ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

سایبان برقی ایران سایبان

سایبان برقی را می توان از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهترین سایه بان های موجود در بازار دانست. زنجیرهایی که در این نوع سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند، مقاومت بسیار خوبی داشته و از هر نظر قابل اطمینان هستند. برای آشنایی بیشتر با سایه بان زنجیری ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

توضیحاتی پیرامون سایبان زنجیری:

سایبان زنجیری را می توان یکی از قدیمی ترین مدل های سایه بان دانست. این نوع سایه بان ها دارای زنجیرهایی هستند که وظیفه انتقال نیرو برای باز و بسته شدن سایبان را دارند. هر چه کیفیت این زنجیرها بالاتر باشد، قطعا کارایی سایبان نیز بیشتر می شود.  در سایه بان زنجیری از سیم بکسل استفاده نمی شود، زیرا زنجیرها جایگزین بسیار خوبی برای سیم بکسل به شمار می روند. سایه بان زنجیری با اینکه قدمت زیادی دارد، هنوز هم به عنوان یک سایبان کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد.

معمولا سایبان زنجیری تولید شده در ایران سایبان دارای بازوهای بسیار مقاومی است که این موضوع سبب می شود تا بتوان برای مدت زمان زیادی از این نوع سایه بان ها استفاده کرد. با توجه به اینکه ظاهر این نوع سایبان ها ساده و در عین حال شیک است، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. به همین خاطر شرکت های تولیدی کننده سایبان همچنان سایه بان زنجیری را یکی از محصولات پر فروش خود می دانند. برای آشنایی بیشتر با انواع سایبان زنجیری و اینکه چه مزایا و کاربردهایی دارند، ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.

 

                                                                                                سایه بان زنجیری

معرفی انواع سایبان زنجیری:

سایبان زنجیری را در ایران سایه بان در طرح های مختلفی تولید و روانه بازار می کنیم. هر کدام از سایه بان های زنجیری دارای مزایای منحصر به فردی بوده و این موضوع باعث شده تا مدل های مختلف سایه بان زنجیری با استقبال بسیار مناسبی در بازار مواجه شوند. سایبان زنجیری با توجه به این موضوع که با تنوع زیادی به تولید می رسد، توانسته در جلب رضایت مصرف کننده تاثیر فراوانی داشته باشد. بدین ترتیب در چند سال اخیر نیز بسیاری از مشتریان درخواست خرید سایه بان زنجیری یا همان چادر زنجیری را داشته اند.

سایبان زنجیری دستی را می توان از مدل های قدیمی این نوع سایه بان دانست. سایه بان زنجیری دستی با قیمت مناسبی قابل تهیه بوده اما معمولا مشکلاتی را در هنگام باز و بسته شدن برای مصرف کننده به وجود می آورد. سایبان زنجیری برقی مدل دیگری از این نوع سایبان ها محسوب می شود که توانسته مشکل نوع اول را به خوبی پوشش دهد. این مدل از سایه بان زنجیری با استفاده از یک موتور الکتریکی باز و بسته می شود و این موضوع سبب می شود تا مصرف کننده با مشکل خاصی در هنگام استفاده از این سایه بان مواجه نشود. سایبان دو طرفه و سایبان نامتقارن از دیگر مدل های سایبان زنجیری محسوب می شوند که قابل تولید و عرضه می باشند.

 

                     

ویژگی های سایبان زنجیری:

استقامت بسیار خوب

با توجه به متریال بسیار خوب و بازشوندگی مناسب و استفاده از زنجیرهای بسیار قوی در سایبان زنجیری، این نوع سایبان ها دارای استقامت بسیار خوبی هستند. بدین ترتیب طول عمر آنها بسیار بالا بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند. این ویژگی ها باعث شده تا سایه بان زنجیری محبوبیت خود را پس از گذشت سالهای طولانی حفظ نماید.

 

 

تنوع در ساخت  

یکی دیگر از ویژگی های سایبان زنجیری، امکان وجود تنوع در ساخت این سایبان ها است. معمولا انواع چادر زنجیری دستی و برقی و همچنین نامتقارن و دو طرفه قابل ساخت می باشد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال خرید سایه بان هستند، به راحتی می توانند مدل مد نظر خود را پیدا کنند.

استفاده آسان

با توجه به سیستم الکتریکی که برای سایبان زنجیری در نظر گرفته شده است، همه افراد می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن باز و بسته شدن این نوع سایه بان را انجام دهند. بدین ترتیب هر روز افرادی سفارش خرید سایبان زنجیری را به ثبت می رسانند.

مقاوم بودن جنس روکش

روکش سایبان زنجیری را معمولا شرکت های سازنده بر اساس دستورالعمل های خاصی انتخاب می کنند. به همین خاطر معمولا روکش سایه بان زنجیری در برابر نور آفتاب، هوای سرد، رطوبت باران و سایر عوامل جوی مقاوم است.

امکان چاپ تبلیغات

سایبان زنجیری می تواند با چاپ تبلیغات یک کسب و کار جنبه تبلیغاتی بسیار خوبی نیز داشته باشد. سایه بان زنجیری معمولا به خاطر طراحی بسیار زیبا و خاصی که دارد، می تواند اثر تبلیغاتی بسیار مطلوبی داشته باشد.

امکان انتخاب طرح و رنگ

تنوع در هر محصولی می تواند برای مشتریان آن محصول جالب باشد. تنوع در رنگ روکش یکی از مزایای چادر زنجیری به شمار می رود. انتخاب رنگ چادر زنجیری بهتر است مطابق با دکوراسیون محل نصب انتخاب شود. برخی از مشاغل نیز بهتر است از یک رنگ خاص استفاده نمایند.

 

                      

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی
ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋