inbo

inbo

اینبو تیمی متشکل از افراد متخصص است که در زمینه اینستاگرام به صورت ویژه فعالیت می‌کنند. از خدمات اینبو می‌توان به: ربات اینستاگرامی حرفه‌ای، فروش پیج‌های اینستاگرام و اپلیکیشن تخصصی آموزش اینستاگرام اشاره کرد.
توسط ۷ نفر دنبال می شود

عکس برای استوری اینستا

همان‌طور که می‌دانید طی سال‌های اخیر و با اضافه شدن ویژگی استوری به اینستاگرام، پست‌های تایم لاین اکانت‌ها که قبلا در مرکز توجه‌ها قرار داشتند، دیگر به حاشیه رفته و کمتر کسی مانند سابق به آن‌ها توجه می‌کند. اما در مورد استوری‌ها نیز انتخاب عکس برای استوری اینستا، نحوه استوری گذاری و مواردی این چنینی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب و تشویق او به دنبال کردن استوری‌ها داشته باشد. در این مطلب قصد داریم در مورد ویژگی‌های استوری جذاب برای کاربران و نکاتی که باید در مورد استوری گذاری در نظر داشته باشیم صحبت کنیم.

اهمیت داشتن استوری‌های جذاب

با افزایش توجه کاربران به استوری‌های یک پیج، نسبت به پست‌های همان پیج، به صراحت می‌توان گفت که اگر می‌خواهید پیجی فعال با تعامل بالا داشته باشید نباید به هیچ عنوان از انتخاب موضوع، فیلم و عکس برای استوری اینستا بطوری که برای مخاطبان هدفتان جذاب باشد، غافل شوید. به همین دلیل یادگیری نکاتی در مورد داشتن استوری‌های جذاب می‌تواند بسیار به پیشرفت پیج شما کند.

ویژگی‌های عکس برای استوری اینستا

برای اینکه یک عکس یا فیلم برای استوری شدن مناسب باشد باید یک سری ویژگی‌ها از لحاظ سایز و وضوح داشته باشد.

سایز مناسب فیلم و عکس استوری

سایز مناسب فیلم و عکس برای استوری اینستا طول ۱۰۸۰ پیکسل و ارتفاع ۱۹۲۰ پیکسل می‌باشد. یعنی ابعاد تصویر باید 9:16 باشد. درحقیقت رعایت این ابعاد باعث می‌شود که شما بتوانید یک استوری تمام صفحه داشته باشید. زیرا همان‌طور که احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید، استوری‌هایی که بصورت تمام صفحه نبوده و فضای خالی بیشتری در اطراف خود دارند نمی‌توانند آن طور که باید نظر مخاطب را جلب کنند.

وضوح مناسب فیلم و عکس استوری

وضوح تصویر برای داشتن یک استوری باکیفیت بهتر است 900 * 1600 و یا ۷۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل باشد. این وضوح کمک می‌کند استوری‌های شما سریعتر منتشر شده و برای کاربران نیز سریعتر دانلود شود. توجه کنید که وضوح تصویر کمتر از ۶۰۰ * ۱۰۶۷ پیکسل اصلا انتخاب مناسبی نبوده و جذابیت استوری شما را بسیار کاهش می‌دهد.

 

ترفندهایی برای جذاب‌تر کردن استوری

علاوه بر انتخاب درست فیلم و عکس برای استوری اینستا، استفاده از برخی ترفندها علاوه بر جذاب‌تر کردن استوری‌های شما، می‌تواند به افزایش تعامل کاربران با پیجتان نیز تاثیرگذار باشد که در ادامه به بررسی برخی از این ترفندها می‌پردازیم.

از استیکرهای تعاملی استفاده کنید

برخی از استیکرها مانند جواب‌های بله و خیر، سوالات چند گزینه‌ای، باکس‌های سوال و مواردی از این قبیل که مخاطب را تشویق به انجام یک کار می‌کند می‌تواند تعامل استوری شما را تا حد زیادی بالا ببرد.

همیشه ساکت نباشید

استفاده مداوم از عکس برای استوری اینستا باعث می‌شود که شما به یک فرد ساکت در استوری تبدیل شوید که حوصله کاربر را سر می‌برد. سعی کنید در بین عکس‌های خود از فیلم‌هایی که خودتان در موضوعات مختلف گرفته‌اید استفاده کنید. بطور مثال فیلم‌هایی با موضوع روزمرگی می‌تواند برای مخاطبان بسیار جذاب باشد. در این فیلم‌ها نیز می‌توانید از افکت‌ها و یا موزیک‌های متفاوت برای جذاب‌تر شدن استفاده کنید.

استفاده از بومرنگ

بومرنگ یکی از ویژگی‌هایی است که مدت زیادیست به استوری اینستاگرام اضافه شده ولی هنوز هم مانند سابق طرفداران زیادی دارد. با استفاده از بومرنگ می‌توانید فیلم‌های کوتاه خلاقانه‌ای بسازید بدون اینکه تکراری شود.

از لوکیشن غافل نشوید

درج لوکیشن در استوری‌های اینستاگرام می‌تواند تا حدود زیادی بازدید استوری‌هایتان را بالا ببرد. به این ترتیب افراد بیشتری با پیج شما آشنا شده و ممکن است از بین آن‌ها برخی عضو ثابت پیجتان شوند.

منشن کردن دیگران

می‌توانید در زمان‌های مناسب پیج‌هایی را که دارای فالوورهای بیشتری هستند در استوری‌هایی که با آن‌ها مرتبط هستند تگ کنید. با این کار ممکن است صاحب آن پیج استوری شما را در استوری خود قرار دهد و به اصلاح آن را restory کند که این عمل باعث می‌شود افراد بیشتری با پیج شما آشنا شده و آن را فالو کنند.

لینک دهی به سایت یا واتساپ و...

می‌توانید با ترفندهایی کاربران را از طریق لینک دهی تشویق به رفتن به وب سایت خود و یا پیام دادن در سایر شبکه‌های اجتماعی کنید و از این طریق میزان بازدید وب سایت خود را نیز افزایش دهید.

پست‌های خود را استوری کنید

با استوری کردن پست‌ها با یک تیر دو نشان می‌زنید! هم می‌توانید ویو پست خود را بالا برده و لایک و کامنت بیشتری دریافت کنید چراکه گاهی برخی از پست‌ها به بسیاری از فالوورها نمایش داده نمی‌شود. هم با این کار تعامل استوری خود را بالا می‌برید.

در حالت کلی شما می‌توانید با تعیین دقیق مخاطبان هدف خود و شناسایی سلایق آن‌ها، استوری‌هایی مطابق با علاقه و سلیقه آن‌ها طراحی کرده و علاوه بر افزایش تعامل پیج، فالوورها و در نتیجه مشتریان خود را نیز افزایش دهید.

سخن پایانی

استفاده درست از استوری‌ها می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر افزایش تعامل پیجتان داشته باشد و در نتیجه کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر به اکسپلور رفته و فالوورهای بیشتری جذب کنید. در این مطلب به بررسی ویژگی‌های فیلم و عکس برای استوری اینستا و نکاتی در مورد جذاب‌تر کردن استوری‌ها پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دانلود عکس‌های زیبا و عکس نوشته‌های جذاب می‌توانید به مطلب منتشر شده مرتبط با این موضوع در وبلاگ اینبو مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که برای پیشرفت هرچه سریعتر و بهتر در این مسیر می‌توانید از ربات اینستاگرام اینبو استفاده کنید تا پیج شما را با بهترین و تخصصی‌ترین روش ممکن مدیریت کرده و کمک کند تا بتوانید مسیر موفقیت را در کمترین زمان ممکن به بهترین نحو طی کنید.

سوال: معمولا چه نوع فیلم و عکس برای استوری اینستا برای شما جذاب‌تر است؟ پاسخ این سوال را در نظرات همین مقاله بنویسید تا برای شما با توجه به نیاز و سلیقه‌ای که دارید آن‌ها را تهیه کنیم.

inbo
inbo اینبو تیمی متشکل از افراد متخصص است که در زمینه اینستاگرام به صورت ویژه فعالیت می‌کنند. از خدمات اینبو می‌توان به: ربات اینستاگرامی حرفه‌ای، فروش پیج‌های اینستاگرام و اپلیکیشن تخصصی آموزش اینستاگرام اشاره کرد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋