اینستاشو

اینستاشو

شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.
توسط ۲ نفر دنبال می شود

هرآنچه باید درباره لایو اینستاگرام بدانید!

 

 

یکی از تفاوت های کلیدی بین ویدیو لایو اینستاگرام و محصولات پخش زنده موجود مانند فیس بوک لایو و پریسکوپ این است که ویدیوی لایو اینستاگرام کاملا زودگذر است: به محض پایان پخش، ویدیو ناپدید می شود. بدون تکرار
اینستاگرام علاوه بر ویدیوی زنده، یکی دیگر از ویژگی‌های زودگذر مشابه اسنپ چت را در پیام‌های مستقیم خود راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد ویدیوها و عکس‌های ناپدید شده را برای افراد و گروه‌ها در دایرکت اینستاگرام ارسال کنند.
ویدیوی لایو طی چند هفته آینده در سراسر جهان پخش خواهد شد و پیام‌های ناپدید شده در دایرکت اینستاگرام امروز در سراسر جهان پخش خواهند شد. بیایید وارد آن شویم و به شما نشان دهیم که چگونه می توانید از جدیدترین ویژگی های اینستاگرام استفاده کنید.

 

آشنایی با ویدیوی زنده در استوری اینستاگرام

ویدیوی لایو در استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند همین الان و در لحظه با دوستان و فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید.
پخش زنده فقط چند قدم از دوربین استوری اینستاگرام طول می‌کشد، و پس از اتمام پخش، به محض توقف پخش، ویدیوی شما ناپدید می‌شود، که می‌تواند اینستاگرامرهای بیشتری را تشویق کند که به آن بپرند و احساس راحتی بیشتری در اشتراک‌گذاری محتوای زنده داشته باشند. از سوی دیگر، این واقعیت که پس از پایان جریان، محتوا دیگر قابل مشاهده نخواهد بود، وضعیتی فوری برای بینندگان ایجاد می کند تا اطمینان حاصل کنند که آن را از دست نمی دهند.
نحوه کار استوری لایو اینستاگرام به این صورت است:

 

نحوه اشتراک گذاری ویدیوی زنده

پخش زنده در اینستاگرام بسیار ساده است - فقط کافی است انگشت خود را از فید به سمت راست بکشید تا دوربین باز شود، "Live" را انتخاب کنید و روی دکمه "Start Live Video" ضربه بزنید تا شروع به اشتراک گذاری شود:
ویدیوهای لایو در اینستاگرام می‌توانند تا یک ساعت دوام داشته باشند و فالوورها ممکن است هنگام پخش زنده یک اعلان دریافت کنند تا بتوانند در طول پخش با شما ارتباط برقرار کنند.
تا زمانی که زنده هستید، می‌توانید نظری را پین کنید تا همه آن‌ها را ببینند یا به طور کلی نظرات را خاموش کنید. نظرات سنجاق‌شده می‌تواند راهی عالی برای قاب‌بندی ویدیو باشد و به همه اطلاع دهد که چه اتفاقی می‌افتد - یک نظر سنجاق‌شده نیز می‌تواند راهی عالی برای تشویق تعامل و پاسخ‌های مخاطبان شما باشد.
به روز رسانی: اکنون می توانید یک ویدیوی زنده را با شخص دیگری شروع کنید که برای مصاحبه و همکاری عالی است. برای دعوت از شخصی به ویدیوی زنده خود، روی نماد با دو صورتک ضربه بزنید و روی نام او ضربه بزنید. (شما فقط می توانید فردی را دعوت کنید که ویدیوی زنده شما را مشاهده می کند.) برای پیوستن به ویدیوی زنده شخص دیگری، روی «درخواست» و سپس «ارسال درخواست» ضربه بزنید. خوش بگذره!

 

چگونه بفهمیم چه زمانی دیگر اینستاگرامرها زنده هستند

از آنجایی که ویدیوهای لایو اینستاگرام به محض پایان پخش ناپدید می شوند، کشف بهترین پخش زنده و جریان های اینستاگراممرهایی که دنبال می کنید بسیار مهم است. وقتی فردی که دنبال می‌کنید یک استوری ویدیویی زنده در اینستاگرام شروع می‌کند، زیر عکس نمایه‌اش در نوار استوری‌ها «Live» را می‌بینید (و همچنین ممکن است اعلان دریافت کنید):
تب کاوش اینستاگرام همچنین دارای استوری های زنده فعلی خواهد بود و همچنین گزینه ای برای ضربه زدن روی «Top Live» وجود خواهد داشت تا ببینید چه ویدیوهایی در آن لحظه بر اساس تعداد بینندگان، مکان و تعامل در حال ترند هستند. می‌توانید با کشیدن انگشت به راست و چپ، ویدیوهای زنده پرطرفدار را رد کنید، که پرش بین داستان‌های زنده را بسیار آسان می‌کند.

 

5 روشی که برندها می توانند از ویدیو لایو اینستاگرام استفاده کنند

1. ساعات اداری / جلسات پرسش و پاسخ

ویدئوی زنده راهی عالی برای پاسخگویی به سوالات مخاطبانتان به روشی جذاب است. این یک راه عالی برای دعوت از مخاطبان برای تعامل با برخی از اعضای تیم شما و نشان دادن افراد پشت برند شما است. با باز کردن سؤالات در زمان واقعی، می توانید از ویدیوی زنده برای ایجاد روابط قوی با مخاطبان خود استفاده کنید.

 

2. راه اندازی و اطلاعیه

رسانه‌های اجتماعی یک خیابان دوطرفه هستند و زمانی که به مخاطبان خود گوش می‌دهید و همچنین محتوا را با آنها به اشتراک می‌گذارید بهترین کار را انجام می‌دهند. ویدئوی زنده این فرصت را برای انجام هر دو فراهم می کند.
با یک ویدیوی زنده برای جشن راه‌اندازی محصول یا اعلام بزرگ، می‌توانید جهان را از اخبار بزرگ خود مطلع کنید و همزمان با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. به عنوان نمونه ای از این موضوع، نیسان به صورت زنده رونمایی یکی از آخرین مدل های خود را در نمایشگاه خودرو نیویورک پخش کرد.

 

3. افراد را به پشت صحنه ببرید

بسیاری از برندها از استوری‌های اینستاگرام استفاده کرده‌اند تا کاربران را در موقعیت‌های بی‌شماری به پشت صحنه ببرند، از آنچه در دفتر می‌گذرد تا آخرین آگهی‌شان. ویدیوی زنده عنصر دیگری را به محتوای جذابی که در استوری های اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است اضافه می کند.
با ویدیوی لایو اینستاگرام، احتمالاً برندها، اینفلوئنسرها و افراد مشهور بیشتری را خواهیم دید که کاربران را پشت صحنه می برند و نگاهی شفاف به دنیای خود به اشتراک می گذارند.

 

4. مصاحبه، همکاری و تصاحب

هنگامی که Airbnb به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی Live There با دیزنی شریک شد، آنها به فیس بوک زنده روی آوردند تا راهی برای پخش جریانی مصاحبه از فرش قرمز در اولین نمایش کتاب جنگل.

همه ما توانایی اشتراک‌گذاری مصاحبه با ستاره‌های مشهور سینما را از فرش قرمز نداریم، اما می‌توانیم مصاحبه‌های جالبی با اینفلوئنسرهای محله خود یا حتی سایر اعضای تیممان ایجاد کنیم. به عنوان مثال، می توانید با یک طراح در مورد نحوه طراحی آخرین ویژگی شما مصاحبه کنید یا با یک وبلاگ نویس معروف در محل کار خود پیوند برقرار کنید و یک مصاحبه زنده را اجرا کنید.
تصاحب‌ها همچنین در استوری‌های اینستاگرام بسیار محبوب بوده‌اند و برندها برای ایجاد محتوا برای استوری‌های یکدیگر همکاری می‌کنند و احتمالاً شاهد انتقال این تاکتیک به ویدیوی لایو اینستاگرام نیز خواهیم بود.

 

5. محتوای تجربی

یکی از معروف‌ترین نمونه‌های ویدیوی زنده آنلاین زمانی است که Buzzfeed به فیس‌بوک لایو رفت و نوارهای لاستیکی را روی هندوانه کشید تا در نهایت ترکید. این ویدیو ترکیبی عالی از عجیب و غریب و غیرقابل پیش بینی را داشت و کاربران را درگیر خود نگه می داشت.
این ویدیو در حال حاضر بیش از 11 میلیون بازدید در فیس بوک به دست آورده است و در اوج آن بیش از 800000 نفر به صورت زنده تماشا می کنند. وقتی صحبت از ویدیوی زنده به میان می آید، از امتحان کردن چیزی نترسید و کمی خارج از چارچوب فکر کنید.

 

عکس ها و فیلم های ناپدید شدن در دایرکت اینستاگرام

دومین ویژگی اینستاگرام که امروز معرفی شد، ناپدید شدن عکس ها و ویدیوها در دایرکت اینستاگرام است. در اقدامی که دوباره اینستاگرام را به اسنپ چت نزدیکتر می کند، اینستاگرامرها می توانند عکس ها و ویدیوهای ناپدید شده را مستقیماً برای گروه ها و دوستان شخصی ارسال کنند.
از زمانی که اینستاگرام در سال گذشته سیستم پیام رسانی مستقیم خود را بهبود بخشید، تعداد افرادی که هر ماه از اینستاگرام دایرکت استفاده می کنند از 80 میلیون به 300 میلیون نفر افزایش یافته است - بسیاری از این کاربران هر روز برای حفظ ارتباط به موضوعات گروهی روی می آورند. با نزدیکترین دوستان و خانواده خود

 

نحوه ارسال پیام ناپدید شده در اینستاگرام

برای ارسال یک عکس یا ویدیوی زودگذر، کافی است انگشت خود را به سمت راست داخل دوربین بکشید تا عکس یا فیلم بگیرید، سپس روی فلش ضربه بزنید تا به صورت خصوصی ارسال شود:
پس از کلیک بر روی فلش برای ارسال پیام، می‌توانید یک گروه از قبل موجود را برای ارسال آن انتخاب کنید یا تنها در چند ضربه یک گروه جدید ایجاد کنید - و همچنین می‌توانید همزمان برای دوستان خود ارسال کنید. این پیام ها پس از یک بار مشاهده از صندوق ورودی گیرنده محو می شوند. و همچنین خواهید دید که آیا آن را دوباره پخش کرده اند یا یک اسکرین شات گرفته اند.
همچنین شایان ذکر است که چه حساب کاربری شما روی عمومی یا خصوصی تنظیم شده باشد، فقط می توانید عکس ها و ویدیوهای ناپدید شده را برای افرادی که شما را دنبال می کنند ارسال کنید.

 

مشاهده پیام ها در دایرکت اینستاگرام

هنگامی که این به‌روزرسانی برای شما فعال شد، یک نماد هواپیمای کاغذی جدید را در گوشه سمت راست بالای فید خود مشاهده خواهید کرد - این کار شما را مستقیماً به صندوق ورودی خود می‌برد - همچنین می‌توانید برای رسیدن به صندوق ورودی خود، انگشت خود را به سمت راست بکشید. ناپدید شدن عکس ها و ویدیوها در نواری در بالا، شبیه به نحوه نمایش استوری ها در فید اصلی اینستاگرام.
در داخل نوار، حلقه‌های آبی پیام‌های ناپدید شده جدید را نشان می‌دهند. اینستاگرام دایرکت گروه های شما را به خاطر می آورد. بنابراین اگر استوری اینستاگرام را برای سه نفر ارسال کنید، اینستاگرام آن گروه را در صندوق ورودی دایرکت شما ذخیره می کند تا بتوانید به راحتی موضوع را ادامه دهید، نه اینکه به هر یک از افراد گروه به صورت جداگانه پاسخ دهید.
یکی دیگر از ویژگی‌های عالی پیام‌رسانی گروهی این است که در یک پیام گروهی، می‌توانید پاسخ‌های همه - و افراد دیگری را که آنها را دیده‌اند - در قالب نمایش اسلاید ببینید. سپس وقتی کارتان تمام شد، فقط روی عکس نمایه محو شده آنها ضربه بزنید تا پاسخ سریع ارسال شود.

 

منبع: https://instasho.ir/blog/instagram-live

اینستاشو
اینستاشو شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋