info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

سالم ترین روغن برای پخت و پز کدام است؟

 

روغن آفتابگردان، روغن ذرت، روغن کنجد، روغن زیتون روغن های برای پخت یا روغن سرخ کردن که برای پخت و پز مناسب هستند و آیا راه درست برای استفاده از انواع روغن در بازار و آنچه که ما هر روز برای پخت و پز استفاده می کنیم را می دانیم؟ نحوه انتخاب روغن به طور مستقیم بر سلامت تأثیر می گذارد و این به نحوه آموزش آشپزی مربوط است. چه روغنی برای طعم و تهیه سس و سالاد مناسب است، چه روغنی برای پخت غذا مناسب است و چه روغنی برای سرخ کردن در دماهای بالا مناسب است؟ هنگام انتخاب روغن مناسب برای پخت و پز باید برخی عوامل مهم را در نظر ب گیریم: این عوامل چه هستند؟ روش پخت نقطه دود، حفظ طعم غذا و حفظ مواد مغذی در روغن است.

معنای درجه دود کردن چیست؟؟

 
نقطه ای که دوغن درجه حرارت که در آن چربی شروع به تجزیه و اکسید میشود  است.در اینجا چیزی است که مهم است: اگر ما به این توجه نکنیم ، سلامت ما ممکن است تضعیف شود ، پس ما باید به نقطه دود روغن که ما انتخاب کرده ایم توجه کنیم.برای پخت و پز و سرخ کردن در درجه حرارت بالا و یا کباب کردن و یا حتی در طول دوره های زمانی که گرمای بیشتری مورد نیاز است, شما باید با استفاده از روغن با درجه حرارت بالا دود که ما می توانید استفاده کنید برای هر دو پخت و پز SEH و خشک کردن از روغن های ضروری با پایین دود و دما. روغن زرد یا روغن حیوانی چیست ؟ کره زرد گاو یا کره حیوانی یک روغن جهانی در آشپزخانه است.این روغن حاوی روغن های هیدروژنه نیست و حاوی چربی های ترانس نیست. دمای دود روغن های حیوانی است که در مورد (درجه سانتیگراد یا درجه فارنهایت) است و گزینه خوبی برای سرخ کردن و پخت و پز و حتی پس از سپری کردن یک میان وعده سالم به جای آن از روغن استفاده می شود.
 

خواص یک روغن چه هستند؟

۱. این روغن چربی کمتری نسبت به کره دارد و اگر مشکلات کلسترولی داشته باشید ، این یک گزینه سالم است و به دلیل هضم آسان آن ، به کاهش التهاب و بهبود سیستم گوارش کمک می کند. 2. به دلیل ویتامین های ضروری مانند A, E, D و K است که نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن و ارگان های حیاتی توابع و ضد سرطان و خواص ضد التهابی است. 3. افرادی که حساس هستند و نسبت به محصولات لبنی و پروتئین موجود در شیر می تواند با خیال راحت با استفاده از این روغن به دلیل ناخالصی ها و مواد خشک از شیر حذف شده اند در طول آماده سازی کره, Coca-Cola. 4. یکی از مهمترین مزایای این روغن ، بهبود سلامت پوسته است.از آنجا که اسیدهای چرب حیاتی موجود در روغن حیوانی تقویت ، تازه کردن و نرم کردن پوست. 5. چربی حیوانی در زمینه کاهش وزن و تولید انرژی برابر نیست.چرا؟از آنجا که غنی از اسیدهای چرب است که به طور مستقیم توسط کبد جذب می شود و به عنوان یک منبع انرژی در بدن استفاده می شود و حتی به سوزاندن چربی های دیگر کمک می کند.

 

روغن حیوانی چیست؟

یکی از روغن های طبیعی است که از چربی گوسفند یا گوسفند ساخته شده است fat.In بسیاری از روستاها ، ما مردم را بیش از 100 ساله می بینیم که حتی به روغن نباتی یا کارخانه ها مرتبط نیستند. اما آنها یک زندگی سالم و شاد زندگی می کنند. واقعیت این است که مصرف REM در شرایط شهرنشینی و شیوه زندگی بیحرکت دارای یک اصل است که اگر دنبال شود ، می توانیم از خواص خوب آن بهره مند شویم. در کسانی که نمی باید مناسب و فعالیت فیزیکی منجر شود سبک زندگی بیحرکت استفاده مداوم از دم می تواند منجر به انسداد عروق خونی و بیماری های قلبی.اگر روغن دانبه به درستی آماده شود ، می تواند حداقل به بدن آسیب برساند. به عنوان مثال ، پیاز و ترکیبات اضافه شده به دم گوسفند برای حذف بوی ناخوشایند دم در واقع آن را اصلاح کرد ، یعنی آنها مخاط و غلظت را از بین می برند و از رسوب آن در رگ ها جلوگیری می کنند. با این حال ، هرگز توصیه نمی شود از روغن لوله برای افرادی که شیوه زندگی بیحرکت ، سالمندان و بیماران قلبی را هدایت می کنند استفاده کنید.

خواص روغن دنبه چیست؟

1. کرکی روغن دم گرم است و بنابراین استفاده از آن برای بسیاری از بیماری ها مفید است. از آنجا که در طب عامیانه ، اعتقاد بر این است که غذای گرم برای سلامت انسان مفید تر است. روغن دم بسیار ساده تر از روغن های گیاهی جامد و مایع است ، آن را هضم و جذب شده توسط بدن و مصرف به همان اندازه و به درستی آن را به عنوان کنترل چربی در خون است. 2. این روغن یکی از روغن های ایده آل برای محصولات سرخ کردن است. روغن ، چربی ، کلسترول بد را کاهش می دهد و کلسترول خوب را افزایش می دهد ، اما باید توجه داشت به دلیل مقدار زیادی از سوزش سر دل ، و غیره. خودتان را از مصرف آن برای بیماران قلبی و افراد مبتلا به کلسترول بالا محروم نکنید ، باید مراقب باشید ، خوب. 3. روغن ، گوشت خوک غنی از مواد مغذی است ، و همچنین انواع مختلف ویتامین ها و اسیدهای چرب ، به خوبی رشد می کند ، زیرا غذای گیاهان گوسفند ، باغ ها و غیره. 4. یکی دیگر از ویژگی های روغن اسب ، که در طب عامیانه تاکید شده است ، خواص ضد افسردگی این روغن است. روغن دانبه دارای خاصیت سم زدایی است و می تواند با روغن حیوانی برای تمیز کردن روده استفاده شود. روغن زیتون یکی از مفید ترین روغن های گیاهی روغن زیتون است که علاوه بر اسیدهای چرب مفید حاوی آنتی اکسیدان هایی است که به سلامت بدن کمک می کند.شاید این ابهام برای شما نیز وجود داشته باشد ، اگر از روغن زیتون فقط برای ادویه جات ترشی جات و سالاد استفاده کنید ، و همچنین برای سرخ کردن ؟ نقطه مه روغن زیتون از 160 تا 190 درجه سانتیگراد است. برای پخت خورشت مرغ است ، اما برای سرخ کردن مناسب نیست. فقط اگر شما می توانید از این روغن برای سرخ کردن استفاده کنید ، به طوری که درجه حرارت تابه از محدوده دما مشخص شده تجاوز نمی کند. خواص روغن زیتون چیست؟ 1. روغن زیتون غنی از چربی های غیر اشباع سالم است 73 درصد اسیدهای چرب غالب در زیتون چربی های اشباع نشده هستند که اسید اولئیک نامیده می شوند و بی نهایت تونیک و مفید هستند.اسید اولئیک به کاهش التهاب کمک می کند و آنتی اکسیدان ها در این روغن تاثیر مثبتی بر ژن های مرتبط با سرطان دارند. 2. روغن زیتون شما را از بیماری های قلبی محافظت می کند اسید اولئیک در روغن زیتون باعث کاهش کلسترول LDL و کاهش فشار خون ، کمک می کند تا بهبود عملکرد رگ های خونی و جلوگیری از لخته شدن خون ناخواسته. 3. این منجر به جنگ با بیماری آلزایمر می شود و باعث چاقی و اضافه وزن نمی شود. رژیم غذایی مدیترانه ای با روغن زیتون مزایای بسیاری برای بهبود عملکرد مغز است.از آنجا که یکی از ویژگی های بیماری آلزایمر تشکیل پلاک های بتا آمیلوئید در سلول های مغز است. مطالعات ثابت کرده اند که روغن زیتون حاوی ماده ای است که کمک می کند تا از بین بردن این پلاک و بهبود عملکرد مغز.و بر اساس همین مطالعات است که بر روی این رژیم غذایی مدیترانه ای, در طول سال های بسیاری از تحقیقات اختصاص داده شده به مطالعه زبان اسپانیایی مشخص شد که مصرف روغن زیتون همراه با افزایش وزن و حتی تنظیمات سیستم گوارش اثر بسیار مثبتی بر وزن و تناسب اندام است. روغن کنجد خواص تغذیه ای کنجد منجر به برخی از روغن کنجد "ملکه دانه های روغنی".

 

 

این روغن گیاهی است که سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب ضروری است که علاوه بر دراماتیک سلامت اثر می تواند به محافظت از سلول های پوست از آسیب های ناشی از عوامل محیطی مانند اشعه ماورای بنفش فوق العاده اشعه ماوراء بنفش بنفش و آلودگی سموم و حفاظت. و پوست را نرم ، نرم و مرطوب نگه دارید. اما آیا این روغن واقعا برای سرخ کردن خوب است ؟ دمای روغن کنجد در نهایت به 220 درجه سانتیگراد می رسد. در نتیجه ، آن را در دمای بسیار بالاتر سیگار می کشد و نه تنها خواص ندارد ، بلکه برای بدن کاملا مضر است ، بنابراین توصیه می شود از این روغن فقط برای سوختگی کوتاه مدت استفاده کنید. روغن آفتابگردان و کلزا (بهترین روغن برای سرخ کردن) روغن های سرخ شده از انواع مختلفی هستند: از آفتابگردان و ذرت تا سویا و کلزا. در طول تولید این روغن ها ، مواد آنتی اکسیدانی به آنها اضافه می شوند تا روغن در دمای بالا اکسید نشود.بهترین روغن برای سرخ کردن و پخت و پز ، روغن آفتابگردان به دنبال روغن کلزا. این روغن ها به گرما بسیار مقاوم هستند و ما می توانیم از آنها برای سرخ کردن غذا استفاده کنیم . به طور کلی ، هرگز از روغن مایع معمولی برای سرخ کردن غذا استفاده نکنید ، بهتر است زیرا به سرعت اکسید می شود و ترکیبات سرطان زا را ایجاد می کند. روغن مخصوص سرخ همراه است و با آن ساختار خاص برای طولانی مدت سرخ کردن مواد غذایی خوب, بنابراین اگر شما می خواهید به پخت حجم زیادی از بادمجان یا طبخ غذا در آن روغن گرم برای مدت زمان طولانی استفاده از این روغن. فراموش نکنید که هنگام سرخ کردن به این نکات توجه کنید: هنگام سرخ کردن غذا ، روغن سرخ کردن باید به آرامی گرم شود. قبل از سرخ کردن غذاهایی مانند کدو تنبل ، بادمجان و سیب زمینی ، آنها باید رطوبت بگیرند. هنگامی که سرخ کردن به طور ناگهانی آبدار مواد غذایی و یا یک قاشق خیس در یک ماهی تابه ، این کار را نکنید ، به دلیل آن است که هر دو خطرناک است و منجر به اکسیداسیون اولیه روغن.هنگام سرخ کردن ، ظرف باقی نمی ماند ، زیرا دود و دود ناشی از روغن به غذا را برمی گرداند. تغییر روغن شما به طور منظم مصرف, به خصوص اگر فوم روغن یا سیگار و تیره. اجتناب از تجمع مواد غذایی بیش از حد در روغن ، چرا که این منجر به گرم کردن روغن ، و مواد غذایی چرب می شود. به هر حال ، در طول سرخ کردن نمک را اضافه نکنید ، زیرا دمای دود روغن را کاهش می دهد و منجر به فروپاشی زودتر می شود.

 

منبع :

https://1touchfood.com

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋