صالح شریفی

صالح شریفی

عاشق فناوری اطلاعات

چرا باید اشتراک تلگرام پرمیوم تهیه کنیم

تفاوت اشتراک پرمیوم و استاندارد تلگرام را در چند مورد مهم می توان گفت. قبل از ذکر تفاوت، باید گفت که تلگرام یک اپلیکیشن ارتباطی است که کاربران زیادی در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. هم اکنون نسخه جدیدی از این برنامه با نام Telegram Premium ارائه شده است که نسبت به نسخه قدیمی دارای امکانات فراوانی است.

افرادی که قصد دارند از تلگرام پریمیوم استفاده کنند باید آن را به عنوان خرید اشتراک تلگرام پرمیوم دریافت کنند. زیرا تنها در این صورت می توانید از مهارت ها و ابزار آنها استفاده کنید. در واقع این یکی از تفاوت های اصلی تلگرام پریمیوم و معمولی است. در ادامه این مقاله تفاوت نسخه استاندارد و پریمیوم تلگرام را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

ویژگی های اصلی تلگرام پریمیوم

برای درک کامل تفاوت تلگرام پریمیوم و معمولی، بهتر است ویژگی های خاص نسخه پرمیوم را بدانید. به عنوان مهمترین چیز در مورد حق بیمه، می توان گفت که از تبلیغات استفاده نمی کند. این بدان معنی است که کاربران ممتاز هیچ نوع تبلیغاتی را در داخل نخواهند دید. علاوه بر این، این نسخه از تلگرام به کاربران امکان ارسال فایل های حجیم را می دهد.در نتیجه افراد می توانند فایل های حجیم را بدون هیچ نگرانی دانلود کنند. از دیگر ویژگی های مهم و بارز پریمیم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    شناسه کاربری داشته باشید
    امکان استفاده از نسخه آیکون
    دانلود استوری تلگرام با سرعت بالا
    امکان استفاده از ایموجی ها و برچسب های مختلف
    قابلیت تبدیل صدا به متن

 

علاوه بر این، در نسخه پریمیوم، می توانید بیوگرافی طولانی تری بنویسید. همچنین یک لینک به آن اضافه شده است. علاوه بر موارد ذکر شده، کاربران پریمیوم می توانند از کاراکترهای بیشتری برای آپلود محتوای چند رسانه ای تا 140 کاراکتر استفاده کنند.این برنامه امکان دسترسی به 1000 کانال و همچنین چت 10 پین را فراهم می کند. علاوه بر این، 20 لینک عمومی t.me را ذخیره کنید تا بتوانند 200 استیکر و 400 گیف را در برنامه خود ذخیره کنند.
مقایسه کابل های استاندارد و پریمیوم

تنها راه مقایسه این دو برنامه، نشان دادن تفاوت بین تلگرام پریمیوم و معمولی و نحوه عملکرد تلگرام پریمیوم است. در این راستا می توان گفت امکانات بیشتری وجود دارد که از طریق پریمیوم قابل نصب و استفاده است.تبلیغات کمتری در حق بیمه وجود دارد. در عین حال در نسخه استاندارد کاربر با تعداد زیادی تبلیغات مواجه می شود. در تلگرام معمولی دانلود و آپلود فایل های حجیم همیشه با موانع زیادی همراه است. در عین حال در نسخه پریمیوم چنین مشکلی وجود ندارد. در نسخه استاندارد امکان آپلود فایل های بزرگتر از 2 گیگابایت وجود ندارد. با این حال، با استفاده از Premium، می‌توانید فایل‌های تا 4 گیگابایت را دانلود کنید. مشکل در آپلود

 

چه کسانی واجد شرایط تلگرام پریمیوم هستند؟

 

تفاوت تلگرام استاندارد و پریمیوم در ویژگی های هیجان انگیز و مهم نسخه پرمیوم است. این بدان معناست که نسخه پریمیوم دارای ویژگی های خاص تری است. بنابراین استفاده از تلگرام پریمیوم برای افرادی که علاقه مند به استفاده از این قابلیت هستند مناسب است.

تلگرام پریمیوم برای چه کسانی است؟

لازم به ذکر است که نسخه استاندارد نیز دارای ویژگی هایی است که کاربران همچنان می توانند از آنها استفاده کنند. البته این ویژگی ها در مقایسه با ویژگی های نسخه پریمیوم ساده تر و محدودتر هستند. بسیاری از کاربران ایرانی تمایل به خرید و استفاده از تلگرام پریمیوم دارند. متاسفانه به دلیل تحریم ها و عدم امکان خرید آن با حساب و شماره ایرانی، این افراد مجبور به خرید حق بیمه از طریق ارز دیجیتال هستند.خیار آبی در این تلگرام چه چیزی را نشان می دهد؟

تفاوت دیگر تلگرام استاندارد و پریمیوم به همین موضوع مربوط می شود. پاپیون آبی یکی از مهم ترین مواردی است که اخیرا بسیاری از کاربران به آن توجه کرده اند. به گونه ای که به دنبال راهی امن می گردد تا آنها را قادر سازد تا از این فرصت برای حساب کاربری خود برخوردار شوند. خط آبی نشان دهنده اعتبار و اهمیت حساب کاربری است. کاربرانی که امکان خرید و استفاده از Premium را دارند می توانند این گزینه را برای حساب کاربری خود فعال کنند. معمولاً یک خط آبی در کنار مشخصات کاربر یا عکس کاربر قرار می گیرد.
 

 

صالح شریفی
صالح شریفی عاشق فناوری اطلاعات

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋