inbo

inbo

اینبو تیمی متشکل از افراد متخصص است که در زمینه اینستاگرام به صورت ویژه فعالیت می‌کنند. از خدمات اینبو می‌توان به: ربات اینستاگرامی حرفه‌ای، فروش پیج‌های اینستاگرام و اپلیکیشن تخصصی آموزش اینستاگرام اشاره کرد.
توسط ۷ نفر دنبال می شود

چگونه لینک یوتیوب را در استوری اینستاگرام بگذاریم؟

اگر جزو کاربران حرفه‌ای اینستاگرام باشید، احتمالاً می‌دانید که تا مدتی قبل گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای همه کاربران این شبکه مجازی امکان‌پذیر نبود. پیج‌های اینستاگرامی برای گذاشتن لینک در استوریشان باید یا بیشتر از 10K فالوور داشتند یا تیک آبی اینستاگرام را دریافت کرده بودند. اما در آپدیت‌های اخیر اینستاگرام این محدودیت برداشته شده است و همه کاربران می‌توانند لینک‌های دلخواهشان را در استوری خود منتشر کنند.

 

یکی از کاربردهای رایج قابلیت لینک استوری، گذاشتن لینک یوتیوب در استوری اینستاگرام اینستاگرام است. یوتیوب (Youtube) سرویس اشتراک ویدیوی متعلق به گوگل است که کاربران آن از سراسر جهان ویدیوهای مورد علاقه خود را در این پلتفرم با سایرین به اشتراک می‌گذارند. اخیراً اینستاگرامرهای زیادی هستند که در یوتیوب هم به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و قصد دارند از طریق اینستاگرام برای چنل یوتیوب خود مخاطب جذب کنند. بهترین راه برای این کار گذاشتن لینک ویدیوهای یوتیوب در استوری است. اما سوالی که مطرح است، این است که چگونه لینک یوتیوب را در استوری اینستاگرام بگذاریم؟ در این مقاله قصد داریم با ساده‌ترین روش به این سوال پاسخ دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چگونه لینک یوتیوب را در استوری اینستا بگذاریم؟

همانطور که گفتیم، گذاشتن لینک یوتیوب در استوری اینستاگرام بهترین روش برای جذب مخاطب از این شبکه اجتماعی است. در این بخش از مقاله می‌خواهیم روش این کار را به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم:

  1. وارد اپلیکیشن یوتیوب شوید.
  2. ویدیویی را که می‌خواهید لینک آن را در استوری اینستاگرام قرار دهید، پیدا کنید.
  3. روی گزینه Share زیر ویدیو بزنید.
  4. گزینه Copy link را انتخاب نمایید و از اپلیکیشن یوتیوب خارج شوید.
  5. برنامه‌ی اینستاگرام را اجرا کنید.
  6. صفحه را به سمت راست بکشید تا به بخش استوری منتقل شوید.
  7. محتوای استوری خود را آماده کنید. (عکس، ویدیو، متن یا …)
  8. روی آیکون “استیکرها” در بالای صفحه بزنید.
  9. استیکر “Link” را انتخاب نمایید.
  10. لینک یوتیوب کپی‌شده را در کادر اول (URL) جایگذاری کنید.
  11. در کادر دوم (Customize sticker text) می‌توانید یک متن دلخواه وارد کنید تا به جای آدرس لینک نمایش داده شود. مثلاً می‌توانید عنوان ویدیو را در این بخش وارد کنید. (وارد کردن این کادر اختیاری است.)
  12. روی Done بزنید.
  13. استوری خود را منتشر کنید.

چگونه آمار بازدید لینک یوتیوب را پیگیری کنیم؟

بسیاری از کاربرانی که لینک یوتیوب را در استوری پیجشان قرار می‌دهند، این کار را به قصد جذب بازدیدکننده و مخاطب برای چنل یوتیوبشان انجام می‌دهند؛ به همین دلیل اینکه این استوری‌ها تا چه حد بازدهی داشته است و چه تعداد مخاطب برایشان آورده است، از اهمیت خاصی برایشان برخوردار است. پس مطمئناً به دنبال راهی هستند که آمار کسانی را که روی این لینک کلیک می‌کنند، به دست آورند. ساده‌ترین روش برای بررسی آمار کلیک روی لینک یوتیوب در استوری اینستاگرام استفاده از کوتاه کننده‌های لینک است. برای پیگیری آمار بازدهی لینک‌ها از طریق کوتاه‌کننده‌ها به روش زیر کافی است:

  1. لینک ویدیوی یوتیوب را در سایت کوتاه کننده لینک قرار دهید تا لینک کوتاه را دریافت کنید. (برای مثال می‌توانید از سرویس لینک کوتاه B2n.ir استفاده کنید.)
  2. لینک کوتاه‌شده را در کادر استیکر Link اینستاگرام قرار دهید.
  3. برای مشاهده آمار کلیک روی لینک می‌توانید به سایت سرویس کوتاه کننده لینک مراجعه کنید و از بخش “مشاهده آمار”، آمار مربوط به لینک را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

این روزها موج جدیدی از مهاجرت کاربران و به خصوص اینفلوئنسرهای اینستاگرامی به یوتیوب شکل گرفته است. به همین دلیل اینستاگرامرها پیج خود را بهترین فرصت برای جذب مخاطب برای چنلشان می‌دانند. بهترین ابزاری که برای هدایت مخاطبین از اینستاگرام به یوتیوب به کار گرفته می‌شود، گذاشتن لینک ویدیو یوتیوب در استوری است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به یک سوال مهم کاربران یعنی “چگونه لینک یوتیوب را در استوری اینستاگرام بگذاریم” پاسخ دهیم. امیدواریم مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شده باشند.

از همراهی شما سپاسگزاریم!

inbo
inbo اینبو تیمی متشکل از افراد متخصص است که در زمینه اینستاگرام به صورت ویژه فعالیت می‌کنند. از خدمات اینبو می‌توان به: ربات اینستاگرامی حرفه‌ای، فروش پیج‌های اینستاگرام و اپلیکیشن تخصصی آموزش اینستاگرام اشاره کرد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋