فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

چرا دستگاه های صنعتی مناسب جوجه کشی های تعداد بالا هستند؟

 

جوجه کشی پرندگان از مشاغل پرسود و درآمد زا می‌باشد که علاقه مندان بسیاری دارد. افرادی که در این صنعت فعالیت می‌کنند برای تبدیل کردن تخم های نطفه دار پرندگان به جوجه، از دستگاه های جوجه کشی استفاده می‌کنند. این دستگاه ها با ایجاد شرایط ایده آل و لازم برای تخم ها، سبب رشد جنین و تبدیل شدن آن به جوجه می‌شوند.

 

این محصولات در ظرفیت های مختلفی تولید می‌شوند که همین مورد هم آنها را به دسته بندی های خانگی و صنعتی تقسیم کرده است. دستگاه های خانگی بین 10 تا 300 عدد تخم مرغ و دستگاه های صنعتی بین 300 تا 30000 عدد تخم مرغ ظرفیت دارند. به همین دلیل بازار هدف هرکدام از آنها با یکدیگر متفاوت است. دستگاه های خانگی معمولا توسط افرادی که به تازگی قصد جوجه کشی دارند و یا آنهایی که این کار را در ظرفیت های کم انجام میدهند، خریداری می‌شود. همچنین پرورش دهندگان پرندگان زینتی نیز از دستگاه های خانگی برای فعالیت های خود، بیشتر استفاده می‌کنند.

 

اما دستگاه جوجه کشی صنعتی، مخصوص پرورش دهندگان صنعتی و آنهایی که جوجه کشی را در ابعاد بزرگ و تعداد زیاد انجام می‌دهند، می‌باشد. همچنین ابعاد این محصولات زیاد بوده و مانند ماشین های جوجه کشی خانگی به راحتی قابل جابجایی نیستند. اما قابلیت جوجه کشی از تخم تمام پرندگان بومی سبب شده تا پرورش دهندگان به آسانی از آنها برای جوجه کشی تخم های نطفه دار استفاده کنند. همچنین چون پرورش دهندگان صنعتی از تعداد بالایی تخم برای جوجه کشی استفاده می‌کنند، دستگاه های صنعتی برای آنها بسیار مناسب بوده و این اجازه را به کاربر می‌÷دهد تا به صورت همزمان از تعداد زیادی تخم جوجه کشی کند.

فروشگاه دی کیو شاپ
فروشگاه دی کیو شاپ فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋