modern tarh

modern tarh

عکاسی تبلیغاتی از جواهرات با موبایل

در اینجا چند نکته و ترفند در مورد چگونگی ارتقا سطح عکاسی از جواهرات با موبایل آورده شده است.

عکس های عالی محصول در عصر امروز فروشگاه های آنلاین و رسانه های اجتماعی مورد نیاز است. اما  تلاش برای به دست آوردن  بهترین عکاسی از جواهرات با موبایل دشوار است. خوشبختانه دوربین های گوشی اکنون می توانند عکس های شگفت انگیزی بگیرند. دیگر نیازی به سرمایه گذاری در DSLR به عنوان یکی از اولین نیازها نیست. با این حال ، شما هنوز هم باید DSLR ها را دست کم نگیرید. در اینجا چند گام وجود دارد که می توانید برای بهبود کیفیت عکاسی خود با حداقل تجهیزات انجام دهید – و مشتری های بیشتری را به خود جلب کنید!

 

تجهیزات عکاسی از طلا و جواهر
تجهیزات عکاسی مورد استفاده شما به بودجه شما بستگی دارد. در صورت خرید چند مورد از موارد زیر می توانید هزینه ها را به حداقل برسانید. یا می توانید وسایل گران قیمت تری مانند روشنایی یا نمایشگر برای جواهرات خود خریداری کنید.

در اینجا برخی از تجهیزات اولیه عکاسی از جواهرات که باید داشته باشید آورده شده است:

دوربین
سه پایه
منبع روشنایی
میز یا صندلی
زمینه سفید
تخته های فوم
گیره یا نوار

 

دوربین
حقیقت این است که شما برای گرفتن عکس از طلا و جواهرات خود نیازی به گران ترین دوربین ندارید. دارندگان جواهرات جدید می توانند عکاسی را با iPhone یا Android نیز اجرا کنند. اگر گوشی هوشمندی در دست دارید ، از آن استفاده کنید. اگر از قبل دارای DSLR با لنز دوربین خوب هستید ، می توانید از آن استفاده کنید.

تنظیمات اندازه عکس :

دوربین خود را تنظیم کنید تا بیشترین پرونده های ممکن را ذخیره کند (فقط در Android این مورد وجود دارد ، آیفون ها بدون استفاده از برنامه ثالث چنین تنظیماتی ندارند).

فلاش

هرگز از فلاش گوشی خود استفاده نکنید! وقتی از فلاش روی دوربین استفاده می کنید ، قطعه را صاف می کند. آیا تابحال عکسهای رستوران از غذایی را دیده اید که کسل کننده و بی روح به نظر برسند؟ مشکل این است که آنها با فلش گرفته شده اند. عکاسی شگفت انگیز از جواهرات (و مواد غذایی) همیشه دارای نور جانبی است – این به جواهرات عمق بیشتری می بخشد.

برای مشاهده ادامه این مطلب بر روی عکاسی از جواهرات با موبایل مراجعه کنید.

modern tarh
modern tarh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋