info.fcbuy17

info.fcbuy17

اتوماسیون

5 مزیت HMI های مدرن
HMI های مدرن با دیجیتالی کردن داده های بلادرنگ در یک صفحه نمایش کاربر پسند و موبایل، نیاز به گشت و گذار مداوم و مستندات دستی را از بین می برند. این باعث صرفه جویی در زمان اپراتورها می شود، فضای کمتری برای خطای انسانی باقی می گذارد و امکان تصویر کامل تری از عملیات هر سازمان را فراهم می کند.

پلتفرم‌های مدرن HMI می‌توانند کارایی را به حداکثر برسانند و هزینه‌های عملیاتی را به پنج روش کلیدی کاهش دهند:

1. داشبوردهای سفارشی را بر روی یک رابط کاربر پسند بسازید
پلتفرم‌های مدرن HMI با ویژگی‌های کشیدن و رها کردن به هر تعداد کاربر اجازه می‌دهند تا تجسم‌های کاربردی و عملی را متناسب با موارد استفاده منحصر به فرد خود ایجاد کنند. به عنوان مثال، اپراتورهای آب می توانند داشبوردهایی بسازند که شامل داده های دانه ای در پمپ ها و سطوح مخزن باشد. مدیران منطقه همچنین می توانند از تجسم های سطح بالا برای بهینه سازی عملکرد کارخانه استفاده کنند. داشبوردهای قابل تنظیم انعطاف پذیری را در نحوه دریافت، مشاهده و تفسیر داده های عملیاتی توسط کاربران فراهم می کند. از سوی دیگر، HMI های سنتی با محدود کردن دید به یک اپراتور در یک زمان، دسترسی کاربر به داده های مهم را محدود می کنند. این کمبود داده‌های در دسترس، تشخیص سریع مشکلات ماشین و مدیریت فرآیندها را برای مدیران و اپراتورهای خارج از سایت دشوار می‌کند. هنگام در نظر گرفتن راه حل مدرن HMI/SCADA، سهولت استفاده و شخصی سازی باید در بالای لیست چک برای حداکثر بازگشت سرمایه در HMI ها باشد.

2. از طریق HMI های مدرن مبتنی بر ابر، به اطلاعات بینش و عملیات کنترل در زمان واقعی از هر نقطه دسترسی داشته باشید.
اپراتورها بیشتر وقت خود را در حال حرکت می گذرانند و داشبورد آنها باید با آنها حرکت کند. HMI های مبتنی بر ابر توانایی مشاهده و مدیریت هر دارایی را از هر مکان و در هر دستگاهی ارائه می دهند. با در اختیار داشتن اطلاعات عملیاتی، اپراتورها نیازی به نگرانی در مورد سفر به یک مرکز برای یافتن علت زنگ هشدار ندارند.

برای مدیران چند سایت، HMI های ابری آرامش خاطر را به ارمغان می آورند. داشبورد در یک نگاه به معنای زمان کمتر برای بازدید از محل و آزادی بیشتر برای تمرکز بر بهبود KPI است. ذخیره سازی ابری امن، مدیریت را از نصب سرورهای داخلی نیز رها می کند. این به طور قابل توجهی زمان و هزینه سرمایه ای را که برای ارائه راه حل HMI/SCADA لازم است کاهش می دهد.

3. از داده های تاریخی برای تصمیم گیری های تجاری هوشمند استفاده کنید
HMI با یک تاریخدان داخلی، زمینه مهمی را برای مدیران عملیات و فناوری برای تنظیم و ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) فراهم می کند. با اجازه دادن به کاربران برای ایجاد فرمول های سفارشی برای ردیابی و مقایسه معیارهای عملکرد در زمان واقعی، یک HMI با قابلیت های تاریخ نگار داخلی و تجزیه و تحلیل می تواند به افزایش عمر دارایی، شناسایی شاخص های اولیه خرابی ماشین و کمک به سازمان ها در اولویت بندی هزینه ها کمک کند.

Deschutes Brewery نسل بعدی سیستم HMI/SCADA سامسارا را پیاده سازی کرد تا مشخص کند که آیا نیاز به یک سرمایه گذاری بزرگ است یا خیر: هزینه 750000 دلار برای یک چیلر دوم برای کارخانه اصلی خود. داده‌های پایش برق در زمان واقعی که مستقیماً به داشبورد HMI Deschutes ارسال می‌شود به تیم کمک کرد تا سلامت چیلر فعلی خود را درک کند. خوانش ارتعاش نشان داد که دارایی موجود پایدار است. و با استفاده از داده‌ها برای بهینه‌سازی زمان‌ها و بارگذاری‌ها، Deschutes توانست بودجه خود را برای پروژه‌های مهم‌تر اولویت‌بندی کند.

4. بهبود زمان پاسخ و اطمینان از خدمات قابل اعتماد
هنگامی که ایمنی کارمندان و مشتریان در خط هستند، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات ماموریت حیاتی است. شرکت‌های آب و برق و ارائه‌دهندگان تجهیزات به‌عنوان خدمات اغلب ساعت‌های بی‌شماری را صرف تشخیص دستی مشکلات و بررسی شاخص‌های سلامت دارایی می‌کنند تا مطمئن شوند همه چیز در حالت کارآمد است.

مدیریت هشدار و اعلان صنعتی HMI مدرن، حدس و گمان را از تشخیص تجهیزات حذف می کند. اپراتورها می توانند آلارم های قابل اجرا را بر اساس پارامترهای سفارشی برای هر قطعه از تجهیزات تنظیم کنند. هنگامی که اپراتورها از زنگ هشدار مطلع می شوند، HMI همچنین می تواند داده های متنی را برای استفاده به عنوان یک ابزار تشخیصی فوری برای دارایی مورد نظر ارائه دهد. این بینش ارزشمند، کاربران را قادر می‌سازد تا آلارم‌های کاذب را شناسایی کنند، که از بازدیدهای غیرضروری سایت جلوگیری می‌کند و در صورت بروز مشکل واقعی، پاسخ مناسب را به کار می‌گیرند.

HMI با دادن هشدارهای پیشرفته به اپراتورها در مورد تجهیزات بالقوه یا مشکلات فرآیند، اتخاذ رویکرد پیشگیرانه برای تعمیر و نگهداری را برای سازمان آسان تر می کند.

5. انطباق و گزارش دهی را ساده کنید
از چاپ گزارش‌های تولید گرفته تا جمع‌آوری داده‌ها برای انطباق، مدیران فرآیند اغلب مملو از کاغذبازی هستند. ردیابی دستی معیارهای متعدد در دارایی های پراکنده و راه دور بسیار پر زحمت است.

با استفاده از داشبورد HMI بصری، مدیران می توانند داده های مربوطه را در یک گزارش سفارشی برای صادرات سریع و آسان ادغام کنند. HMI های مبتنی بر ابر داده های بلادرنگ را از عملیات استخراج می کنند و امکان جمع آوری اطلاعات دقیقه به دقیقه را در هر دوره زمانی فراهم می کنند.

آینده عملیات صنعتی با HMI های مدرن
فناوری مدرن HMI پیچیده‌ترین عملیات را با تجسم داده‌های زنده فرآیند و ماشین ساده‌سازی می‌کند و آن‌ها را از راه دور در دسترس قرار می‌دهد.

پلت فرم HMI/SCADA نسل بعدی سامسارا فناوری ذخیره سازی ابری را با سخت افزار مدرن ترکیب می کند تا حداکثر دید را داشته باشید. برای ملاقات آماده استنیاز به پیچیده ترین عملیات و مناسب برای استقرار سریع. مشتریان صنعتی می توانند از داشبوردهای کشیدن و رها کردن استفاده کنند تا دید واضحی از عملکرد خود به دست آورند، خرابی دارایی را قبل از وقوع آن شناسایی کنند و اطمینان حاصل کنند که خدمات آنها همیشه فعال و فعال هستند.

info.fcbuy17
info.fcbuy17

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋