Iran Azadi

Iran Azadi

توسط ۱ نفر دنبال می شود

اگر شما هم مثل من در بازارهای مالی پول زیادی از دست داده اید مقاله ی زیر را از دست ندهید!

 

 

سلام دوستان امروز اینجا هستم تا داستان ضررهای متعدد خودم رو با شما درمیون بذارم و بگم که چیکار کردم تا ضررهامو جبران کنم.

دوستان من برای مدت دو سال داخل بازارهای مالی ارزدیجیتال بورس ایران فعالیت کردم. با وجود اینکه اول پول خوبی به دست آوردم اما در مدت زمان کمی نه تنها سودی که به دست آوردم بلکه سرمایه ی اولیه ی خودم رو هم از دست دادم. به دلیل اینکه من هیچ اطلاعاتی در مورد این بازار ها نداشتم و با وابستگی به کسانی که ادعا می کردند می دانند متاسفانه ضررهای زیادی را متحمل شدم.

روزها گذشت و ناراحت از اینکه پول زیادی از دست دادم، در شبکه ی اجتماعی تلگرام با یه بنده خدایی آشنا شدم که اگر میخوای تمام ضررهاتو جبران کنی و به سود های خوب و کلانی دست پیدا کنی وارد بازار مالی فارکس شو و بنده هم از آن جا که هنوز می خواستم برای پول در آوردن چنگ به این و آن بزنم وارد این بازار مالی شدم و اینبار چون پول زیادی نداشتم با 200 دلار وارد این بازار مالی شدم که اونموقع به پول ما معادل 6 میلیون تومان بود. 200 دلار رو از دست دادم وارد یک کانال دیگر شدم که طرف می گفت با می تونی تمام ضررهاتو جبران کنی و بازهم متاسفانه اعتماد کردم و 100 دلار دیگه معادل 3 میلیون تومان از دست دادم.

دیگه از تمام بازارهای مالی نا امید شده بودم و می دونستم با سیگنال گرفتن تهش به جایی نمی رسم. از شما هم می خواهم خواهش کنم که اگر می خواهید وارد بازارهای مالی شوید حتما علمش رو کسب کنید و سپس ورود کنید تا مثل من متحمل ضررهای زیاد نشوید.

حال من با پول از دست رفته و نا امید چیکار کردم تا بتونم برای خودم کاری انجام بدم. این هم بگم که قبل از ورود به بازارهای مالی ایرانی و غیر ایرانی بنده یک کارمند بودم که حقوق خوبی هم داشتم ولی استعفا دادم به امید اینکه در بازارهای مالی می توانم چند برابر حقوقم را در یک روز به دست بیاورم.

یک روز که نشسته بودم با خودم فکر کردم این نشد روش زندگی، بالاخره باید کاری انجام داد بنابراین در گوگل سرچ کردم برای شروع یک کسب و کار چه چیز هایی مهم است که رسیدم به سایت خدماتی اینک وب و اینکه از همه مهمتر داشتن یک لوگو برای کسب و کار است. با این شرکت صحبت کردم و اندک پس اندازم روبرای طراحی لوگو پرداخت کردم یک پیج اینستاگرامی راه انداختم برای آموزش و پخت کیک. آخه من به درست کردن کیک و آموزش آن خیلی علاقه دارم.

البته باید بگم که اون زمان هزینه ی طراحی لوگو برای من خیلی سخت بود اما الان تیم اینک وب یک شرایطی رو در نظر گرفته که لوگو 100 نام دارد و کسانی که کسب و کار جدید دارند می تواند با پرداخت تنها 100 هزار تومان برای خود یک لوگو داشته باشند. دوستان من با چند طراح مشورت کردم تمام این لوگوهای استاندارد هستند اگر هم بخواهید دیگر کسی از این لوگو استفاده نکند با پرداخت 50 هزار تومان بیشتر یعنی 150 هزار تومان برای همیشه آن لوگو را برای خود می کنید و از سایت اینک وب آن را حذف می کنید.

خلاصه نگم براتون که کسب و کارم چقدر رشد کرد و لوگویی که برای من طراحی شد چقدر به معرفی و شناخته شدن من کمک کرد. از تیم طراحان لوگو اینک وب ممنونم که با طراحی بی نظیر و استاندارد لوگو خیلی به من کمک کردند تا بتوانم خودم را معرفی کنم در مقاله ی قبل هم فلسفه انتخاب شکل مربع برای لوگو چیست که اگر دوست داشتید می توانید آن را مطالعه کنید.

راستی این رو هم بگم که قصد دارم با تیم اینک وب قرارداد طراحی سایت ببندم؟ به نظرتون برای سفارش کیک، داشتن یک سایت می تونه مفید باشه یا نه؟

 

سخن آخر اینکه دوستان گرامی حتما در کاری وارد شوید که خودتان تخصص دارید بنده به عنوان یک شکست خورده در بازارهای مالی می گویم که هیچ کانال سیگنالی درست نیست و به هیچ عنوان وارد نشوید. بازارهای مالی پول زیادی برای شما به همراه دارد در صورتی که بتوانید خودتان تحلیل کنید و کار کنید. داشتن یک کسب و کار هر چقدر کوچک می تواند به شما کمک کند تا بعد از مدت زمانی به درآمد برسید اگر در آن تخصص داشته باشید. دوستان اینک وبی هم در رابطه با برندینگ و مدیریت سوشال مدیا به شما کمک می کنند. من که خیلی راضی هستم و روحیه ام الان خیلی بهتر شده چرا که در این زمینه نه تنها پول از دست ندادم بلکه پول هم به دست آوردم و به کارم هم بسیار علاقه مندم.

 

اگر دوست داشتید شما هم تجربه های اینچنینی رو برای ما کامنت کنید.

Iran Azadi
Iran Azadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
taraneh molaei
سلام و عرض ادب ممنونم از موردی که تعریف کردید دقیقا من هم مثل شما همین اتفاق برام افتاد ولی سعی کردم در بازارهای مالی تخصصم رو بالا ببرم و الان هم پول خیلی خوبی دارم به دست میارم.
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋