فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

آیا ماشین های جوجه کشی ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی هستند؟

دستگاه جوجه کشی، وسیله ای است که از آن برای جوجه کشی مصنوعی از تخم های نطفه دار پرندگان استفاده می‌شود. این دستگاه به کمک قطعات و سیستم کنترل مرکزی می‌تواند شرایط ایده آل برای رشد جنین و جوجه را فراهم کند. ماشین های جوجه کشی در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید شده و پرورش دهندگان با توجه به نیازشان آنها را خریداری می‌کنند.

البته نباید فراموش کرد که عوامل زیادی در هنگام خرید این دستگاه ها باید رعایت شود. در غیر اینصورت امکان اینکه محصول خریداری شده فاقد کیفیت لازم باشد وجود دارد. توجه داشته باشید که اگر به هر دلیل (قیمت ارزان، بی اطلاعی و ...) دستگاه بی کیفیتی تهیه کردید، امکان اینکه راندمان جوجه درآوری شما کاهش یابد وجود دارد. همچنین در محصولات ارزان به دلیل استفاده از قطعات نامناسب، احتمال دارد که در طول دوره خراب شوند، که همین مسئله می‌تواند به جنین و جوجه ها شوک دمایی وارد کند.

 

در گذشته بهترین دستگاه های جوجه کشی در بازار، محصولات کره ای و آمریکایی بودند، اما با ایجاد تحریم ها و همچنین سختگیری های گمرکی، وارد شدن این محصولات به کشور ما دشوارتر از قبل شده است. اما در یک دهه گذشته، شرکت های داخلی بسیاری اقدام به تولید این محصولات کرده و برخی از آنها هم در این راه به موفقیت رسیده‌اند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و قطعات با کیفیت و اصلی سبب شده تا دستگاه جوجه کشی ایرانی کیفیتی برابر با محصولات خارجی پیدا کند.

 

به گونه ای که امروزه تولیدات داخلی به بسیاری از کشور های همسایه صادر می‌شوند. اما چه ویژگی هایی باعث می‌شوند که خریدار به سمت تهیه دستگاه ایرانی برود؟ دقت کنید که جوجه کشی، فرایندی است که به هیچ عنوان نباید متوقف شود. یعنی اگر دوره جوجه کشی شروع شده باشد، نباید به هیچ دلیلی در آن اختلال ایجاد گردد. زیرا می‌تواند به جنین و جوجه آسیب رسانده و درصد راندمان را کاهش دهد. به همین دلیل دستگاه های خارجی اگر دچار مشکل شوند، قطعات آنها به سختی یافت می‌شود. اما دستگاه های ایرانی از قطعاتی ساخته  می‌شوند که به راحتی در بازار پیدا شده و در صورت خرابی می‌توان آنها را تعمیر کرد.

 

در نتیجه دستگاه در مدت زمان کمتر خاموش می‌ماند. همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی هایی هم که شرکت های تولید کننده روی محصولاتشان به خریدار می‌دهند، می‌توانند بسیار مهم باشند.نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، تنوع بالای محصولات تولیدی در ایران است. به گونه ای که خریدار به راحتی از بین مدل های بسیار می‌تواند محصول مورد نظر خود را تهیه کند. اما دستگاه های خارجی فاقد این تنوع در ظرفیت و مدل هستند. امیدواریم این مقاله بتواند به شما در خرید ماشین جوجه کشی مناسب کمک کند.

فروشگاه دی کیو شاپ
فروشگاه دی کیو شاپ فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋