایا را بدون هیچ مواد شیمیایی به ثمر می رساند. به طور کل این کود یک فرمول خاص است که یک هفته قبل از برداشت انجام می شود تا مواد شیمیایی و مواد باقی مانده مضر از بین برود. این کود با رعایت استاندارد هایی که وجود دارد ساخته شده است.

 

6- کود ادونس نیروانا (Advanced Nutrients Nirvana)

افراد برای آن که جوانه های بزرگ تر که ارزش بیشتری دارند را به دست بیاورند، باید از فرمول نیروانا که یک نوع کود ادونس است، استفاده کرد. وقتی به این نوع کود توجه کرده شود، افراد پی خواهند برد که بهترین فرمول ارگانیک است که نیاز دارند. چرا که یکی از بهترین تولیدات می باشد و هدف از تولید آن به حداکثر رساندن عملکرد و کیفیت می باشد.

 

نیروانا از مواردی مانند گیاه یونجه و عصاره جلبک دریایی ساخته شده است که یونجه باعث می شود تا co² در گیاه ذخیره شود و همین امر باعث رشد سریع تر و قوی تر گیاه می شود. عصاره جلبک دریایی نیز باعث می شود تا عملکرد ریشه تحریک شود و تکثیر سلولی و گل ها قوی تر شود. یکی دیگر از مواد سازنده نیروانا، گوانو بت است که تشکیل شده از نیتروژن، اسید آمینه، پروتئین، اسید نوکلئیک و عناصر کمیاب است. این ماده به سرعت توسط گیاه جذب شده و شروع به رشد سریع می کند.

Iransunlight
Iransunlight

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋