iranjaahesh

iranjaahesh

درباره بوستر پمپ آبرسانی و پمپ آب خانگی بدانیم

در این مطلب قصد داریم بوستر پمپ آبرسانی را معرفی کنیم و انواع و اجزای تشکیل دهنده آن را مورد بررسی مختصر قرار دهیم. همچنین لیست قیمت پمپ آب خانگی را ارائه دهیم تا کار شما را برای انتخاب و خرید آسان کنیم. در ساختمان هایی که فشار آب کافی را ندارند، برای تامین فشار مورد نیاز و حفظ آن، از بوستر پمپ آبرسانی استفاده می کنند.

بوستر پمپ آبرسانی متشکل از چند پمپ است که به صورت موازی به یکدیگر متصل شده اند و بوسیله یک تابلو فرمان کنترل می شوند. در همه این پمپ ها یک شیر تخلیه وجود دارد که اگر فشار بیش از حد شد از شیر تخلیه استفاده کند و فشار به پمپ ها وارد نشود.

فشار آب پایین یکی از بدترین معضلات خانه ها و مشاغل است. افراد معمولا به دنبال فشار آب قوی هستند، اگر به دنبال راهی هستید که مشکل فشار آب را برای همیشه در منزل یا محل کار خود حل کنید ایران جهش به شما خرید بوستر پمپ آبرسانی را پیشنهاد می دهد، در ادامه لیست قیمت پمپ آب خانگی را مشاهده خواهید کرد.

انواع بوستر پمپ آبرسانی عبارتند از بوستر پمپ دور ثابت و بوستر پمپ دور متغیر. در بوستر پمپ آبرسانی دور ثابت، هدف اصلی بالا نگه داشتن فشار در سیستم است. زمانی که آب مصرف می شود بوستر پمپ آبرسانی فعالیت خود را شروع می کند، اگر الکتروپمپ اول موفق به ایجاد فشار لازم نشود، الکتروپمپ دوم وارد عمل می شود و پس از اینکه آب قطع شود پمپ ها به ترتیب از مدار خارج می شوند.

و اما بوسترپمپ های دور متغیر، متشکل از چندین پمپ است که به منظور تامین فشار مورد نیاز و بهینه سازی مصرف انرژی و برق ساخته شده است. اجزای اصلی تشکیل دهنده این پمپ ها عبارتند از منبع تحت فشار، الکترو پمپ ها، شاسی اصل، پرشر سوئیچ ها، کلکتور های مکش و دهش و شیرآلات مربوطه.

از مزایای بوستر پمپ آبرسانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در زمان اوج مصرف نیز فشار ثابت است.
  • به پمپ یدکی نیازی ندارد.
  • به دلیل خاموش و روشن شدن های متوالی، در شبکه مصرف ضربه ای وجود ندارد.
  • هزینه نصب و نگهداری کاهش می یابد.
  • بدلیل وجود سیستم اینورتر، شاهد کاهش 30 درصدی مصرف برق هستیم.
  • فضای کمی اشغال می کند.
  • در هنگام اوج مصرف، به جای استفاده از پمپ بزرگ از چند پمپ کوچک استفاده می کند.
  • حمل و نقل بسیار راحتی دارد چون اجزای آن را می توان از هم جدا کرد.
  • هزینه های سرویس و نگهداری پایینی دارد.
  • قطعات متحرک الکتروپمپ ها و کوپلینگ ها کم استهلاک هستند.

ایران جهش سعی دارد با ارائه اطلاعات دقیق شما را در انتخاب و خرید انواع بوستر پمپ و پمپ آب خانگی یاری کند، از این رو شما می توانید اینجا لیست قیمت پمپ آب خانگی را مشاهده نمایید.

 

iranjaahesh
iranjaahesh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋