sayebarg

sayebarg

 ۱ نفر را دنبال می کند

آسایش کامل را با سقف متحرک پاسیو و سایبان برقی خودرو تجربه کنید!

 

 

صرف نظر از نوع وسیله نقلیه ای که رانندگی می کنید، امروزه سایبان برقی خودرو طرفداران زیادی دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با سقف متحرک پاسیو و سایبان برقی خودرو آشنا کنیم.

سقف متحرک پاسیو را بهتر بشناسید

هنگام نصب سقف متحرک پاسیو بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

نصب حفاظ باران: محافظ باران باید شفاف باشد تا بتوان سقف پاسیو را به راحتی دید.

استفاده از مصالح و سازه های سبک: شهرداری با مواردی برخورد می کند که از مصالح سنگین مانند گچ، آجر و سیمان برای ساخت سقف پاسیو استفاده شود.

نور می تواند از شفافیت عبور کند مگر اینکه در سند طبقه اول به طور مشخص گفته شده باشد که پاسیو مشترک نیست، فضای پاسیو در آپارتمان ها مشترک است و ساکنان ساختمان باید با هم در مورد آن تصمیم بگیرند. سقف متحرک پاسیو نباید توسط امکانات رفاهی یا لوله کشی ساختمان استفاده شود. اگر این اتفاق بیفتد مالک توسط شهرداری جریمه می شود.

نور شدید خورشید در روزهای گرم توسط پشت بام از پاسیو خارج می شود و روزهای سرد در اثر طوفان، باد، برف و باران از پاسیو جلوگیری می کند. علاوه بر این، از گرد و غبار و آلودگی در محوطه پاسیو محافظت می کند. با این حال، سقف متحرک پاسیو این مزیت را نسبت به سقف ثابت دارد، زیرا می توان آن را در صورت نیاز باز کرد تا نور خورشید و هوای تازه وارد شود.

انواع سقف متحرک پاسیو عبارت است از:

  • سقف متحرک پاسیو پارچه ای
  • سقف متحرک پاسیو شیشه ای
  • سقف متحرک پاسیو آلومینیومی
  • و ...

سایبان برقی خودرو و موارد استفاده

 

سایبان برقی خودرو در مقایسه با سایبان های غیر برقی طرفداران زیادی دارند زیرا یکی از نوآوری هایی هستند که کار در این زمینه را برای بسیاری از افراد آسان می کند. کنترل از راه دور می تواند برای کار با سایبان های برقی ماشین از راه دور استفاده شود. سایبان ها را می توان با فشار دادن یک دکمه روی کنترل از راه دور تا کرد یا باز کرد. در بخش‌های زیر به بررسی ویژگی‌های مهم دیگر سایبان‌های خودروهای الکتریکی می‌پردازیم:

  • جلوگیری از ورود رطوبت و قطرات باران

باران و برف یکی از نگرانی‌های اصلی افرادی است که در ماه‌های سرد سال به تمیزی خودروهای خود اهمیت می‌دهند، زیرا لکه‌هایی که از خود به جای می‌گذارند و کثیفی متعاقب آن ایجاد می‌کنند. در این فصول امکان مشاهده رگبار باران و تگرگ نیز وجود دارد و در این شرایط اگر خودرو در فضای باز و بدون سقف رها شود آسیب خواهد دید. وجود سایبان برقی خودرو در این سناریو اهمیت آن را نشان می دهد.

  • ماشین را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

گرمای ناشی از نور مستقیم خورشید می تواند به طور قابل توجهی به خودرو آسیب برساند. عوارضی که این شرایط می تواند برای خودرو به همراه داشته باشد شامل آسیب هایی مانند از بین رفتن رنگ و دمای بالای موتور است. به همین دلیل حفاظت از سایبان برقی خودرو در این شرایط به عنوان مهمترین ویژگی آن نام برده می شود.

  • آنها برای استفاده در خارج مناسب هستند.

با استفاده از سایبان برقی خودرو قابل حمل هنگام گردش و تفریح ​​می توانید از سایه آن استفاده کنید و علاوه بر محافظت از خودرو در برابر شرایط محیطی بیرون مانند باران یا نور مستقیم خورشید، در آرامش از اوقات فراغت خود لذت ببرید. لذت ببرید.

sayebarg
sayebarg

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋