iranjaahesh

iranjaahesh

خرید پمپ عمودی

برای خرید پمپ عمودی ابتدا بهتر است با آشنایی جزئی با این محصول داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیاز مصرفی خود، اقدام به خرید پمپ عمودی کنید. همچنین کارشناسان فروش ایران جهش (iranjaheshbf.com) می توانند با ارائه اطلاعات فنی و بررسی کامل نیازهای شما راهنمای خوبی برای رسیدن به یک خرید مناسب باشند. در ادامه مطلب بیشتر با این محصول آشنا می شوید.

 

پمپ عمودی یا طبقاتی چیست؟

پمپ عمودی یک نوع بوستر پمپ آبرسانی است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. این پمپ ها با دامنه انعطاف پذیر هد و دبی، آن ها را به گزینه بسیار مناسبی تبدیل کرده است. همچنین با خرید پمپ عمودی از درجه بالاتری از بهره وری انرژی استفاده خواهید کرد. فرایند ورود سیال به طبقات بعدی پمپ که با فشار مرحله قبل همراه است، موجب فشار مضاعف در سیال می شود که قدرت انتقال مایعات را افزایش می دهد. بنابراین خرید پمپ عمودی با هدف افزایش فشار آب در زمینه هایی مانند کشاورزی، صنعتی و ساختمانی انجام می پذیرد.

پمپ عمودی چه نوع پمپی است؟

پمپ عمودی دارای چند طبقه است که به صورت سری به هم متصل شده اند. مایعات با مکش وارد محفظه اول می شوند و با مقداری فشار از آن خارج شده و وارد محفظه عدی می شوند، که این امر موجب فشار بیشتر مایعات می شود. هر چقدر تعداد این محفظه ها یا طبقات بیشتر باشد فشار خروجی نهایی نیز بیشتر خواهد بود. از مزایای خرید پمپ عمودی دست یافتن به فشار بیشتر با افزودن طبقات بیشتر است.

انواع پمپ آب عمودی

این پمپ ها دارای یک شافت عمودی در جایی که یکی از طبقات بالای دیگری قرار می گیرد هستند. روزنه این پمپ ها بسیار کوچک است، برای همین بهتر است از آب تمیز استفاده شود تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد. از پمپ عمودی طبقاتی در مواردی همچون: آب خوراک دیگ بخار، خوراک دی سوپر هیتر و سیستم های فشار قوی دوش استفاده می شود. به علاوه برای مواردی که فضای بزرگی برای نگهداری پمپ ندارند، گزینه مناسبی است. توانایی این پمپ ها در ایجاد فشار خروجی بالا با یک بدنه تک پمپ و موتور ترکیبی نیز از دیگر مزایای آن است.

بوستر پمپ آبرسانی چیست؟

بوستر پمپ آبرسانی یکی از انواع بوستر پمپ ها است که ما را از مشکل فشار کم آب نجات می دهد. در واقع از این محصول برای جبران کمبود فشار آب در ساختمان ها با تعداد طبقات زیاد که مصرف آب بالایی دارند استفاده می شود. بوستر پمپ آبرسانی از تعدادی پمپ تشکیل شده است که به صورت موازی به هم وصل شده اند.

میزان مصرف آب و در نتیجه میزان فشار آب در لوله ها دائما در حال تغییر است؛ این تغییر فشار آب سبب آسیب دیدن شیرآلات و خراب شدن لوله ها می شود. استفاده از پمپ سبب ایجاد یک فشار ثابت می شود که هم مشکل کمبود فشار آب را جبران کرده و هم سبب محافظت از لوله و شیرآلات می شود.

 

نتیجه گیری

شما عزیزان با خواندن این مطلب با پمپ عمودی و بوستر پمپ آبرسانی، موارد استفاده از آنها، مزایا و نحوه عملکرد آن ها آشنا شدید. شما می توانید بسته به نیاز مصرفی خود اقدام به خرید پمپ عمودی یا بوستر پمپ آبرسانی نمایید.

iranjaahesh
iranjaahesh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋