اینستاشو

اینستاشو

شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.
توسط ۲ نفر دنبال می شود

خدمات خرید شماره مجازی فوری و ارزان

 

با استفاده از یک شماره مجازی، می‌توانید به تمامی سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که ایران را تحریم می‌کنند، از جمله PayPal و Apple ID بپیوندید و دور بزنید. می توانید بدون هیچ محدودیتی حساب مجازی بسازید و در اپلیکیشن ها تبلیغ کنید. از شماره شخصی خود در مواقعی که امکان استفاده از آن وجود ندارد استفاده کنید.

 

نمایندگی و همکاری در خرید و فروش شماره مجازی

سیستم جامع Numberfour می تواند با استفاده از api ساده خود به سایت یا اپلیکیشن شما متصل شود و با فروش شماره های مجازی با استفاده از لینک درآمد کسب کند. اگر به یک ربات یا یک سایت شماره مجازی خصوصی نیاز دارید، به سادگی با ما تماس بگیرید.

 

خرید شماره مجازی تلگرام واتس اپ

حذف سیم کارت و جایگزینی آن با یک برنامه خاص در واقع آغازی برای گرفتن شماره مجازی آنلاین برای تلگرام است. هر شخصی می تواند با نصب نرم افزار مربوطه بر روی گوشی خود یک شماره مجازی ارائه شده توسط این برنامه ها داشته باشد. در واقع این شماره ها آنلاین هستند و می توانید از آنها برای ایجاد حساب کاربری در تمامی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها استفاده کنید که هیچ محدودیتی برای فعالیت افراد نسبت به اعداد واقعی ایجاد نمی کند. ما در حال حاضر به آمریکا، چین، هند، انگلستان، فیلیپین، اندونزی و غیره می فروشیم. 110 برنامه از 21 کشور به علاقه مندان شماره مجازی ارائه می دهند که از بین این اعداد افراد می توانند مطابق میل خود یکی را انتخاب کرده و از آن به عنوان شماره مجازی خود استفاده کنند.
برای خرید شماره مجازی واتس اپ و شماره مجازی تلگرام می توانید به صفحات ویژه آنها مراجعه نمایید.

 

بهترین کشورها برای خرید شماره مجازی

انتخاب بهترین کشور بستگی به برنامه مورد نظر شما دارد، اما ما کشورها را به ترتیب بیشترین خریدار توسط کاربران در شماره چهار فهرست کرده ایم و این لیست برای هر برنامه متفاوت است و خدمات با کیفیت بالا با یک تیک مشخص شده است. . نماد قلب به عنوان یک شماره مجازی توصیه سایت خرید. من. با توجه به تجربه استفاده از کشورهای استونی یا لتونی، همچنین استفاده از رومانی یا سایر کشورهای اروپای غربی برای خرید شماره تلگرام مجازی توصیه می شود.
توجه داشته باشید که کد فعال سازی برای هر سرویس و شماره فقط یک بار دریافت می شود و در صورت خروج از حساب کاربری، هیچ کاری از مجموعه Numberfor نمی توانید انجام دهید.

برای خرید شماره مجازی واتس اپ کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی دکمه سبز رنگ «خرید این شماره» کلیک کنید تا خرید شماره مجازی واتس اپ تکمیل شود و پس از پرداخت آنلاین می توانید شماره واتس اپ مجازی خود را دریافت کنید. دريافت كردن.

 

بسته شماره یک:

با خرید 50 شماره مجازی (برای هر شبکه یا سرویس) 6 عدد مجازی هدیه بگیرید.

 

بسته شماره دو:

20 شماره مجازی (برای هر شبکه یا سرویسی) بخرید و 3 شماره مجازی هدیه بگیرید

 

بسته شماره سه:

با خرید 7 شماره مجازی (برای هر شبکه یا سرویس) یک عدد مجازی هدیه بگیرید
برای استفاده از این بسته ها کافی است از طریق تلگرام یا واتس اپ به پشتیبانی سایت پیام دهید، کشور+رسانه مورد نظر خود را مشخص کنید، استعلام قیمت برای شما ارسال می شود و پس از پرداخت، شماره های خود را دریافت خواهید کرد. بنابراین قیمت این بسته ها به کشور شما و رسانه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد.
در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد خرید و فروش شماره مجازی و خدمات ارائه شده توسط مکس شماره، این قسمت را مطالعه فرمایید. اگر سوال شما در این قسمت نیست می توانید از طریق واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید تا طرفداران سایت مکس شماره در اسرع وقت پاسخ دهند. زمان پاسخگویی به سوالات شماست.

 

1. شماره مجازی برای رسانه های دیگر وجود ندارد؟

بله وجود دارد، برای رسانه های دیگر هم می توانید شماره مجازی بگیرید. برای اطلاع از قیمت رسانه مورد نظر خود کافیست نام رسانه و کشور مورد نیاز خود را به پشتیبانی Max Number ارسال کنید، پس از بررسی به شما اطلاع داده می شود. . انواع دیگر رسانه ها عبارتند از: Tinder، Yahoo، Line، Facebook، Twitter، Wechat، Taobao، TencentQQ PayPal، Webmony، Zoho، Netflix، Blizzard، Imo و... (آیدی تلگرام حامی سایت: MaxNumber1).

 

2. تفاوت بین اعداد ارزان تر و گران تر چیست؟

برخی از ترفندهای ارزانتر قابل گزارش هستند و کیفیت و دوام خوبی ندارند. البته موضوع شماره گزارش شده فقط به شماره های تلگرام مربوط می شود، از جمله شماره های گزارش شده توسط تلگرام: روسیه، اوکراین، فرانسه و برزیل. البته برخلاف اعداد روسی و اوکراینی، دوام و کیفیت شماره های فرانسوی و برزیلی خوب است، اما برای خروج از حالت گزارش باید به ربات اسپم پیام ارسال کنید تا پس از یک بار از حالت گزارش خارج شود. در حالی که. اعداد گرانتر کیفیت بهتری دارند و ماندگاری بیشتری دارند و اینها گزارش نیستند. اما در نظر داشته باشید که گاهی اوقات دلیل گران شدن یک شماره فقط به دلیل قوانین فروش شماره مجازی همان کشور است و قیمت بستگی به قوانین شماره مجازی آن کشور دارد، عدد واقعی است. گران تر بودن همیشه نشانه کیفیت بالاتر شماره نیست!

 

3. آیا امکان تغییر شماره حساب وجود دارد؟

این امکان برای شماره مجازی تلگرام و شماره مجازی واتس اپ وجود دارد، می توانید از شماره مجازی برای تغییر شماره استفاده کنید. به عنوان مثال در حال حاضر شماره حساب شما ایران است اما می خواهید آن را به اکانت مجازی تبدیل کنید، این امکان برای واتس اپ و تلگرام وجود دارد اما برای اینستاگرام نمی توانید از این گزینه استفاده کنید. شماره مجازی اینستاگرام فقط برای ثبت نام در اینستاگرام است و نمی توانید از آن برای تغییر شماره استفاده کنید.

 

4. به غیر از فروش شماره مجازی خدمات دیگری هم ارائه می دهید؟

خیر، سایت مکس شماره فقط شامل خدمات خرید شماره مجازی می باشد، لذا خواهشمند است در مورد مسائل مختلف به کارکنان پشتیبانی پیام ندهید. البته سایت هایپرفالو همکار ما است و شما می توانید از این سایت برای خرید فالوور اینستاگرام یا خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید. حامیان جدا هستند و لطفا برای پیگیری سفارش پس از سفارش از سایت هایپرفالو به حامیان Max Number پیام ندهید.

 

6. شماره سیم کارت مجازی ارائه می دهد؟

خیر اگر سیم کارت ارائه شود این شماره دیگر مجازی نیست! سایت Max Number فقط خدمات شماره مجازی ارائه می دهد و خدمات خرید شماره بین المللی در سایت ما موجود نمی باشد. بنابراین این اعداد مجازی هستند و فیزیکی نیستند.

 

7. آیا می توانم با شماره مجازی تماس تلفنی برقرار کنم؟

در محیط برنامه می توانید تماس تلفنی برقرار کنید، مثلاً می توانید با شماره مجازی تلگرام تماس تلفنی برقرار کنید، با شماره مجازی واتس اپ می توانید تماس تلفنی یا تصویری واتس اپ برقرار کنید. با این حال، با خود شماره نمی توانید پیام مستقیم ارسال کنید یا با سیم کارت تماس برقرار کنید.

 

منبع: https://virtualnumber.me

اینستاشو
اینستاشو شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋