فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

عوامل موثر در قیمت ماشین آلات جوجه کشی

در هنگام خرید دستگاه جوجه کشی دو عامل مهمی که ذهن کاربران را بخود مشغول می سازد، انتخاب از بهترین شرکت سازنده و در عین حال قیمت مناسب آن است.

برای انتخاب بهترین دستگاه با راندمان و کارایی بالا در کنار خدمات پس از فروش و پشتیبانی در دسترس عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شوند.

 

 

بعنوان مثال، نوع و برند سیستم کنترلر به کار رفته در دستگاه که یکی از مهمترین اجزای هر ماشین جوجه کشی به شمار می رود. و دقت بالای تنظیم و کنترل دما و رطوبت به این قطعه مهم بستگی دارد. 

همچنین گردش هوا به شکل مطلوب توسط فن های استاندارد تحت الزامات گواهینامه های معتبر جهانی، از عوامل موثر بر روند جوجه کشی موفق با راندمان بالاست. تهویه استاندارد دستگاه جوجه کشی به منظور رساندن اکسیژن مورد نیاز جنین داخل تخم اهمیت بالایی دارد و نقص در این سیستم می تواند موجب از بین رفتن درصد زیادی از تخم های نطفه دار در طی دوران جوجه کشی گردد.

یکی از مهمترین عوامل که در هنگام خرید دستگاه خود باید در نظر داشته باشید جنس بدنه آن است. زیرا طول عمر دستگاه شما بعنوان منبع درآمدتان در دراز مدت به این عامل مهم بستگی دارد. همچنین استفاده از 
بدنه گالوانیزه همراه با عایق های پلی استایرن EPS در جداره های دیواره دستگاه می تواند آن را عایق حرارتی ایده آلی نماید. این امر از هدر رفت انرژی و به هم خوردن تعادل گرمایی داخل دستگاه جلوگیری می نماید و راندمان کار شما را به شدت بالا می برد.

 

بدیهی است کلیه عوامل یاد شده در کنار بهره مندی از خدمات پس از فروش معتبر، دسترسی به قطعات و لوازم جانبی در کنار پشتیبانی 24 ساعته کمپانی تولید کننده همگی در قیمت دستگاه های جوجه کشی بسیار تاثیر گذار هستند. 

گروه دی کیوشاپ عرضه کننده انواع دستگاه های جوجه کشی از برندهای مطرح ایرانی و خارجی می باشد. برای مشاهده لیست قیمت دستگاه جوجه کشی همراه با امکان مقایسه و بررسی امکانات و ویژگی مدل های مختلف، می توانید از بخش مربوطه در وبسایت این شرکت دیدن فرمائید. 

 

 

فروشگاه دی کیو شاپ
فروشگاه دی کیو شاپ فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋