شفا: خنده برای درمان هر دردی

شفا: خنده برای درمان هر دردی

کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی
توسط ۲ نفر دنبال می شود

انواع برس های ریمل و کاربرد هر کدام چیست؟

انواع براش ریمل و کاربرد هر کدام چیست؟



انواع براش ریمل

براش ریمل

 

انواع براش ریمل و کاربرد آنها به عنوان یکی از عناصر کلیدی در آرایش چشم، نقش مهمی در شکل‌گیری و جلوه نهایی ریمل دارند. در این مقاله از به بررسی انواع براش ریمل و کاربرد آنها خواهیم پرداخت و تفاوت‌های آنها را برای انتخاب بهتر معرفی خواهیم کرد.

یکی از لوازم آرایشی که تقریباً همه خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند، ریمل چشم است. ریمل‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و علاوه بر تفاوت در ترکیبات، فرم برس آنها نیز متفاوت است. در اینجا با انواع مختلف برس‌های ریمل آشنا می‌شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

جنس انواع برس ریمل

 

برس‌های نایلونی:

این برس‌ها معمولاً حجم بیشتری دارند و مقدار بیشتری ریمل را جذب می‌کنند. برس‌های نایلونی ممکن است پس از شستشو تغییر شکل دهند و گرد و غبار بیشتری جذب کنند، که باعث می‌شود ریمل به شکل گلوله روی مژه‌ها بیافتد. این نوع برس‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند: برس‌های با موی بلند و برس‌های با موی کوتاه. اگر به دنبال افزایش حجم طبیعی مژه‌ها هستید، برس‌های بلند نایلونی مناسب‌اند، در حالی که برس‌های کوتاه برای مژه‌های بلند و پرپشت مناسب‌ترند.

 

برس‌های سیلیکونی:

این برس‌ها دارای ماندگاری بیشتری هستند و کمتر دچار آسیب‌های جزئی می‌شوند. افرادی که مژه‌های کوتاه و کم‌پشت دارند، بهتر است از برس‌های سیلیکونی استفاده کنند، زیرا این برس‌ها مقدار کمتری ریمل جذب کرده و ظاهر طبیعی‌تری ایجاد می‌کنند.

 

انواع برس ریمل

برس ریمل باریک:

ریمل‌هایی که برس‌های باریک دارند، برای مژه‌های کوتاه و باریک مانند مژه‌های گوشه چشم مناسب هستند. این برس‌ها کمک می‌کنند تا بدون ایجاد کثیفی، مژه‌های گوشه چشم و پلک پایین را ریمل بزنید.

 

انواع برس ریمل

برس ریمل باریک

 

برس ریمل ساعت شنی:

این برس با قوس‌هایی که به شکل ساعت شنی است، مژه‌ها را زیباتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. سفتی این برس باعث می‌شود تیرگی ریمل دو برابر شود. اگر طرفدار ریمل‌های تیره هستید، این برس گزینه مناسبی است.

 

جنس انواع برس ریمل

براش ریمل ساعت شنی

 

برس ریمل نوک تیز:

برس‌های نوک تیز دندانه‌های بلندتری در پایین و دندانه‌های کوتاه‌تر در سر دارند که باعث می‌شود نوک برس تیزتر شود. این نوع برس برای مژه‌های بیرونی و مژه‌های پلک پایین مناسب است و مژه‌ها را به هم نمی‌چسباند.

 

تفاوت فرچه‌های ریمل

براش ریمل نوک تیز

 

برس ریمل مارپیچی:

برس مارپیچی دارای دندانه‌های یکسان و برس پیچ‌خورده است. این برس برای مژه‌های کوتاه و تیز مناسب است. قبل از استفاده از آن، بهتر است ریمل اضافی روی برس را پاک کنید تا مژه‌ها به هم نچسبند.

 

کدام برس ریمل بهتر است,

براش ریمل مارپیچی

 

برس ریمل گرد یا توپی:

برس‌های گرد یا توپی نسبت به دیگر برس‌ها کوتاه‌ترند و برای تمرکز روی بخش خاصی از مژه‌ها مناسب‌ترند. این برس‌ها برای ریمل زدن مژه‌های پلک پایین نیز مناسب‌اند.

 

انتخاب بهترین برس ریمل

براش ریمل توپی

 

برس ریمل منحنی شکل:

این برس برای حجم‌دهی به مژه‌ها مناسب است و باعث می‌شود مژه‌های بلند پرپشت‌تر و زیباتر به نظر برسند.

 

انواع براش ریمل

براش ریمل منحنی

 

برس ریمل S شکل:

این برس مژه‌ها را بلندتر و پرپشت‌تر می‌کند و همچنین برای مژه‌های کوتاه گوشه چشم و پلک پایین مناسب است. سر تیز این برس به بلند کردن حتی کوتاه‌ترین مژه‌ها کمک می‌کند.

 

انواع براش ریمل

براش ریمل s شکل

 

برس ریمل متراکم و ضخیم:

برس‌های متراکم با دندانه‌های ضخیم برای حجم‌دهی به مژه‌ها مناسب‌اند. این برس‌ها حتی به نازک‌ترین مژه‌ها نیز حجم قابل توجهی می‌بخشند و برای مژه‌های کم‌پشت و نازک انتخاب خوبی هستند.

 

انواع برس ریمل

براش ریمل متراکم و ضخیم

 

انتخاب بهترین برس ریمل

انتخاب بهترین برس ریمل بستگی به فرم و اندازه مژه‌های شما دارد. برای مژه‌های بلند، برس‌های منحنی که به مژه‌ها حجم می‌دهند، مناسب‌اند. برای مژه‌های کوتاه و کم‌حجم، برس‌های S شکل، ساعت شنی و باریک گزینه‌های بهتری هستند. علاوه بر فرم برس، تکنیک صحیح ریمل زدن نیز تأثیر زیادی در حجم و طول مژه‌ها دارد.

 

جنس انواع برس ریمل

انتخاب بهترین برس ریمل

 

سوالات متداول درباره انواع مختلف برس های ریمل

1. کدام برس ریمل بهتر است؟

انتخاب برس ریمل، بستگی به میزان حجم و بلندی مژه‌هایتان دارد. ما در این مطلب کارآیی هریک از آن‌ها را شرح داده‌ایم.

 

2. کدام برس ریمل، خاصیت حجم دهندگی و بلند کنندگی دارد؟

برس‌های منحنی، مارپیچ و S شکل قادرند مژه‌ها را بلند و حجیم‌تر نمایند.

 

نتیجه‌گیری:

در این مقاله درباره تفاوت فرچه‌های ریمل صحبت کردیم. اهمیت پی بردن به این تفاوت‌ها زیاد است؛ زیرا به کار بردن چندین نوع برس برای ریمل زدن روی مژه‌ها امکان‌پذیر نیست. با این حساب نوع و ظاهر مژه‌هایتان را بشناسید تا از این طریق بهترین انتخاب را در خرید برس داشته باشید. فراموش نکنید که به ترکیبات موجود در ریمل و غلظت آن هم توجه کنید؛ زیرا این دو موضوع در کنار هم برای زیبایی بخشیدن به چشم‌هایتان مؤثر هستند.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی

 

شفا: خنده برای درمان هر دردی
شفا: خنده برای درمان هر دردی کمی طنز کمی شوخی گاهی جدی گاهی زندگی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋