iransplit

iransplit

ایران اسپلیت شرکتی معتبر در زمینه سیستم های تهویه مطبوع می باشد که در امر فروش و خدمات پس از فروش کولر های گازی فعالیت دارد.
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مشخصات کولر گازی خوب جنرال

مشخصات کولر گازی خوب جنرال: طراحی نوین کولر گازی جنرال، هوا را 38 درصد سریع‌ تر خنک می‌کند تا در تابستان بتوانید زودتر احساس خنکی کنید. این کولر گازی به‌ دلیل داشتن ورودی و خروجی عریض‌تر و فن بزرگتر که جریان هوای بیشتری را به چرخش در می‌آورد، و همچنین با ظاهر منحصربه ‌فردش اتاقتان را سریعاً خنک می‌کند.

ورود هوای عریض تر

کولر گازی جنرال از همان ابتدا به‌گونه ‌ای طراحی شده که به ‌طور شگفت‌انگیزی کارآمد باشد. در طراحی مثلثی آن، عرض ورودی آن بیشتر است تا هوای بیشتری به داخل کشیده شود.

جریان هوای بیشتر

کولرگازی جنرال از همان ابتدا به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌طور شگفت‌انگیزی کارآمد باشد. در طراحی مثلثی آن، فن بزرگتر است تا ورود و خروج سریع هوای خنک تضمین شود.

 

کولرگازی جنرال

 

هوای خنک را در نقاط دورتر نیز پخش می‌کند

برای راحتی و آسایش بیشتر، قادر است گوشه به گوشه محیط را به‌طور یکنواخت خنک ‌کند. پره‌های اضافی v شکل با حرکت زاویه‌دار عریض‌تر4، هوای خنک را به‌صورت گسترده‌تر در محیط پخش می ‌نماید و ساختار جریان هوای رو به بالا، هوا را به نقاط دورتر نیز می‌رساند.

ذخیره انرژی در ازای کار هوشمندانه

اسپلیت اینورتر دیجیتال با بهره‌وری انرژی بالا و رتبه SEER 10.1، دمای دلخواه را بدون نیاز به روشن و خاموش کردن مداوم دستگاه حفظ می نماید. در نتیجه، دستگاه انرژی کمتری مصرف می‌کند و به شما کمک می‌کند تا برای مدتی طولانی احساس راحتی کنید.

خنک‌ سازی دو مرحله‌ای بهینه ‌شده

کولر گازی جنرال با استفاده از حالت «خنک سازی سریع»، هوا را به‌سرعت خنک می‌کند. سپس به‌طور خودکار برای حفظ دمای موردنظر به حالت «خنک‌کنندگی آرام» تغییر می‌کند تا لازم نباشد مدام تنظیمات را تغییر دهید.

این کولر گازی در حالت «تک کاربره» تنها بخشی از ظرفیت کمپرسور را به کار می‌گیرد و مصرف برق را کاهش می‌دهد، اما همچنان محیطی خنک و راحت را فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید زمانی که تنها هستید نیز بدون نگرانی از هزینه قبض برق از آن استفاده نمایید.

محافظ تیغه و شاسی

کولر گازی جنرال به‌دلیل برخورداری از کندانسور بزرگتر و جریان سردکننده بهینه‌شده می‌تواند در دماهای فوق‌العاده بالا نیز دوام بیاورد. این دستگاه همچنین دارای پوشش ضد زنگ است که مانع زنگ‌زدن چگالنده و شاسی می‌شود.

ما در ایران اسپلیت هوای جیب تان را داریم! خرید کولر گازی ارزان جنرال به دلایل مختلفی صورت می گیرد که یکی از آنها تهویه و خنک ساختن هوای محیطی است که در آن فعالیت دارید و یا در آنجا زندگی می کنید. جنرال این بار با تولید کولر گازی اسپلیت جنرال 24000، توانسته از هر لحاظ پاسخگوی نیاز کاربران باشد. ظرفیتی که برای کمپرسور این کولرگازی تعیین شده برابر با: 12000، 18000، 32000 و 24000BTU است.

 

اسپلیت جنرال

 

نوع موتور روتاری کولر گازی جنرال، جدا از میزان مصرف بهینه ای که برای آن تعریف شده؛ در مقایسه با کمپرسور های پیستونی از میزان صدای بسیار پایینی بهره می برد. نکته قابل توجه در رابطه با مکانیزم عملکرد این نوع کمپرسور، حالت چرخشی بودن آن برای کاهش حجم فشار هوا می باشد. وجود لوله های مسی آلومنیومی برای اتصال یونیت خارجی و داخلی، که از این طریق خروج و انتقال گاز انجام می شود. نوع گاز مصرفی در این کولر گازی، R22 است. مارک این کمپرسور، جنرال بوده که با سایز سبک موتور، از جایگاه خاصی برخوردار است.

آیا دوست دارید تمامی مدتی که از کولر گازی استفاده می کنید هیچگونه سر و صدای اضافی یا نویز های ناخواسته به گوش تان نرسد؟ البته این خواسته تمامی افرادی است که به دنبال بهترین کولر گازی هستند. جنرال با رونمایی از این نوع کولر گازی سرد و گرم که میزان صدای آن در داخل ساختمان تنها 35 دسی بل بوده و برای یونیت بیرونی 54 دسی بل در نظر گرفته است. این میزان نسبت به کولر گازی اسپلیت جنرال 24000 با میزان 43 دسی بل، از کاهش 8dba، صدا در داخل ساختمان حکایت دارد که در واقع می توان گفت کمترین میزان صدا را به خود اختصاص داده است. البته ناگفته نماند که تمامی مزیت هایی که در رابطه به میزان صدای پایین کولرگازی مورد توجه است به سبب موتور روتاری و خازن های ویژه ای می باشد که در ترکیب ساختاری آن به کار رفته است.

iransplit
iransplit ایران اسپلیت شرکتی معتبر در زمینه سیستم های تهویه مطبوع می باشد که در امر فروش و خدمات پس از فروش کولر های گازی فعالیت دارد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋