info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

پر فروش ترین لپ تاپ های ایران کدام مدل ها هستند؟


لپ تاپ تاثیرمعینی بر بازار کامپیوتر ایران دارد و با محدودیت واردات و کاهش کالاها در بازار شاهد وضعیت نامناسبی هستیم. این وضعیت که فروشنده تنها با توجه به کم ارتباط جنسی و طلب سود بیشتر قیمت محصولات در راه غیر منطقی افزایش یافته است و البته ممکن است همچنان به فروش کمی. با این حال, اگر شانس با شما باشد یار, و در این شرایط, نامناسب مجبور به خرید یک لپ تاپ نامیده می شوند تا, از راه دور انجام و غیره. بهتر است محصولات را بشناسیم که همچنان به معرفی محصولات خود ادامه می دهند. لپ تاپ که ما می رویم به معرفی در حال حاضر شناخته شده به عنوان پرفروش محصولات بازار در این بخش و البته افزایش قیمت وضعیت نه چندان وخیم است.

 

مدل ایسوس ویوبوبوک ایکس 540

میانگین قیمت: 4 میلیون و 500 هزار تومان


معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار ایران


چند سال پیش بود که ایسوس تصمیم گرفت محصولاتی با کارایی و قیمت مناسب را با معرفی لپ تاپ های ایکس سری خود ارسال کند. محصولاتی که معمولا می توانند نیازهای کاربران خانگی را تامین کنند. مدل ایکس 540 ی یکی از لپ تاپ های دست مشابه است. یک دستگاه پلاستیکی پوشش داده شده است که همراه با کیفیت خوب از دید طراحی در این زمینه. به طور متوسط یک لپ تاپ دارای اندازه, وزن حدود دو کیلوگرم و یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با یک پنل تفت و رزولوشن کامل اچ دی.


این لپ تاپ ایسوس از تکنولوژی استاد صوتی برای پخش صدا استفاده می کند و می تواند نیازهای اساسی کاربر را برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی تامین کند. این مدل مجهز به پردازنده مرکزی و کاریزو ای۱-۶۰۱۰ می باشد., پردازنده گرافیک رادیون را۲ گرافیک بدون حافظه, گرافیک گسسته, و غیره. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۵۰۰ گیگابایت نوع حافظه داخلی هارد دیسک است که برای کاربر حق با عموم است. باتری لیتیوم یون سه سلولی خود می تواند دستگاه را تا 5 ساعت نگه دارد.


لنوو ایده پاد ال 340


میانگین قیمت: 9 میلیون و 300 هزار تومان


معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار ایران


لنوو شده است با تمرکز بر محصولات کاربردی متوسط قیمت انواع لپ تاپ برای چند سال به سر می برد بخش عمده ای از این بازار را. لپ تاپ های ایده پاد لنوو سیاستی است که تفنگ اصلی خود را تنظیم می کند. مدل ایده پاد ل۳۴۰-علیرضا از جمله محصولاتی مشابه است که شاید در ظاهر دوره گردی نشان داده شده ایران و شاید حتی کیفیت پایینی داشته باشد اما در داخل مناظر و صداها به خوبی می توان سخت افزار مورد نیاز موجود را مشاهده کرد.


لپ تاپ دو کیلو و 200 گرمی لنوو از صفحه نمایش 15.6 اینچی اچ دی و پایان مات استفاده می کند. سختافزار مورد استفاده در ایدهپاد ال 340 مثال خوبی است که تنها برای کارهای روزمره و برنامههای نورپردازی قابل شمارش است. هسته اینتل 5, 8265و, جفورس ام ایکس 110, هشت گیگابایت رم 4 و یک ترابایت حافظه داخلی اجزای سخت افزاری هستند. اگر شما به دنبال یک لپ تاپ برای ترک یک زمان کار طولانی پشت, این مدل از لنوو می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای شما با وجود صفحه کلید مناسب و ترکپدیا قدرتمند در نظر گرفته.


مدل لنوو ورژن 145 و 81 متری 0034 م


میانگین قیمت: 5 میلیون و 400 هزار تومان


معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار ایران


افزایش قیمت لپ تاپ پیش با وجود سخت افزار ضعیف است که تنها نیازهای اساسی کاربر شماره قیمت بیش از پنج میلیون دلار برای فروش استفاده می شود باعث شده است. مدل لنوو پنجم۱۴۵, و غیره. ۸۱۰۰۳۴ ب از لپ تاپ تاپهایی است که به غیر از طول عمر کم دید به روز بودن سخت افزار و غیره. عملا چیزی فراتر از دسترسی به اینترنت, استفاده از نرم افزار در اوایل و تماشای یک فیلم و یا پخش موسیقی در اختیار شما, نه. این لپ تاپ لنوو با استفاده از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1366 به 768 پیکسل.


وضعیتی که نشان می دهد که شما حتی نمی توانید تصاویر کامل اچ دی را در این لپ تاپ پخش کنید. لنوو در این مدل از محصولات خود از مجموعه بریستول ریج ای ام دی ای 9225 به پردازنده ضعیف رفته است که دارای هشت گیگابایت رم دکتر 4 است. هیچ خبری از پردازنده گرافیکی در راه است که معمولا در ذهن نیست وجود دارد, و در اینجا یکی دیگر از پردازنده پردازنده, سری چهارم رادون با 512 مگابایت حافظه استفاده می شود. بر روی کاغذ می توان گفت که این مدل لنوو تقریبا هیچ قدرتی برای انجام هیچ کاری ندارد اما استفاده از مجموعه پردازنده می تواند توانایی انجام کارهای اساسی را به او بدهد.


مدل ایسوس ویوبوبوک کی 543 وبی


میانگین قیمت: ۱۱ میلیون تومان


معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار محصولات پرفروش خانواده ایسوس توانسته است از طریق چند نکته طرفداران زیادی پیدا کند. اولین موضوعی که این محصولات را در کانون توجه خریداران قرار می دهد سخت افزار مورد استفاده در این محصولات است. معمولا, این دسته از محصولات ایسوس سعی کنید به بازار قدرتمند, در میان محصولات از رده پایین تر. میانگین درست این موضوع زمانی که شما متوجه است که شما هر چند بخش استفاده می شود از مدل و نوع را ببینید, در سطح بالا قرار می گیرد, اما تنها می تواند نمونه, متوسط به راحتی پشت سر گذاشت.


وزن 1.9 کیلوگرم و صفحه نمایش 15.6 اینچی کامل اچ دی این ویوبوبوک 543 واب را نشان می دهد-لپ تاپ یک محصول مناسب برای کسانی است که مجبور به حرکت کامپیوتر خود برای مدت طولانی هستند. این مدل با هسته من 7 مجهز, اینتل 8550و, پردازنده گرافیکی انویدیا ام ایکس 110 با 2 گیگابایت حافظه گرافیک جداگانه, 8 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت از حافظه داخلی هارد دیسک. باتری لیتیوم یون سه سلولی خود می تواند دستگاه را تا 4 ساعت نگه دارد و از نظر خروجی در سطح قابل قبول قرار می گیرد.


ایسر اسپایر 715-74 گرم-78


میانگین قیمت: 16 میلیون و 600 هزار تومان


معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار ایران


سرعت همیشه برای کاربران کامپیوتر اهمیت زیادی داشته است و تولید کنندگان تمام تلاش خود را برای دستیابی به سطح مطلوب در این زمینه انجام داده اند. یکی از راه های اصلی برای رسیدن به سرعت مناسب در رایانه های امروز استفاده از فضای ذخیره سازی در قالب اس اس دی است. قطعه ای که می تواند سرعت انتقال را نسبت به piece عادی تا چند ده برابر افزایش داده ها و نه تنها تجربه کلی کار با کامپیوتر, برای بهبود نمایش, اما به سرعت باز کردن نرم افزار, حتی مانند ویرایش تصویر سنگین, و ویدیو در کسری از ثانیه, باز کن, و اماده برای استفاده.


مدل اسپایر ای۷۱۵-۷۴گرم-۷۸ با این حال شکل کلی سختافزار دارای قدرتمندی است اما شاید مهمترین قطعه در انبارداری ۲۵۶ گیگابایت از نوع اس اس دی است که البته در کنار capacity با ظرفیت یک ترابایت واقع شده است. این محصول با استفاده از هسته من 7 9750ساعت, 16گیگابایت رم و جیتیکس 1650 پردازنده گرافیکی. مشخصات سخت افزاری است که هنوز هم ممکن است ضعیف برای بازی های ویدیویی مناسب باشد, اما در بخش های دیگر, می توانید عملکرد بسیار خوبی نمایش.


اف اف اف 0875 ام-مدل پی اچ پی


میانگین قیمت: ۱۱ میلیون تومان


معرفی پرفروش ترین لپ تاپ ها در بازار ایران


لپ تاپ اچ پی همیشه شناخته شده برای خود را با کیفیت بالا و تنوع و دیدار با انواع نیازها و سلیقه. یکی از محصولات این شرکت اف0875 مگابایت می باشد. اچ پی در پیکربندی سخت افزاری این محصول از پردازنده ای با توان پایین در کنار پردازنده پردازنده ای ام دی رادون وگا 10 استفاده می کند. همچنین حافظه رم این لپ تاپ برابر با 12 گیگابایت دیادر4 و 256 گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی است. صفحه نمایش 15.6 اینچی از این دستگاه لمسی کامل اچ دی و دقت است که یک مثال خوب و عملی است.


باید گفت که این دستگاه هیچ چیز فاقد از نظر اتصالات ارتباطی ندارد. وای فای و بلوتوث شبکه های بی سیم راه های ارتباطی بی سیم هستند. البته فقدان یک پورت ویگا را می توان یکی از کاستی های خود دانست. در لبه بالایی قاب صفحه نمایش, یک وب کم اچ دی با تکنولوژی تروویژن اچ پی مناسب برای برقراری تماس تصویری است. ضخامت این محصول حدود 18 میلیمتر و وزنش 1740 گرم است که بین لپ تاپ های 15.6 اینچی نمونه ای کامل برای جابجایی است. باتری لیتیوم یون 3 سلولی در شرایط مرور اتصال فای به حدود 10 ساعت و 45 دقیقه شارژ می شود.

 

 

منبع : shirazlaptop

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋