Iransunlight

Iransunlight

ایران سان لایت، فروش تجهیزات گلخانه هیدروپونیک و لامپ رشد گیاه

 

 

ایران سان لایت، فروش تجهیزات گلخانه هیدروپونیک و لامپ رشد گیاه

شرکت ایران سان لایت، شرکتی است در زمینه های مختلف مربوط به گیاه که برای مثال نور های مخصوص رشد گیاه را تامین می کند. این شرکت از سال 1397 شروع به فعالیت نموده است. شرکت ایران سان لایت، یک مجموعه دانش بنیان می باشد که گروهی از دانش آموختگان ماهر، برجسته و متخصص را در حوزه هایی مانند پرورش گیاه، باغ داری، کشاورزی و الکترونیک جمع نموده است.

 

این شرکت توانسته با استفاده از دانش آموختگان حرفه ای خود و نورهای ال ای دی که دارای نانومتر هایی هستند که برای رشد گیاه می باشد، به رشد گیاهان در سطوح بالای کیفی و کمی کمک کند. تمامی محصولاتی که ایران سان لایت تامین می کند و به تولید می رساند، از بالاترین کیفیت ممکن و قیمت مقرون به صرفه برخوردار است. تمامی محصولات ایران سان لایت تخصصی هستند و گارانتی بدون شرط به مدت یک سال در دوروه خانگی و صنعتی (گلخانه ای) دارند. ایران سان لایت همچنین نیز بسته بندی استاندارد و مناسبی برای ارسال به سراسر ایران دارد.

چرا ایران سان لایت را انتخاب کنیم؟

ایران سان لایت دارای گارانتی اصالت محصولا، پرداخت امن، پشتیبانی همه روزه و ارسال به سر تا سر کشور ایران است. مزایای گفته شده قابل اهمیت هستند. هدف ایران سان لایت محصولاتی با بالاترین کیفیت و با مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین قیمت می باشد.

گارانتی اصالت محصولات

تمامی محصولاتی که در ایران سان لایت به فروش می رسد و به دست مشتریان عزیز خواهد رسید، دارای ضمانت یک ساله می باشد. هر شرکتی برای جلب اعتماد و جذب افراد بیشتر به خود مزایایی را در نظر می گیرد. ایران سان لایت برای آن که افراد با خیالی آسوده تر و راحت تر خرید کنند، ضمانتی یک ساله را برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است. در نتیجه افراد بدون نگرانی می توانند خرید کنند و در صورتی که نارضایتی داشتند، تا یک سال می توانند از گارانتی که به آن ها تعلق گرفته است، استفاده نمایند.

پرداخت امن (زرین پال)

در عصر امروز با تمام پیشرفت هایی که انجام شده است، مواردی همچون مدیریت زنجیره معاملات آنلاین و اهمیت فناوری های مالی به طوری که شایسته باشد، مورد توجه افراد و شرکت ها قرار نگرفته است. خیلی از کسب و کار ها هنوز به روش های قدیمی کارت به کارت و دادن شماره کارت به مشتری وابسته هستند، در حالی که روش های نوین هم بسیار کارآمد تر و هم آسان تر می باشد. خوشبختانه ایران سان لایت دارای پرداخت زرین پال می باشد و از به روز ترین روش امروزی برای پرداخت و خرید استفاده می نماید.

پشتیبانی همه روزه

ایران سان لایت تعطیلی ندارد و هر آن موقع که افراد قصد خرید داشته باشند و یا سوال و مشکلی برای آن ها پیش آمده باشند، به راحتی می توانند با شماره های 02128424683 و یا 09128503264 - 09107789405 تماس حاصل فرمایند و سوالات و یا مشکلات خود را ارجاع بدهند. ایران سان لایت همیشه خواستار انتقاد ها و پیشنهادات افراد استقبال می کند. 

 

ارسال به سراسر ایران

اگر در تهران، مشهد و اصفهان و شهر های بزرگ مطرح ایران نیستید، نگران نباشید. چرا که ایران سان لایت تمامی خدمات خود را به تمام کشور ارائه می دهد و محصولات خود را به تمام کشور عرضه می کند و هر کجای این کشور افتخار آفرین حضور باشید، می توانید از ایران سان لایت خرید کنید.

 

خدمات و محصولات ایران سان لایت

خدمات و محصولات موارد بسیار مهمی در شناخت یک شرکت می باشند. خدمات و محصولات ایران سان لایت شامل تجهیزات گلخانه و کشت هیدروپونیک، پروژکتور گلخانه، تجهیزات گلخانه، لامپ رشد گیاه، لامپ سرپیچی، وال واشر، پایه کلیپسی، خاک سوپر، کود ارگانیک، گروباکس و پارچه رفلکتور، گلدان، تجهیزات گلخانه ای و آزمایشگاهی، فیلتر کربن و انواع فن و انواع باکس های متفاوتی که برای رشد گیاهان خود نیاز دارید، می باشد.

 

تمامی محصولاتی که برای رشد گیاه و گلخانه و... خود نیاز دارید را می توانید از ایران سان لایت با ضمانت نامه یک ساله خریداری کنید. از کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن ها نگران نباشید و به ایران سان لایت اعتماد کنید. اقراد می توانند برای اطمینان خاطر خود کامنت های مشتریان را بخوانند و بعد دست به خرید بزنند و خود بعد از استفاده نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارجاع دهند.

Iransunlight
Iransunlight

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋