عکاسی از محصول به هر کجا که نگاه کنیم و هر کجا که برویم وجود دارد. با جستجو وب یا مشاهده مجلات ، بروشورها و تبلیغات در فضای باز ، اغلب محصولات و انواع عکاسی تبلیغاتی محصولات را برای فروش و تبلیغ آن مشاهده خواهیم کرد.
عکاسی برای فروش محصولات بسیار مهم است. تصاویر برای حمایت از نام تجاری شرکت و تبدیل فروش بسیار مهم هستند.
به عنوان نمونه ، خرید آنلاین را در نظر بگیرید. شما به دنبال یک بسته دوربین جدید برای وسایل خود هستید. شما از فروشگاه آنلاین دوربین مورد علاقه خود که قبلاً خرید کرده اید بازدید می کنید.
اگر وب سایتی که مشاهده می کنید فقط توصیف کتبی بسته دوربین را داشته باشد اما عکس واقعی نداشته باشد ، آیا به هر حال خرید می کنید؟
این احتمال وجود دارد که اکثر مردم این کار را نکنند. عکسهای محصول اثبات خصوصیات محصول است. بیشتر خریداران ابتدا به عکاسی از محصول نگاه می کنند و سپس توضیحات را می خوانند تا مطمئن شوند محصول مناسب آنها است.
عکاسی از محصولات از نظر اندازه ، شکل ، رنگ و حتی نحوه استفاده چیزهای زیادی به شما می گوید.
انواع عکاسی تبلیغاتی محصولات وجود دارد. از تصاویر ساده محصولات استودیویی گرفته تا رویکرد lifestyle ، محصولات در حال استفاده ، عکس های گروهی از یک خط تولید ، بسته بندی محصول و موارد دیگر.
در اینجا 10 نوع عکاسی تبلیغاتی از محصول و چند نکته برای نزدیک شدن به هرکدام آورده شده است.
انواع عکاسی تبلیغاتی محصولات
1. عکس های ساده محصول استودیو
عکاسی از محصول داغتر از همیشه است و دلیل آن نیز ساده است. در دنیای خرید آنلاین ما که میلیون ها محصول به صورت آنلاین به فروش می رسند ، نیاز زیادی به عکاسی خوب و تمیز از محصولات وجود دارد.
انواع عکاسی تبلیغاتی مختلف از محصول برای نمایش کالای خاص به رویکردهای مختلفی نیاز دارد. به عنوان مثال ، یک بطری عطر به روشنی متفاوت از بسته بندی محصول نیاز دارد.
به این دلیل که سطح محصولات متفاوت است.
برای خرده فروشان آنلاین که محصولات متنوعی را به فروش می رسانند ، سرعت و کارایی در هنگام ایجاد تصاویر محصول که محصول را به فروش می رساند ، ضروری است.
این می تواند به این معنی باشد که آنها یک استودیوی راه اندازی دارند که جابجا نمی شود. همه محصولات با همان تنظیمات ثابت شات می شوند.
عکس محصول زمینه سفید بیشتر از هر زمینه دیگری شایع است و دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد.
اولین دلیل ایجاد "حذف" از محصولی است که به نظر می رسد در پس زمینه شناور است.
با استفاده از فتوشاپ یا برنامه های مشابه می توانید محصول را انتخاب کرده و از پس زمینه حذف کنید. سپس می توانید آن را روی یک زمینه سفید خالص تنظیم کنید و یا در یک طرح چند تصویر شناور شوید.
یک مکان عالی برای دیدن محصولات قرار گرفته روی رنگ سفید آمازون است. بیشتر زمینه های محصول آنها سفید است.
عکاسی تبلیغاتی با پس زمینه سفید
این کفش نمونه ای از عکس محصول پایانی در زمینه سفید است.
عکاسی نسبتاً ساده ، این نوع عکس محصول را اغلب در فروشگاه های آنلاین و کاتالوگ محصولات نشان می دهد.
کیف های این کمپرها ، که برای کوه نوردان طراحی شده اند ، روی زمینه سفید عکس گرفته شده است. همانطور که در سمت چپ می بینید ، پس زمینه سفید سفید "تمیز" نیست.
در حین ویرایش ، مشتری من قبل از قرار دادن تصویر در کاتالوگ محصولات خود ، محصول را استخراج کرده و پس زمینه را تمیز می کند.
ایجاد مقیاس یک رویکرد عکاسی است که برای بیننده تعریف می کند ، بزرگ یا کوچک بودن یک محصول. این امکان را به خریدار می دهد تا نحوه ظاهر و استفاده از محصول را مشاهده کند.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر بر روی انواع عکاسی تبلیغاتی محصولات کلیک کنید.
پاسخ ها