info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

آمووزش حرفه ای ریمل زدن

 

ریمل مژه و ابرو دارای مهارت های خاص خود است ، زیرا ریمل مژه و ابرو یکی از تاثیر گذار ترین محصولات آرایشی است که می تواند ظاهر شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. استفاده مفید از این ارایش می تواند چشم شما را جذاب تر کند ، اما اگر روش اشتباه در ریمل مژه و ابرو را انتخاب کنید حتی جذابیت شما را کاهش می  دهد. در اینجا ما تکنیک های ریمل مژه و ابرو را به شما آموزش خواهیم داد تا چشم های جذاب داشته باشید. استفاده از ریمل های با کیفیت که مواد بی ضرر و سالمی دارند به شما کمک می کند تا حس بهتری نسبت به آرایشتان داشته باشید.

 

ریمل مژه و ابرو خوب و با کیفیت بالا با نوع مناسب مژه ها از فروشگاه مناسب:

برای مژه های کوتاه زنانه ، شما باید یک ریمل مژه و ابرو را انتخاب کنید که مژه های آنها را طولانی تر می کند. بلند کردن مارپیچ این واقعیت که قلم مو آنها دارای موهای خوب است که بین مژه ها نفوذ می کند برای این خانم ها مناسب است.

زنان با مژه های بلند باید مایع یا کرم ریمل مژه و ابرو را بسته به قطر مژه ها انتخاب کنند ، قلم مو خشن است. خانم هایی با مژه های صاف بدون شرایط باید یک ریمل مژه و ابرو را انتخاب کنند که متعلق به نوع کرم ژل است

و برس ها دارای انحنای هستند و قوس لازم را به مژه ها می دهند.

خانم هایی با ضربه های کم باید یک ریمل مژه و ابرو را انتخاب کنند که ضربه های ضخیم و ضخیم را ایجاد می کند

و قلم مو اندازه و حالت عادی خود را دارد.

خانم هایی با مژه های ضخیم باید در آرایش چشم از ریمل مژه و ابرو مایع استفاده کنند تا آنها را بدون دادن حجم به مژه ها هماهنگ کنند. استفاده از ریمل مژه و ابرو درشت با موهای خوب.

درس لبه را بیاموزید و لبه دارای رنگ های زیادی است و هر رنگ برای یک نوع چهره زیبا تر است. رنگ سیاه چشمان شما را باز و خشن تر می کند و اگر می خواهید تنوع بیشتری را بر روی صورت خود ایجاد کنید ، به جای ریمل مژه و ابرو سیاه ، ریمل آبی همان رنگ را روی چشم خود اعمال کنید.

 

 

آموزش اسپیرال

آماده سازی لبه یک کار خاص است که برای رنگ آمیزی صورت برای ریمل مژه و ابرو است ، ابتدا باید مژه ها را کاملا تمیز کنید تا ذرات گرد و غبار روی آنها وجود نداشته باشد. فراموش نکنید که بقایای آرایش قبلی را تمیز کنید و سپس آرایش را با یک آرایش مناسب آرایش کنید ، مانند زنگ های ویژه.

برای خرید ریمل با بهترین قیمت از فروشگاه لوازم آرایشی گل انار کلیک کنید

 

خط چشم مورد نظر را لمس کنید و سپس ریمل مژه و ابرو را اعمال کنید. برای ایجاد ریمل مژه و ابرو به خوبی بر روی مژه ها نشسته و جذاب تر می شود ، بهتر است مژه ها را با فرمول پیچ و تاب کنید.

ریمل مژه و ابرو را از ریشه مژه ها شروع کنید تا مژه های شما پاک تر و زیبا تر شوند. و این به شما اجازه می دهد که وزن را در بالای مژه ها احساس نکنید.

شلاق ها را پایین بیاورید ، پایین تر و کوتاه تر ، در دو طرف ضربه های پایین تر ، ریمل مژه و ابرو را به صورت عمودی بکشید و به آرامی ضربه های شلاق را بکشید. قلم مو را روی مژه ها فشار ندهید ، به طوری که تاریکی زیر چشم وجود ندارد. به آرامی بیشتر از پلک پایین تر استفاده کنید.

اگر می خواهید مژه های خود را به ضخامت نگاه کنید ، این جنبش زیگزاگ را تکرار کنید. در نهایت ، چشمانتان را برای 14-20 دقیقه ببندید تا ریمل مژه و ابرو روی مژه خشک شود. سپس ، با استفاده از یک برس تمیز ، مژه ها را شانه کنید تا مواد اضافی از آنها برداشته شود.

نحوه استفاده از ریمل مژه و ابرو به طوری که مژه ها نمی چسبد

برس های ریمل مژه و ابرو مرتب شده اند تا مژه ها از یکدیگر جدا شوند و مواد بر روی مژه ها توزیع می شوند. بهترین راه این است که برس ها را به ریمل مژه و ابرو در مقادیر زیاد اعمال نکنید ، زیرا این مژه ها را به یکدیگر چسبانده و حتی مواد ریمل مژه و ابرو بر روی مژه ها تقسیم می شود.

از سایر محصولات ریمل مژه و ابرو استفاده نکنید، این امر احتمال بروز مژه ها را به یکدیگر افزایش می دهد. اگر شما می دانید که شما نیاز به ریمل مژه و ابرو بیش از یک بار ، پس از هر دور از ریمل مژه و ابرو ، صبر کنید تا زمانی که ریمل مژه و ابرو به خوبی خشک شود ، و سپس به مرحله بعدی بروید.

 

  1. اسکراب با یک برس کاغذ ، ریمل مژه و ابرو را به آرامی و به طور پیوسته پاک کنید.
  2. در هیچ موردی مارپیچ شخص دیگری را اشغال نمی کند.
  3. هنگام خرید ریمل مژه و ابرو ، به شکل قلم مو و علامت آن توجه کنید.
  4. مراقبت از لاشه خریداری شده در یک محل خنک و خشک و دور از نور خورشید. فروشگاه ریمل مژه و ابرو ضد آب در یخچال و فریزر.
  5. توجه به تاریخ استفاده از ریمل مژه و ابرو.
  6. برای پاک کردن دستی ریمل مژه و ابرو ، از پاک کننده های ریمل مژه و ابرو مانند پاک کننده شیر استفاده نکنید.
  7. پس از استفاده از ریمل مژه و ابرو ، فراموش نکنید که آن را ایمن نگه دارید تا خشک نشود.

 

منبع : فروشگاه لوازم آرایشی گل انار

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋