info.fcbuy17

info.fcbuy17

پلتفرم های ترکیبی و چند ابری

نوین بالانی می‌گوید: نوآوری‌های مختلفی در رایانش ابری برای کمک به سازمان‌ها برای مدرن‌سازی برنامه‌های کاربردی موجود و ایجاد راه‌حل‌های بومی ابری جدید اتفاق می‌افتد.
 


پلتفرم های ترکیبی و چند ابری
رایانش ابری، کسب‌وکار و نیروی کار از راه دور را در طول این همه‌گیری ویروس کرونا متصل نگه داشت. با حرکت به سمت سال 2021، هر سازمانی در نهایت مدل‌های ابری را اتخاذ می‌کند و فروش ريموت کنترل ساگا کسب‌وکارهای ابری موجود به دنبال راه‌هایی برای ساده‌سازی فرآیندهای
تعميرات ريموت کنترل ساگا
 خود برای تداوم کسب‌وکار بهتر هستند.
 
بیایید به روندهای برتر رایانش ابری که سازمان ها باید مراقب آنها باشند نگاه کنیم.
 
ترکیبی و چند ابری
یک پلت فرم ترکیبی و چند ابری یک محیط محاسبات ابری را فراهم می کند که به سازمان ها کمک می کند تا برنامه های کاربردی خود را در فضای اولیه، ابر خصوصی یا در سراسر ارائه دهندگان چند ابری به روشی یکپارچه و سازگار استقرار و مدیریت کنند.
 
یک محیط چند ابری به شرکت‌ها پک کامل ریموت کنترل جرثقیل 6 خانه تک سرعته ساگا مدل L6 این امکان را می‌دهد که برنامه‌های کاربردی خود را مدرن کنند و خدمات ابری را از چندین فروشنده ابری بر اساس نیازهای تجاری خود بپذیرند و از قفل شدن فروشنده اجتناب کنند.
 
سازمان‌هایی که راه‌حل‌های خود را در محل اجرا می‌کنند، فروش ريموت کنترل ساگا می‌توانند از زیرساخت‌های موجود خود استفاده کنند و برنامه‌های کاربردی خود را مدرن‌سازی کنند و راه‌حل‌های نظارتی و منطبق بر جایی بسازند که داده‌ها از مرزهای جغرافیایی سازمان خارج نشوند. این سازمان‌ها می‌توانند زیرساخت‌های اولیه خود را در فضای ابری بزرگ کنند و همچنین از خدمات ابری برای اجرای وظایف محاسباتی غیر حساس استفاده کنند. به عنوان مثال، پلتفرم‌های ترکیبی و چند ابری مانند Google Anthos، یک رویکرد واحد برای ساده‌سازی محیط‌های داخلی و چند ابری ارائه می‌دهند که شامل:
- تجربه توسعه و استقرار مداوم
- عملیات یکپارچه، نظارت و مدیریت SLA
- انطباق، امنیت و پایبندی مداوم به خط مشی
- قابلیت حمل از طریق استفاده از برنامه های کاربردی/کانتینرهای بومی ابری.
 
شما شاهد پیشرفت‌های زیادی در این فضا خواهید بود - از مدرن‌سازی زیرساخت، یکپارچه‌سازی، ابزارسازی و مهارت برای پذیرش ترکیبی و چند ابری.
 
ابر روی لبه


انطباق، امنیت و خط مشی ثابت
در دنیایی متصل و با شتاب گرفتن 5G، شاهد کلاس جدیدی از برنامه‌های کاربردی 
تعميرات ريموت کنترل ساگا
 بومی ابری خواهیم بود که نیازمند داده‌ها و محاسبات هستند تا نزدیک‌تر به کاربران نهایی قرار گیرند تا زمان واقعی، تأخیر فوق‌العاده کم و تجربه‌ای فراگیر ارائه کنند.
 
برنامه های نسل بعدی مجموعه جدیدی از الزامات مانند تصمیم گیری در زمان واقعی، پخش جریانی با تأخیر کم، بازی و تجربه مجازی و هوش جمعی را هدایت خواهند کرد. با پذیرش اینترنت اشیا، هر شی در جهان می‌تواند به اینترنت متصل شود و داده‌های خود را به‌گونه‌ای ارائه کند که به تنهایی یا از طریق دیگر اشیاء متصل، بینش‌های عملی را به دست آورد. برای تحقق این چشم انداز برای اینترنت اشیا، محاسبات لبه نقش بسیار مهمی ایفا می کند.
 
صنایع باید چابک باشند و برای تحول آماده باشند. به عنوان مثال، خرید در مرکز خرید مجازی، امتحان کردن و خریدن چیزها می تواند همان تجربه واقعی را در آینده ارائه دهد.
 
ارائه دهندگان ابر باید مدل ترکیبی و چند ابری را در لبه توسعه دهند تا محاسبات و مدیریت مرکزی ابرهای لبه را ارائه دهند.
 
بدون سرور
فناوری بدون سرور هزینه های سربار مدیریت زیرساخت ابری را حذف می کند و به سازمان ها اجازه می دهد تا بر اجرای عملکردهای تجاری تمرکز کنند.
 
ريموت کنترل ساگا بسیاری از سازمان‌ها قبلاً سفر بدون سرور را آغاز کرده‌اند و این برای کلاس‌های جدید برنامه‌ها و برای هماهنگی خدمات توزیع‌شده به طور تصاعدی رشد می‌کند. فناوری بدون سرور برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک در مقیاس بزرگ، یک موهبت خواهد بود تا بتوانند به سرعت ایده‌ها/محصولات را بدون نگرانی در مورد هزینه‌های ابری دائمی آزمایش کنند و مقیاس‌بندی کنند.
 
ممکن است شاهد پیشرفت استانداردهای زیادی در این عرصه باشید که امکان اجرای فناوری بدون سرور را به روشی خنثی از فروشنده در میان ارائه دهندگان ترکیبی و چند ابری فراهم می کند.
 
مدیریت هوشمند ابر و بهینه سازی ابر
از آنجایی که تمام حجم کاری در نهایت به مدل‌های ابری و ترکیبی ابری منتقل می‌شود، راه‌حل‌های مدیریت ابر هوشمند تکامل می‌یابند که مشتریان را به استفاده مؤثر از خدمات ابری و بهینه‌سازی هزینه‌هایشان راهنمایی می‌کند.
 
بر اساس داده‌های استفاده تولید شده توسط ابر و بارهای کاری، توصیه‌هایی برای کاهش یا ارتقاء سطح منابع محاسباتی ارائه می‌شود. به عنوان مثال، یک نمونه پایگاه داده ممکن است با IOPS پیش فرض ارائه شده باشد و بر اساس استفاده، تنها 30٪ IOPS در واقع استفاده می شود. راه حل بهینه سازی ابری توصیه هایی برای کاهش اعداد IOPS با استفاده از هر بیت داده استفاده برای بهینه سازی 
تعميرات ريموت کنترل ساگا
ارائه می دهد. به طور مشابه، اگر محیط‌های توسعه در آخر هفته‌ها استفاده نمی‌شوند و فقط برای ساعات کاری در دسترس هستند، بر اساس استفاده واقعی، توصیه‌هایی باید برای خاموش کردن منابع محاسباتی ارائه شود. به طور مشابه، توصیه می شود برای حرکت به سمت بدون سرور در جایی که بار کاری ثابت مورد نیاز نیست، ارائه شود. فرصت‌های زیادی وجود دارد که یک موتور هوش مصنوعی می‌تواند ارتقا/کاهش یا حتی مهاجرت خدمات را بر اساس سناریوهای استفاده واقعی توصیه کند.
 
ما همچنین خواهیم دید a

بسیاری از راه‌حل‌های فروشنده شخص ثالث ارائه می‌شوند که به مشتریان کمک می‌کند تا خدمات ابری مناسب را انتخاب و ارائه کنند و هزینه‌ها را بهینه کنند.
 
خلاصه
به طور خلاصه، نوآوری‌های مختلفی در رایانش ابری اتفاق می‌افتد تا به سازمان‌ها کمک کند تا برنامه‌های کاربردی موجود را مدرن کنند و راه‌حل‌های بومی ابری جدیدی بسازند که می‌توانند به طور یکپارچه در هر مکانی اجرا شوند - چه در حالت اولیه، چه چند ابری یا در لبه.
 


نوین بالانی
Navveen Balani همکار Google Cloud Certified است که بیش از 20 سال تجربه در ساخت محصولات و راه حل های سازمانی با استفاده از فناوری 
تعميرات ريموت کنترل ساگا
نمایی دارد و متخصص در Cloud، AI، Blockchain، IoT است. قبل از سمت فعلی، او مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران یک استارتاپ خرده فروشی شناختی بود. او یک رهبر سابق IoT و آزمایشگاه Watson برای آزمایشگاه‌های IBM India است، جایی که او مسئول راه‌اندازی آزمایشگاه Watson بود و با مشتریان در سراسر جهان برای ارزیابی و ساخت راه‌حل‌های شناختی و اینترنت اشیا کار کرد.
 
دیدگاه و تخصص او در زمینه ساخت و تحقق اینترنت اشیا، از طریق کتاب پرفروش او - "IoT سازمانی" به خوبی مستند شده است، جایی که او معماری، موارد استفاده و مرجع برای ساخت برنامه های IoT با استفاده از قدرت ترکیبی داده، هوش مصنوعی، شناختی و بلاک چین. کتاب او توسط computingreviews.com به عنوان یکی از برترین کتاب‌های محاسباتی در سال 2016 شناخته شده است و بسیاری از متخصصان اینترنت اشیا از آن به عنوان مرجع برای ساخت معماری و راه‌حل‌های IoT استفاده می‌کنند.
 
او همچنین یک وبلاگ نویس فعال (navveenbalani.dev)، نویسنده چندین کتاب برجسته (https://g.co/kgs/Ammbuf) و سخنران در کنفرانس های مختلف است.

info.fcbuy17
info.fcbuy17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋