iransite seo5

iransite seo5

عجیب ترین روش برای برندسازی!

اشتباه نابخشودنی یک مدیر

تمرکز! واژه‌ای که شاید با  پیشرفت تکنولوژی، این روزها موردی بسیار نادر در بین افراد جامعه باشد. کمی با مثال بیشتر توضیح میدم؛

امروز صبح که در حال رفتن به سر کار یا طی کردن مسیری بودید چند بیلبورد تبلیغاتی دیدین؟ از آنهایی که دیدین چند مورد را به خاطر می‌آورید؟
یا یک مثال ساده تر میزنم؛ ۲ روز پیش برای شام چه غدایی میل کردین؟

اگر بدون ابهام صحبت کنیم حافظه انسان آنقدر ها هم که باید و شاید قوی باشد، نیست.

تصور کنید مدیر یک کسب و کار چندین میلیون تومان به صورت ماهانه یا سالانه صرف تبلیغات از طریق بیلبوردی می‌کند که شاید شمایی که مخاطب هدف آن باشید آن را حتی به خاطر نمی‌آورید. چه اتفاقی افتاد؟
اگر مسئله را ساده در نظر بگیریم به یک نتیجه بسیار ساده میرسیم : هزینه‌ای که برای بیلبورد کرده ایم هدر رفته است!
به نظر شما کسی که هزینه تبلیغات از طریق بیلبورد می‌پردازد به این موارد دقت نکرده است؟! اگر فکر می‌کنید که یک مدیر یک کسب‌وکار دقتی روی این مسايل نداشته است کاملا در اشتباه هستید. چرا که کسی که کارآفرین یا مدیر کسب و کار است
  بهتر از من و شما با این موارد آشنا است. پس چه چیزی باعث شده است که این هزینه‌هارا انجام دهد؟

 

ایفون ۱۴ و صف طولانی مردم برای خرید

برند، کلمه‌ای که اگر بگویم ارزشش کمتر از طلای ناب نیست، بزرگنمایی نکرده‌ام. تا الان شاید از کنار موضوعاتی مثل برند اپل (که اخرین محصول آن آیفون ۱۴ است) به راحتی رد شده‌ایم ولی اگر کمی عمیق تر نگاه کنیم میبینیم که سخت افزار یا حتی طراحی این محصولات باعث فروش آن نشده است بلکه تصویر و شخصیتی که در ذهن ما شکل گرفته باعث فروش انفجاری این محصولات شده است.

مدیر کسب‌وکاری که هزینه چند صد میلیونی برای بیلبورد انجام میداد را یادتان هست؟ او هزینه برای بیلبورد هدر نمی‌دهد بلکه هدف آن برند شدن است. چرا برند شدن مهم است؟ تصور کنید بدون اینکه محصول خود را تبلیغ کنید یک خبر پخش کنید که صرفا محصول جدید  ما معرفی شده است و عده‌ای زیادی از مردم صف های طولانی برای خرید محصول شما ببندند. چه مقدار شما سود می‌کنید؟ چقدر این برای شما لذت بخش است؟اما سوالی که پیش می‌آید : آیا برندسازی همیشه هزینه بردار است؟

خب اگر بخواهیم حقیقت را بیان کنیم جواب بله است ولی اینکه مبلغ زیاد یا کم صرف کنیم مسئله‌ای است که مطرح می‌شود. روش های کم هزینه‌تر در ادامه معرفی می‌شوند.

 

هدیه تبلیغاتی پله‌ای به سمت برندینگ

هدیه تبلیغاتی سال های سال است که در خارج از ایران استفاده می‌شود و در سالیان اخیر شما در ایران هم شاهد آن بوده‌اید. در مارکت‌های خارجی رقابت برای برندینگ بسیار شدید‌تر از ایران است. کسی که فرصت طلب باشد از این موقعیت ب نفع خودش استفاده می‌کند و برنده بازی برندینگ می شود.

شما هم شاید خودکار‌های تبلیغاتی یا سر رسید با طرح و عنوان شرکت‌ها مختلف را دیده باشید. این‌ها نمونه‌ای از انواع هدایای تبلیغاتی وجود دارد.

در خارج از ایران ۲ سایت که به صورت جهانی در حال ارائه خدمات هستند فعالیت می‌کنند. اگر از کشور انگلیس مشتریانی دارید می‌توانید از خدمات سایت  emcadgifts.co.uk استفاده کنید که گستره زیادی از هدیایی تبلیغاتی را ارائه می‌دهد.

سایت دیگر که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم سایت garrettspecialties.com است که دارای هدیه های تبلیغاتی (Promotional gift) در قیمت‌های مختلف است.

 

هدیه‌های ارزان تبلیغاتی

بالاتر گفتیم که قرار است راه کم هزینه‌تر را معرفی کنیم. راهی که خیلی کمتر بیلبورد برای شما هزینه دارد(در برابر هزینه بیلبورد این روش برای شما رایگان است!).

قبل از اینکه سراغ معرفی انواع هدیه تبلیغاتی برویم لازم است یک تعریف مشترک از هدیه تبلیغاتی باهم داشته باشیم.

هدیه تبلیغاتی همانطوری که از اسم آن هم مشخص است یک محصول یا هدیه است که به منظور تبلیغ به مشتری داده می شود (در قبال آن هزینه‌ای دریافت نمی شود. حتما حس خوب هدیه گرفتن را برای خودتان مرور کنید).

اما هدف آن چیست؟ فرض کنید که هر بار مشتری شما از فلش مموری خود استفاده می‌کند نام کسب و کار شما که روی آن حک شده است را ببیند. (هدف برند شدن و در ذهن مشتری ماندن است.)

از کجا هدیه تبلیغاتی سفارشی برای کسب و کار خودمان بخریم؟

مجموعه (هدایای) تبلیغاتی سهیل[soheilgifts.com]   12 سال است که به صورت مستمر در زمینه طراحی ،‌ چاپ ، حکاکی لیزری ،‌ واردات و توزیع هدایای تبلیغاتی فعالیت دارد .هدیه‌های تبلیغاتی اقتصادی (ارزان و به صرفه) را برای مشتریان و صاحبین کسب و کار تهیه می‌کند.

نکته‌ای که شاید مهم باشد که به ان اشاره نشده این است که هدیه تبلیغاتی صرفا برای صاحب یک کسب و کار با چند صد نفر کارمند نیست چرا که هدف از هدیه تبلیغاتی، هدیه دادن آن به مشتری است. پس اندازه کسب و کار شما اهمیت ندارد. فلسفه هدیه تبلیغاتی ساختن مشتری وفادار است.

حال وقت آن شده که ۱+6 مدل از  هدایای تبلیغاتی سهیل گیفت را معرفی کنیم (جذاب ترین آن به عنوان آخرین مورد معرفی می شود) :‌

۱-هدایای نمایشگاهی

حتما شما به سراغ نمایشگاه ها و بازدید از غرفه های مختلف رفته اید. در بعضی از این غرفه ها هدیه های کوچکی متناسب با آن کسب و کار دریافت نموده اید. برخی از این هدایای کاملا برای تبلیغات ارائه می شود بدون توجه به کاربرد آن اما برخی دیگر نیز ممکن است کاربردهای جالبی داشته باشند و نام آن شرکت در ذهن شما ماندگار شود.

https://soheilgifts.com/productsمحصولات/هدایای-نمایشگاهی/

 

۲-لیوان تبلیغاتی

یکی از پرطرفدار ترین هدایای تبلیغاتی است. در برخی موارد برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خود نیاز راه‌های سختی در نظر بگیرید یا بخواهید خیلی زیاد هزینه کنید. حتی با چیزهای کوچک و پیش پا افتاده می‌توانید نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنید.

https://soheilgifts.com/productsلیوان-تبلیغاتی/

 

۳-ساک دستی تبلیغاتی

 از این ساک دستی‌ها به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود. ساک دستی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فودها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند ، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد . استفاده از ساک دستی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد.

https://soheilgifts.com/ساک-دستی-تبلیغاتی

 

۴-خودکار تبلیغاتی

یکی از رایج ترین و کم هزینه ترین هدایای تبلیغاتی که همه ما با آن آشنایی داریم، خودکار است و امروزه هر فردی از آن استفاده می‌کند. همچنین ممکن است حداقل یکبار از این خودکار تبلیغاتی با خود همراه داشتیم و از آن استفاده می‌کردیم و روی آن نام یک محصول، برند، خدمات یا مشخصاتی از آن‌ها چاپ شده بود. این روش امروزه همچنان در حال تکرار است.

https://soheilgifts.com/productsخودکار-تبلیغاتی/

 

۵-ابزار تبلیغاتی

ابزار های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که بسته به کسب و کار های مختلف به کار می روند. تبلیغات بیلبوردی یک نوع از تبلیغات محیطی به شمار می رود که در سطح های مختلف شهر نصب می شود و در معرض دید همگان قرار می گیرد. کلمات استفاده شده بر روی بیلبورد ها باید بسیار کم و به صورت تک کلمه ای باشد، زیرا از آنجا که بیلبورد ها در کنار خیابان ها نصب می شوند، رانندگان در حال رانندگی بتواند به راحتی در 5 ثانیه تبلیغ مورد نظر را مشاهده کنند. تبلیغات اینترنتی از جمله تبلیغاتی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توسط پیج های کاری و یا حتی شخصی، کانال ها و غیره انجام می شود.

https://soheilgifts.com/productsمحصولات/ابزار-های-تبلیغاتی/

 

۶-هدایای ارزان تبلیغاتی

در زمینه هدایای ارزان تبلیغاتی میتوانیم به زیر هدیه های بسیاری اشاره کنیم مانند انواع جاکلیدی، جاکلیدی فلزی، جاکلیدی چرمی و …. جاکارتی، آفتابگیر ماشین، فولدر و کلاسور، جلد مدارک، کیف پول، پرچم و … نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی ارزان بشمار میروند.

https://soheilgifts.com/productsمحصولات/هدایای-ارزان-تبلیغاتی/

 

1+6 – فلش مموری تبلیغاتی

در طول سال‌ها، نظرسنجی‌های صنعتی نشان داده‌اند که درایوهای فلش USB به طور مداوم در بین بهترین هدایایی قرار می‌گیرند که مخاطبان و خریداران دوست دارند دریافت کنند. درایوهای USB سفارشی با جذابیت منحصربه‌فرد خود، قدرت بیشتری دارند.

https://soheilgifts.com/productsمحصولات/فلش-مموری/

 

تاریخ : 1401/07/11

 

آدرس : بازار تهران- خیابان پامنار- کوچه حق پرست- کوچه شهید خوئی- پلاک۵- واحد4

 

ایمیل : info@soheilgifts.com | soheilgifts@gmail.com

 

شماره تماس : 33910568

 

شماره همراه : 09125106368

iransite seo5
iransite seo5

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋